Autor |
Zpráva |
Dave136
Příspěvky: 21 Bydliště: Litoměřice
|
Hlava Favorit - ventily
Mám Favorita r.89.
Na druhém válci netěsní výfukový ventil. Je nejspíš podpálený . Takže auto jezdí, ale špatně startuje.
A chci se zepsta jestli mám nechat hlavu udělat A co všechno na rozvodech vyměnit(kromě řetězu ten je měněný před 20 000 km).
P.S. Moc se omlouvám jestli se to tady už někde řešilo.
|
8.1.08, 19:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
koupit novej ventil a vyměnit + všechny zabousit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.1.08, 19:14 |
|
|
Dave136
Příspěvky: 21 Bydliště: Litoměřice
|
Sadra17 píše: koupit novej ventil a vyměnit + všechny zabousit
Neměl bych je vyměnit všechny + nechat nalisovat nová sedla?
Nebo bych měl uvažovat o hlavě z vrakáče???
|
8.1.08, 19:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
možná že by vyšla levnějc jiná hlava
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.1.08, 19:27 |
|
|
Tachos
Příspěvky: 37
|
Jo jiná by vyšla určitě levněji,ale víš co bude zač?Asi bych udělal jen ten ventil,zabrousil je a vyměnil gufírka na ventilech,pokud tam jsou.Na rozvodech se nic nemění jiného,když jsi je měl dělané.Je to jinak řetězová sada,nic víc.
|
8.1.08, 21:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tachos píše: Jo jiná by vyšla určitě levněji,ale víš co bude zač?Asi bych udělal jen ten ventil,zabrousil je a vyměnil gufírka na ventilech,pokud tam jsou.Na rozvodech se nic nemění jiného,když jsi je měl dělané.Je to jinak řetězová sada,nic víc.
myslím že lepšie si urobiť poctivo svoju hlavu, nikdy nevieš na čo natrafíš, môže byť ešte dobrá a po 10tis sa ti na nej niečo vysype a zabrúsiť ventily a nové guferá zasa nestojí toľko... ak treba meniť aj vodítka je to trocha drhšie a pracnejšie, ale rozhodne to stojí za to... a ešte som na fave nevidel že by bolo treba neniť sedlá ventilov...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.1.08, 09:10 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Hlava Favorit - ventily
Dave136 píše: Mám Favorita r.89. Na druhém válci netěsní výfukový ventil. Je nejspíš podpálený . Takže auto jezdí, ale špatně startuje. A chci se zepsta jestli mám nechat hlavu udělat A co všechno na rozvodech vyměnit(kromě řetězu ten je měněný před 20 000 km). P.S. Moc se omlouvám jestli se to tady už někde řešilo.
no a jak jsi to poznal ten ventil? stejně se projeví i vadná svíčka, nebo kabel, mám předělanou svíčku na ventilek, píst dám do HU při kompresi a tlakuju válec kompresorem a vzduch ti jde výfukem sáním nebo klikou a víš, jinak bych dal hlavu opravit sedla se jen líznou, žádné lisování ventily a hlava přebrousí a gufírka vymění, uděláš rozvodák a máš klid určitě lepší jak vrakec, a hlavně nezapomen nový antifreze!!! miloš
|
9.1.08, 09:22 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ked opravovat, urcite dat aj zrovnat....viem ze to nema spolocne nic s podpalenym ventilom ale aj tak..... 2 desatiny neuskodia skor pomozu......
pripodpalenom ventile staci opravit sedlo frezou, zohnat ventil z inej hlavy, zalapovat pastou a hotovo, popritom kuknut guferka ventilov ci nie su stvrdnute, ak hej, vymenit......90-100 Sk stoji sada, len ta robota to vsetko rozobrat zlozit
to sa uz oplati s tohu hlavou nieco zacat robit
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
9.1.08, 13:39 |
|
|
Dave136
Příspěvky: 21 Bydliště: Litoměřice
|
Děkuju za rady.
Sundám hlavu a zabrousím. Když to tedy bude mít cenu.
|
16.1.08, 11:19 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Dave136 píše: Děkuju za rady. Sundám hlavu a zabrousím. Když to tedy bude mít cenu.
a gufera vyměn miloš
|
16.1.08, 12:21 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
16.1.08, 22:35 |
|
|
Dave136
Příspěvky: 21 Bydliště: Litoměřice
|
DRYVER píše: Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??
Všechny nejsou stejné. Jsou hlavně jsou dva druhy pro 781.135 a 781.136, liší se kompresí 135 nižší a 136 vyšší. A ještě snad byli nějaké poddruhy podrobnosti úpně přesně nevím.
|
17.1.08, 10:45 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Dave136 píše: DRYVER píše: Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ?? Všechny nejsou stejné. Jsou hlavně jsou dva druhy pro 781.135 a 781.136, liší se kompresí 135 nižší a 136 vyšší. A ještě snad byli nějaké poddruhy podrobnosti úpně přesně nevím.
velky kulovy, vsetky hlavy maju rovnaky kompresny pomer, rovnaky objem spal. priestoru, motory sa lisia piestami, s rovnym dno a vybratim......
hlavy sa lisia jedine materialom sediel a nutnostou pouzit aditivum.....ale vacsina je na Natural
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
17.1.08, 11:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Gemini píše: velky kulovy, vsetky hlavy maju rovnaky kompresny pomer, rovnaky objem spal. priestoru, motory sa lisia piestami, s rovnym dno a vybratim...... hlavy sa lisia jedine materialom sediel a nutnostou pouzit aditivum.....ale vacsina je na Natural
všetky Favo hlavy sú na bezolovnatý benzín
čo viem sú identické aj s Feldami BMM a líšia sa jedine výrobcami... inak sú 100% zámenné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.1.08, 18:15 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Všechny jsou stejné
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
17.1.08, 20:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|