koda TechWeb   Copyright © 1999-2000, Petr Va & Panda internet studio
Jakkoliv vatek i petisk obsahu serveru koda TechWeb me bt pouit jinde pouze s psemnm svolenm provozovatel serveru, je jsou uvedeni ve.

Škoda 130LR (okruhovka jak má být)
Rubrika: Ostatní
Publikovn: 19. ervence 2002

Zde je pár parametrů:Karoserie je zbavena všech odhlučňovacích prvků a antikorozních přípravků (plastizol) úspora hmotnosti cca 65Kg.
Laminátové blatníky,spojlery,zadní kapota.
Držáky přední nápravy vyvařeny 4cm výše do vozu, aby bylo možno auto maximálně snížit bez zadření přední nápravy.
Tlumiče jsou stavitelné od pana Hušky  /HP/
Ochranný duralový rám MTX
Boční skla vyměněny za makrolony.
Chlazení vedené vnitřkem auta (vadila by světlá výška auta). Náporový chladič vody s vývodem chlazeného vzduchu nad kapotu  pro  vyrovnání tlaku,normální škodověnky se ve velkých rychlostech "nadnášejí".
Brzdy vpředu duté chlazené kotouče, vzadu jednoduchý kotouč. Brzdový systém obsahuje vahadlo - lze regulovat poměr předních a zadních brzd. Použity brzdové hadice s opancéřováním.
Motor originál škoda 130LR  (pan Michl) mazání se suchou skříní, nádoba s olejem je umístěna na místě zadního spoujezdce. Olejový chladič umístěn v zadní kapotě (spojleru). Přípravu směsi obstarává 2x weber.
Výfukové svody přímo od hlavy 4 do 1.
Výkon 138 Hp při 7100 ot/m.  Kroutíci moment 142Nm při 6200 ot/m.
Převodovka 6-ti rychlostní s rovnými zuby, stály převod je 4,22
Kola Mtx vpředu 7.5" obuty na brigistone 195/45/13
             vzadu 10" obuty na yokohama 225/50/13

Vozidlo představuje cca roční práci a nemohlo by vzniknout bez Petra Molčana, kterému tímto děkuji.

Aktualizace 1.4.2003 (není to apríl)
Mé auto přez zimu dostalo mnoho změn, tu nejviditelnější můžete shlédnout jako poslední fotku. Jinak ty jiné méně viditelné: Jiné tlumiče nyní se dá jednudušeji seřizovat výška auta, 2ramy, volant Sparco, komletní přístroje od VDO, otáčkoměr, tlakoměr, teplota vody a oleje, převodovka dostala samosvor a vrátil jsem se k pětikvaltu, pro kopce stačí a lépe se mění poslední dva stupně /4 a 5/ něž na 6 ti kvaltu. Tou nejvetší změnou je ovšem výměna "rovného" sání za sání přes hlavu doplněné 45 W Dcoe.

Fotografie:

A nakonec dvě fotografie z "prací" na vozidle

Autor lnku: Niky (Martin Nikorjak)
E-mail: niky@volny.cz