Copyright © 1999-2000, Petr Va & Panda internet studio Jakkoliv vatek i petisk obsahu serveru koda TechWeb me bt pouit jinde pouze s psemnm svolenm provozovatel serveru, je jsou uvedeni ve. |
Podklady přístrojů (další "budíky" pro Erko,120,136)
Rubrika: Karosérie
Publikovn: 1. bezna 2001
Formát AI má pro konečného uživatele některé výhody, např. může si
zvolit písmo jaké chce popř. si celou předlohu upravit sám.
Většinou jsem to tiskl na voskové laserové tiskárně, někdy na
obyčejném laseru a už jsem to zkoušel i na inkoustovce. Výsledky jsou asi
takové: nejlépe vychází vosk, pak laser a pak inkoust co se týče stálosti
barev za působení UV(slunka). Protože jsem pak neměl přístup k barevné
tiskárně, tak jsem zaexperimentoval a koupil jsem obyčejné různobarevné
papíry a tiskl to obyčejnou černou laserovkou. Výsledek: naprostá špica,
nemusím mít strach že
mi tu barvu podkladu vyžere slunko. Tiskl jsem už i na samolepící fólie,
ale nedoporučuju, protože jak se netrefíte tak celou fólii(samolepku) můžete
vyhodit.
Problémy při instalaci: Při rozebírání budíků resp. černých obrouček
(já to dělám plochým šroubovákem - jako konzervu) nesmíte poškodit tu černou
vrstvu, jinak se to špatně zpátky nasazuje do pal. desky popř. se to sloupne
a celou obroučku můžete vyhodit. Při rozebírání tachometru je třeba jemně
sundat kolíček (u nuly) aby šel zpátky zaklepnout popř. přilepit. Po sundání
stačí dírku trochu zaklepnout, pro nasazení stačí jen kolíček zaklepnout.
Jakmile ho sundáte tak vám ručička spadne o takových 5-9mm dolů. Tuto polohu
je třeba si zapamatovat pro přesnost měření rychlosti. Pokud si ji nezapamatujete
tak se tolerance měřené rychlosti bude pohybovat až -15km/h. Po sundání
ručičky (já je sundavám kleštěma na pojistné kroužky) je třeba vyšroubovat
2 malinké šroubečky a vyndat samotný plech. Je třeba si dát pozor na volbu
lepidla aby nepropilo lepený papír. Po zaschnutí to vypadá dost blbě. Na
vyřezání otvorů kilometrovníku a denního počítadla jsem si koupil takový
ten lámací hodně ostrý nůž. Žiletky jsou v tomto případě nepoužitelné.
Po nalepení a nasazení je třeba nasadit ručku, zbarvení ručičky nechávám
fantazii - já mám žlutý podklad s černým písmem a černé ručičky ) ve výše
popsané poloze. Stači trochu silněji zatlačit prstem. Při nasazování obroučky
(lemu) je nejlepší použít normální klestě, samozřejmě přes nějakou hrubší
látku.
A ještě jeden nápad na závěr. Jak jsem měl rozebraný otáčkoměr, tak
jsem si sehnal staré funkční digitálky, vyndal jsem vnitřek a přizpůsobil
obrazu mému
a mám je na stejném místě jak je mají otáčkoměry felicie.
Podklady přístrojů pro vozidla Škoda 110R
Stáhnout zde.
Zazipované, velikost 112kb, formát adobe ilustrator.
Podklady přístrojů pro vozidla Škoda 120 s otáčkoměrem
Stáhnout zde.
Zazipované, velikost 190kb, formát adobe ilustrator.
Podklady přístrojů pro vozidla Škoda 136
Stáhnout zde.
Zazipované, velikost 145kb, formát adobe ilustrator.
Autor lnku: Mike (Michal Hojka)
E-mail: hojka@uniware.cz