|
23. října 2000Autoshow Praha 2000krátké postřehy z výstavy a tuning srazuNeblahé tušení se naplnilo již na začátku, první pohled na plochu před
areálem PV většina návštěvníků komentovala šťavnatou nadávkou. Celou plochu
totiž obepínaly dvě velké fronty lidí čekajících na vstupenky. Proto ani
nepřekvapí, že jsem na možnost zakoupení vstupenky čekal 1hodinu 13 minut,
později se čekací doba zmírnila na odhadem 30-45 minut (dle délky fronty).
Neodmyslitelně k tomu patřili "frajírci" prodávající vstupenky o 20-100%
dráže, ale bez čekání. Nejhorší snad na tom bylo neustálé vnucování AAA
auto Praha z tlampačů. Když už to pořadatélé jednoznačně nezvládli, a já
tam musel čekat proč ještě musím poslouchat ty ... Ale to sem nepatří,
to je čistě subjektivní.
U většiny vystavovaných vozidel bylo možno nahlédnout do interiéru a
zavazadlového prostoru, případně si vyzkoušet pohodlí posezu ve voze. Samozřejmně
se našly i zavřené vozy např. Mercedesy, nebo Jaguáry. Prodejci měli dostatek
propagačních materiálů pro zvídavé zájemce o čtyřkolou techniku.
Kyselé obličeje bylo možno vidět předevšímu u stánků pojišťoven, při
stylu zdražování se ani nedivím.
Zatímco Fabia Combi na stánku oficiálního dealera Škodovky byla v stálém
zájmu (obr.vlevo), že jsem ji přes davy lidí ani vyfotit pořádně nemohl,
ná stánku prodejce pneumatik byla zcela opuštěna (obr. vpravo).
Druhá část výstavy byla věnována Tuningu a Racingu, zastoupení zde měly
především velké tuningové firmy (např. Bervid). V pavilonech bylo možné
skutečně vidět množství tuningových doplňků i upravených vozidel.
Na vnější ploše v sobotu a neděli odpoledne probíhal tuning-sraz (obr.
vlevo). V sobotu se sjela cca stovka vylepšených vozidel. Jednoznačně největší
pozornost budila Škoda Rapid s výrazně změněným designem a hlavně motorem
V6, dostat se k ní však byl nadlidský výkon, jak je vidět z obrázku vpravo.
Tolik letem světem z Autoshow Praha 2000.
Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|