Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 16:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 zapalko favorit - napětí snímače 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
11000rpm to může vydržet klidně jen jednou protože při těch otáčkách už přesahuješ střední pístovou rychlost o dost, proti tomu než tyhle veteráni snesou ať už to je simson nebo fichtl.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.12.07, 15:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
adas píše:
Myslim se že 1500km by vyrdžet ten motor moh. Známej z vedlejší obce 12500 s kladívkama roztočil na bateriovém zapalku, ale měl je nějáký odlehčovaný a já nevim co, prostě tam chci to fáčko a zkusím to, jen jsem se tady ptal kvůli tomu signálu, kdyby někdo třeba věděl. S těma 12V to tak nějak chci udělat, ještě musím proměřit kolik to dává při jakým zatížení v otáčkách, ale nejspíš to bude tak jak řikáš dvě cívky do série usměrněné a stabilizované.


Já jsem o tom už taky přemýšlel. Odešlo mi zapalování na Gileře,tak si to chci nějak samo doma opravit. Jestli jsem to správně pochopil tak chceš použít ETZ a indučku z FAVA a snímač sehnat. Možná ti to pomůže,tady jsou stránky mají tam mrtě snímačů:http://www.vape.cz/technologie/snimace/
I tady: http://imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp
A neuvažoval si třeba o tomhle? Mrkni http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zap ... nition.asp
Jednodušší verze by se dala aji udělat,bylo to v Amatérském rádiu.


20.12.07, 22:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
A neví teda někdo co to ETZ z Fava potřebuje a co vydrží?? Mě by to taky zajímalo.. :roll:


20.12.07, 22:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Příspěvek 
ano nad imf softem jsem přemýšlel, ale ten pokud vím tak má strašnou spotřebu elektriky a to i ta vylepšená verze. No navíc ten zdroj energie jakej je pionýráckej altík není zrovna ideál. Regulace předstihu se hodí pokud to chce někdo odladit na bzdě, jinak stačí na dvoutaktu konstantní předstih, zase tak moc se z regulace vytřískat nedá, i když samozřejmě to asi přínos bude. Zkusím to fáčko a uvidím. Pokud se k něčemu časem dohrabu, tak sem dám vědět


25.12.07, 11:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
adas píše:
ano nad imf softem jsem přemýšlel, ale ten pokud vím tak má strašnou spotřebu elektriky a to i ta vylepšená verze. No navíc ten zdroj energie jakej je pionýráckej altík není zrovna ideál. Regulace předstihu se hodí pokud to chce někdo odladit na bzdě, jinak stačí na dvoutaktu konstantní předstih, zase tak moc se z regulace vytřískat nedá, i když samozřejmě to asi přínos bude. Zkusím to fáčko a uvidím. Pokud se k něčemu časem dohrabu, tak sem dám vědět


No s tím dobíjením na chrchlu budeš mít asi problém,ale tak na baterku taky něco ujedeš... :)
No jestli budeš něco vědět o tom zápalku,tak dej info,bude se to určitě hodit!! :wink:


26.12.07, 16:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Příspěvek 
Tak konečně můžu napsat pár prvních poznatků ze zjišťování funkce na stole:
etz je neuvěřitelně blbuvzdorný- zapojil jsem ho několikrát špatně, šel přes to i nějáký zkratový proud a funguje. Nevim jak je to možný, ale na zadní stěně etz je v nákresu zapojení nakresleno, že z 31 má jít vývod na - baterky a na kostru, že by se kostřilo zapalování tam není. Prostě jsem to zapojil dle obrázku vzadu a nedělalo to absolutně nic. Přečet jsem tady pár článků a konečně jsem pochopil, že G a 31 jsou na signál z rozdělovače a - pól je kostra. To taky nic, ale protože mi bylo divný že to nebere vůbec žádnej proud tak jsem to otevřel. Plíšek k ukostření byl zoxidovanej a nekostřil obal.
Naprázdno to bere kolem 0,02A
Připojení G a 31 na baterii ze které je etz nepájeno nefunguje, buď to jde do zkratu, nebo to nic nedělá.
Připojil jsem na G a 31 jinou 12V baterku G na - 31 na + a funguje to, při opačném zapojení nic.
Takže klidový proud 0,02A připojím G a 31 proud jde na 7,5A při odpojení to hodí krásnou jiskru.

Má někdo tušení, jestli etz řídí dobu plnění cívky? Já jsem si byl jistej že ano, ale to jsem čekal že proud klesne mnohem níž. Nebo to je tím, že tam pouštím napěťový pulzy?

Pokusy se snímačema jsem zatím nedělal, opravdu není čas


16.1.08, 22:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jsem přesvědčen že ano, ale tvrdit to nemůžu. Mrkni do článků Jiřího Čecha, ten to tam myslím píše.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


17.1.08, 09:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Příspěvek 
už to vím, etz řídí dobu plnění cívky ale podle podle tvaru resp. velikosti impulzů z rozdělovače


17.1.08, 09:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz