|
4. července 2000Úprava krytu vzduchového filtruu starších Škodovek
S touto úpravou se mi zdá, že je chod motoru pružnější
a lépe reaguje na přidání plynu, také můžu mít méně sešlápnutý pedál plynu
pro dosažení stejné rychlosti jako dříve. Je to ale pouze subjektivní dojem,
nikde jsem nic neměřil. Vzhledem k tomu, že tato úprava na mém voze je
„čerstvá“, netuším na kolik ovlivní spotřebu paliva, rozhodně se zvýšila
hlučnost motoru ve vyšších otáčkách, ale je to v přijatelných mezích. Další
otázka je zanášení filtru, zřejmě jej bude nutné častěji měnit, dále jsem
také zvědav jak se motor bude chovat až uhodí mrazy. Určitě by se dalo
jít ještě dál a laborovat se seřízením karburátoru nebo tryskama, v tuhle
chvíli budu zatím sledovat jak se to dál bude chovat. Pokud máte někdo
s něčím podobným zkušenost budu rád za další informace. Autor článku: Biker (David Lacina)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|