|
24. července 2000Mělník 2000postřehy ze srazu
Účastníci se začali sjízdět již v pátek a ubytovávat v chatkách a stanech.
Hlavním dnem srazu byla jako obvykle sobota kdy již od rána proudil do
kempu dav návštěvníků. V sobotu se tedy naplno rozjel 35. pátý sraz sportovních
vozů Škoda Felicia, 110R coupé, Garde, Rapid.
K vidění bylo již tradičně mnoho a to jak na ulicích před kempem, tak
především v kempu samotném. Sjelo se například pět Rapidů kabriolet.
Bylo zde také asi deset eRek přestavěných na RS, bohužel většina pouze
na oko, spodní část automobilů zůstala často nedotčena.
Zajímavá byla Škoda Rapid s motorem z Renaultu wiliams(?), nebo kompletně
předělaná 120 s bezvadným interiérem. Celkově nápadů zde bylo mnoho a bylo
tedy určitě z čeho brát inspiraci.
Především v sobotu, ale i v neděli dopoledne probíhala burza náhradních
dílů. Koupit se zde dalo leccos, od podložek, až po podlahy a především
spousty náhradních dílů na starší Felicie. Některé, především "tuningové"
díly byly mírně řečeno předražené, např. prodávat přední průhledné blinkry
za desetinásobek běžné ceny je trochu divné, tyto prodejci bohužel těžili
z neznalosti kupujících cen na trhu. Ale abych nešpinil všechny prodejce
kteří tam byli takovéto případy byly vyjímečné či spíše ojedinělé. Koupit
se tam dali např. plasty od Koši, náhradní díly od Schrotmena a i pár dalších
firem zde mělo zastoupení, zbytek náhradních dílů pak prodávali jednotlivci.
Organizace měla slabiny, vzhledem k velkému zájmů účastníků (více jak
500 registrovaných účastníků!), situace kdy dodávka na 20 minut zablokovala
věškerý provoz v okolí vjezdu do kempu a podobné se stále opakovali. Má
největší výtka se však týká organizace spanilé jízdy. Podle programu se
měla konat v 14 hodin, zhruba půl hodiny předtím bylo rozhlasem hlášeno,
že vzhledem k velkému počtu lidí a vozidel organizátoři nejsou schopni
jízdu zajistit. Krátce před 14 hodinou však bylo ohlášeno rozhlasem, že
jízda se konat bude a že účastníci se mají řadit u výjezdu z kempu. Spanilá
jízda pak měla menší trhliny a někteří zřejmně nejeli vůbec, protože se
mezitím "napili". Nicméně i tak zážítek z této jízdy je natolik nezapomenutelný,
že funguje jako dokonalá návnada na příští rok.
V neděli probíhalo především vyhlášení soutěže, kdo by na něj přišel
dle programu (v 12hodin) našel by již zřejmně prázdný kemp. Vyhlašování totiž začalo probíhat již od 10 hodin a po dokončení kolem 11 hodiny se již účastníci srazu začali rychle přesouvat ke svým domovům.
Chtěl bych zde poděkovat organizátorům za dobré místo při předávání
cen, díky kterému jsem mohl nafotit mnoho dobrých fotografií. Celkem byly
vyhlášeny čtyři skupiny: Škoda Felicia Roadster, Škoda 110R Coupé,
Škoda Rapid 130, ostatní Škoda. Škoda nízkého počtu odevzdaných anketních
lístků cca 150. Dále byly losovány další vozy a majitelům předávány upomínkové
předměty. Vyhlašování soutěže probíhalo na hezkém pozadí doutnajících trosek
haly, která v noci ze soboty na něděli, hned za plotem kempu lehla popelem.
V závěru bych chtěl pořadatelům poděkovat za další perfektní sraz a
pozvat účastníky na příští.
Fotografie si můžete prohlédnout ve fotogalerii, jsou roztřízeny do
tří skupin:
1. Sekce jedna, Felicie, Erka, Rapidy, tj. vozy pro které je sraz pořádán
2. Sekce dvě, ostatní vozy počínaje Škodou 120, Favority, Felicie (nové),
Octavie (nové) a Fabie
3. Sekce tři, fotografie ze spanilé jízdy a předávání cen
Krátké statistické zhodnocení akce je možno shlédnout na stránkách Felicia klubu zde
Krátký video šot z televizních novin stanice Nova je možné, zhlédnout zde. Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|