Autor |
Zpráva |
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Motor 742.13 vs 781.135
zajímalo by mě jak je to se záměností válců u 130 a 135(mam dojem že 130 má stejný písty jako 136, ale nejsem si tim jistej)
a jak by se choval motor 130 s kompresí 8.5(písty 135), když normálně má něco přes 9
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
15.1.08, 09:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
130ka má kompresy 9.7 a vypouklé dosti tvarované písty, které pasují jen do 130kové hlavy si myslim ...naprosto jiné než jakýkoliv jiný škodovácký motor...135ka má kompresy 8.5 písty rovné a v nich oválné vybraní...136má kompresy 9.7 a písty úplně rovné...
Vrtání je stejné jako i zdvih...mění se tvar pístu a spalovacího prostoru v hlavě...
130kový motor s kompresí 8.5 ??? to nevim jesi když vyhodíš písty 130 a nahradíš je 135 kový tak tam bude 8.5 podlě mé možná ještě méně...to chceš jezdit na Normal 86 ??? no každopádně o dost menší výkon a nároky na palivo a asi i náchylnost na poruchy...jesi se mu to bude líbit a nebude to cukat a detonačně spalovat kvůli tvaru spalovacího prostoru - kdo ví...podle mě kravina...
Navíc mi včera Matthes řikal, že Bukaj řikal, že pístní kroužky 130 a 136 nejsou záměnné...
Složitější otázka todleto...kam ty na to chodíš...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.1.08, 10:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Martin 007 píše: ...kompresy... Normálně to nedělám, ale tohle fakt bije do očí - kompres i ! Martin 007 píše: ...jesi se mu to bude líbit a nebude to cukat a detonačně spalovat kvůli tvaru spalovacího prostoru...
Při snížení komprese bych se detonacím hodně divil...
|
15.1.08, 11:23 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
kam na to chodim, to nevim. mě spíš de o to jestli pudou dát válce s pístama ze 130 do bloku 135.
a je mi jasný že 130 s nižší kompresí nebude raketa ale jenom nějaký přibližovátko co se možná bude i hejbat...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
15.1.08, 11:42 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
A já už celkem běžně oznamuji že při datlování pravopis neřeším...
Jako celek by to tam jít mělo si myslim...rozteče válců a vrtání pro vodítka vložek je stejné doufám...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.1.08, 11:47 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
a jak přesně vypadaj písty ze 130? nemá někdo foto?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
18.1.08, 09:00 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
vypadaj zajimave, a daju sa dat aj do favo motora.....aj sa to tak robilo, kvoli lepsiemu horeniu u sport motorov
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
18.1.08, 10:02 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Gemini píše: ...daju sa dat aj do favo motora...
takže mi budou pasovat do motoru 742.135? a měl by ten motor kompresi se sériovou hlavou alespoň 10:1 (ideální by bylo 11-12:1)?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
18.1.08, 10:08 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Řekl bych že ty písty pasují, když jsem se ptal motoráře na možnosti úpravy závodního motoru ze 130ky tak říkal že by mi tam dal písty ze 136ky (snad že nové 130kové už nesežene, už si přesně nevzpomínám)
|
18.1.08, 12:25 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
URU píše: Gemini píše: ...daju sa dat aj do favo motora... takže mi budou pasovat do motoru 742.135? a měl by ten motor kompresi se sériovou hlavou alespoň 10:1 (ideální by bylo 11-12:1)?
ano mohol by si mat aspon 10:1 co je idealne na seriovu vacku......11-12 je veru dost.....to je uz na Cu kruzky a vacky nad 300/300
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
18.1.08, 14:33 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
co jsou ty "Cu kruzky"? nejsou to měděný kroužky, co se používaj na těsnění válců?
a vačku mam k dispozici 295/295 - proto chci tu vyšší kompresi...
a o kolik by mohla jít snížit hlava s těma pístama ze 130?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
22.1.08, 11:00 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
URU píše: co jsou ty "Cu kruzky"? nejsou to měděný kroužky, co se používaj na těsnění válců? a vačku mam k dispozici 295/295 - proto chci tu vyšší kompresi... a o kolik by mohla jít snížit hlava s těma pístama ze 130?
to zalezi este od dalsich uprav....... vacka 295/295 je uz cisto na zavody......kde stym budes chodit ?
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
22.1.08, 14:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|