co mam robit s motorom 105 a piesty zo 120?
Autor |
Zpráva |
murgy
Příspěvky: 25
|
presne to sa chystam.... inak vsetky tieto operacie + uprava spal. priestoru sa robi podla nejakeho vykresu? alebo to kazdy mechanik musi sam odhadnut ze co, kolko a kde ubrat?
|
16.1.08, 15:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
uprava spalovaku se dela podle sablon, ja mel namysli spis upravu kanalu...aby byly sirsi...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.1.08, 15:34 |
|
|
murgy
Příspěvky: 25
|
no to hej. to sa chystam. aj zalicovat sa chystam... len musim zistit ako mam upravit ten spalovak, a na aky rozmer mam dat osustruzit tu vlozku z akou toleranciou? ma niekto nejaky vykres?
|
16.1.08, 18:00 |
|
|
murgy
Příspěvky: 25
|
a nema niekto tu sablonu na upravu spalovaku?
este by som tam chcel dat vacsie ventili... asi zo 120ky alebo 130ky... podla toho ake zozeniem... a este c-vahadla..
slo by to, nie?
|
24.1.08, 10:44 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
24.1.08, 10:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
kachnis píše: tak to mas vyhrano... nech vlozky osoustruzit v dolni casti na prumer 105kovych
To jde? Když jsem měl v ruce válce 120, ve spodní části měly materiál dost tenký. Když to ubere, zůstane tam ještě něco? Nebude se to deformovat?
|
24.1.08, 11:16 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nebude, par lidi s tim jezdi
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
24.1.08, 16:45 |
|
|
murgy
Příspěvky: 25
|
kachnis píše: v motoru mas vlozky 105.. ty musis sehnat vlozky 120, jejich konce osoustruzit, aby se vesly do ulozeni v bloku ( kdyz nechces delat vlozky, muzes prevrtat blok, ale to je pracnejsi a potrebujes frezku jako blazen..
znamy mi povedal ze pri takejto uprave praskaju vlozky... je to pravda? nemam dat radsej vrtat blok alebo co?
|
4.2.08, 12:58 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nikdo ze znamejch si nestezoval, jen musi byt osoustruzeny precizne..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.2.08, 13:43 |
|
|
BeBe
Příspěvky: 35 Bydliště: Sk,BA
|
nesustruz to,robilo sa to ale je to kravina,daj si prevrtat blok na ulozenie 120,hod tam hlavu zo 120 a mas to ,alebo si zozen motor 120 a rovno mu spravis GO,co sa mi zda asi najlacnejsie a najmenej pracne riesenie
_________________ 110R,120Ls,Rapid 130
|
7.2.08, 08:40 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
Podľa mňa to nie je kravina, pretože, ak osústružíš vložky valcov, zmena je vratná, ale ak prevrtáš blok, tak už tam dáš len vložky valcov š120. Ďalší dôvod je, že vložka š 120 má na mieste, kde sa dáva medený tesniaci krúžok aj tak drážku približne priemeru vložky zo 105-ky, teda je na tom mieste oslabená a predsa to na všetkých 120-kách normálne funguje. Vložky valcov 120 majú priemer uloženia do bloku 76mm, 105-kové majú 75mm. Teda to činí rozdiel 0,5mm z hrúbky steny valca, čo nie je až tak veľa. A piestne krúžky aj tak pri činnosti motora nikdy neschádzajú úplne dole. Na obrázku je skúšobný vybehaný valec š 120 osústružený pre uloženie do bloku 105. Je tam ešte dostatok materiálu a trošku vidno aj hranicu, pokiaľ behajú krúžky - približne po tú zúženú časť. PS: Ak by si sa rozhodol nič s tým nerobiť, tak mám záujem o nové vložky valcov pre š 120
http://ukazto.com/?img=2123857,vakig.jpg
|
7.2.08, 20:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
hagios píše: Podľa mňa to nie je kravina, pretože, ak osústružíš vložky valcov, zmena je vratná, ale ak prevrtáš blok, tak už tam dáš len vložky valcov š120. ...
Docela by mě zajímalo, proč by někdo chtěl ze 120 udělat zase 105...
|
7.2.08, 20:47 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no a?? sou to vyborny usporny motory 105 junior jinak tady mame prebehlika ze 110r.cz:) kdopak to je ??
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.2.08, 09:55 |
|
|
hagios
Příspěvky: 46 Bydliště: Prešov, SR
|
Pokiaľ tým myslíš mňa, tak prebehlík nie som. Len až teraz som si dal námahu, aby som sa zaregistroval. Proste mni to nedalo, chcel som zareagovať a bez registrácie to nešlo
|
12.2.08, 21:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|