Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 17:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Koupě fáčka rok 89 
Autor Zpráva

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek Koupě fáčka rok 89
do ted jsem měl pouze Š 120 na které jsem si od elektro po GO motoru dělal vše sám ale ted jsem levně koupil fáčko 136 a o něm nemám páru. Ten Rom co mě hoprodal s ním nejezdil protože prej ho nastartoval někam dojel a tam už ho zas nenastartoval musel očistit utopené svíčky a pak to zas šlo říkal že je asi něco s karbcem že prej z injektoru po sešlápnutí plynu benzín nejd ale jde někde níž v karbci. Tak jsem se na to chtěl podívat ale na tom karbci je plno sračiček že se v něm nezoryjentuju je to uplně něco jiného než na 120 je to fáčko 89 a karbec prej má ruční i automat sytič tak se chci zeptat má tsm jít benzín z toho injektoru po sešlápnutí plynu před nastartováním? já to chtěl skusit nastartovat ale semtam to jen blaflo jako když tam jde málo benzínu ale asi že to nechytlo to může bejt i rozdělovačem protože jsem se dověděl že mu to na volnoběh chcípalo tak prej šteloval volnoběh natáčením rozdělovače. A ještě jeden dotaz dá se sehnat nějakej obyčejnej karbec bez těch sračiček okolo ? Protože co mě říkal známej tak prej pokud se s tímto karbcem co tam je něco stane tak prej ho nikdo do kupi nedá že prej se tam tendle druh karbce montoval jen asi jeden rok.


22.1.08, 20:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
udelej nejakou fotku co tam vlastne mas...


22.1.08, 20:07
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to bude počítám jeden z prvních, s pierburgem, a to by mělo být stejný jako lekr, ještě by to mohl bejt ecotronic, ale nejspíš nebude, ty se dělaly později


Naposledy upravil Vít dne 22.1.08, 20:29, celkově upraveno 1



22.1.08, 20:16
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Koupě fáčka rok 89
Beda píše:
do ted jsem měl pouze Š 120 na které jsem si od elektro po GO motoru dělal vše sám ale ted jsem levně koupil fáčko 136 a o něm nemám páru. Ten Rom co mě hoprodal s ním nejezdil protože prej ho nastartoval někam dojel a tam už ho zas nenastartoval musel očistit utopené svíčky a pak to zas šlo říkal že je asi něco s karbcem že prej z injektoru po sešlápnutí plynu benzín nejd ale jde někde níž v karbci. Tak jsem se na to chtěl podívat ale na tom karbci je plno sračiček že se v něm nezoryjentuju je to uplně něco jiného než na 120 je to fáčko 89 a karbec prej má ruční i automat sytič tak se chci zeptat má tsm jít benzín z toho injektoru po sešlápnutí plynu před nastartováním? já to chtěl skusit nastartovat ale semtam to jen blaflo jako když tam jde málo benzínu ale asi že to nechytlo to může bejt i rozdělovačem protože jsem se dověděl že mu to na volnoběh chcípalo tak prej šteloval volnoběh natáčením rozdělovače. A ještě jeden dotaz dá se sehnat nějakej obyčejnej karbec bez těch sračiček okolo ? Protože co mě říkal známej tak prej pokud se s tímto karbcem co tam je něco stane tak prej ho nikdo do kupi nedá že prej se tam tendle druh karbce montoval jen asi jeden rok.


bedo první to v klidu nasávej, fáčko je určitě jednoduší mimo čerpadlo a rozvody miloš


22.1.08, 20:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
To bude dobře rozhozený...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


22.1.08, 20:21
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
nic ve zlém ale po tobě to číst je děs a běs... teď k věci... injektor je součástí akcelerační pumpičky která kompenzuje prudké otevření škrtící klapky z toho důvodu že vzduch má větší rychlost proudění než palivo a směs by se tak při prudkém otevření šk. klapky nadměrně ochudila než by hlavní systém dokázal tu změnu vyrovnat...takže injektor na samotný start má jen malý vliv.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


22.1.08, 20:33
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
Nepér píše:
To bude dobře rozhozený...



Jak se u fáčka pootáčí klikovkou na seštšlování ventilů a základního předstihu, klíčem se na řemenici asi nedostanu co ?


22.1.08, 22:42
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
dáš tam pětku, postavíš se před auto a taháš si ho rukama, v dvou je to lepší


22.1.08, 22:44
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Beda píše:
Nepér píše:
To bude dobře rozhozený...



Jak se u fáčka pootáčí klikovkou na seštšlování ventilů a základního předstihu, klíčem se na řemenici asi nedostanu co ?


zatáhni ručku a zvedni pravé přední kolo a hoď tam 4ku... pak můžeš točit kolem a štelovat ventily :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


22.1.08, 22:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Neex: Ty rád posiluješ? Nebo proč točíš kolem na 4ku a ne na 5ku?

Jinak jestli se po chvilce jízdy musí čistit svíčky tak to možná pekelně žere olej :D Jak moc to hulí po startu?


22.1.08, 23:26
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
cyz píše:
Neex: Ty rád posiluješ? Nebo proč točíš kolem na 4ku a ne na 5ku?


A Ty jsi tak trochu detailista viď? Je to snad úplně jedno... 4 nebo 5 obojí je dobře ale na 5 to jde líp jen jsem to zapomněl napsat. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


22.1.08, 23:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já s tím jezdím před barákem taky na 4ku, na pětku mi nevyjde otočení celýho motoru mezi domem a vratama :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.1.08, 00:11
Profil ICQ

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
cyz píše:
Neex: Ty rád posiluješ? Nebo proč točíš kolem na 4ku a ne na 5ku?

Jinak jestli se po chvilce jízdy musí čistit svíčky tak to možná pekelně žere olej :D Jak moc to hulí po startu?


Já ho ještě nastartovanej neměl tak nevím jak hulí ale co mě říkal tak nehulí jen normální bílej kouř ale svíčky nejsou od voleje jsou čisté jen mokré


23.1.08, 00:14
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Nepér píše:
Já s tím jezdím před barákem taky na 4ku, na pětku mi nevyjde otočení celýho motoru mezi domem a vratama :D


mě přijde jednodušší zvednout kolo a dělat to takhle... ale každý má svůj způsob :wink: Jinak jsem někde v nějaké knížce četl že tam psali i 3ku.. to je teprve fitko... pokud se vyšroubují svíčky kdy se pak nepřekonává komprese válců pak rozdíl zmizí defacto úplně takže je to jedno jestli 4 nebo 5.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


23.1.08, 00:21
Profil
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Beda píše:
Jak se u fáčka pootáčí klikovkou na seštšlování ventilů a základního předstihu, klíčem se na řemenici asi nedostanu co ?


Vytoč volant na pravý doraz, sundej pravý krycí plech motoru (tuším 3 šrouby), a máš přístup k řemenici. Není to taková pohoda jako u stodvacítky, ale dá se to.


23.1.08, 08:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz