|
30. října 2000Brno tuning sraz 2000 podruhékrátce ze zápisníkuTak jako na všech větších akcích i zde organizace nefungovala extra
výborně, příjezdové fronty na půl hodiny, žádní pořadatelé, kteří u vjezdu
říkali kam kdo má jet. Navíc někteří "frajírci" předjížděli stojící kolonu
v levém pruhu a mysleli si zřejmně, že tam všichni čekáme jen na to až
náš předjedou. Tyto vozy potom samozřejmně blokovaly pružný provoz.
Parkoviště byly rozděleny pro tuning vozy, lehký tuning a pro návštěvníky,
nikdo to však nedodržoval a pořadatelé na to nedohlíželi. Taktéž uzavírání
výjezdové brány na trať bylo chaotické, některé historické vozy a např.
policejní octavie tam chvilku čekaly než jim někdo sdělil že tudy jet nemůžou.
Ale to jsou jen drobnosti které tuhle akci skazit nemohly. Jistě zajímavým
počinem pořadatelů bylo nevybírat vstupné, vstup byl tedy pro všechny zdarma,
ať už jste přišli pěšky, nebo přijeli vozem.
Počasí nás trochu vypeklo, a metereologové, kteří z večera do rána tak
trochu obrátili (kam vítr tam plášť), na nás seslali pěkné počasí pod mrakem,
s občasnými přeháňkami.
Fronty u stánků s občerstvením byly vcelku velké a tak se ani nedalo
divit, že dost účastníků jsme potkávali v motorestech cestou po dálnici.
Nekteří návštěvníci vypadali poněkud divně, posuďte sami
Směšně působil stojan benziny přímo uprostřed areálu, okolo tisíce aut
a u této pumpy ani jedno ...
Na trati se za poplatek mohl také projet kdokoliv z návštěvníků, pravidelně
se střídali skupiny motorek a vozidel, občas proložené ukázkou výukového
vozidla (naší oblíbené příspěvkové organizace) Policie, nebo dragsterů,
či veteránů. Dobrý výhled umožňovala především střecha boxů. Ti co neměli
vlastní vozidlo, nebo se na to necítili se mohli nechat za patřičný obnos
svézt v závodních vozech s profesionály.
Ne všichni návštěvníci odjeli s tím čím přijeli, zvláště ti, kteří to
na okruhu nezvládli, jako tento pán, který si motorku odvážel po trsatkách.
Nejvíc toho bylo k vidění (a koupení) v boxech u trati, ať už to byly
formule, sériové vozy, nebo perfektní chrobáci (VW Brouci), či Škoda Octavia
RS.
Na parkovištích bylo rozhodně také co obdivovat od luxusních bavorů
až po tuněné trabanty. Ze škodovek jsem zde viděl třeba na mělníku obdivovaný
Rapid s motorem z renaultu williams, nebo Rapid s V6 který sklízel obdiv
před týdnem na srazu při Autoshow v Praze.
Mezi druhou a třetí se zřejmně valná většina účastníků rozhodla odjet,
parkovistě se na 20 minut zcela zablokovalo, vetšina lidí se v autech za
tuto dobu nehla ani o metr.
Celkově se akce velmi vydařila, účast byla velká, prezentované vozidla
a doplňky měly úroveň, ceny byly občas přehnané, především u menších
prodejců. Byl to velmi příjemně strávený den a příště se již rozhodně nebudu
rozmýšlet zda do brna jet.
Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|