|
20. června 2001Tábor 2001aneb Mělník v novém hávu ?Hned v první fázi musím bohužel kritizovat organizaci za naprosto nedostatečné
či spíše za žádné značení příjezdových tras ke kempu. Mnoho lidí zbytečně
hledalo kemp. Kdo byl například před čtrnácti dny na motosrazu našel hezké
oranžové směrovky všude v okolí. Obzvlášť letos kdy se po mnoha letech
stěhoval sraz z mělníka by to bylo potřeba.
Kemp se začal v sobotu tedy v hlavní den srazu plnit později než je
zvykem, asi hlavně proto, že většina účastníků musela jet delší vzdálenost.
Ale již kolem jedenácté hodiny byly všechny místa na parkování ve dvou
přílehlých parkovištích zaplněny a vozidla začala parkovat podél silnice.
Celkově hlásili, že v kempu bylo přes pět set vozidel a venku mohlo být
tak dalších pět až sedm set vozů.
Kemp v sobotu dopoledne.
Vlevo plné parkoviště i přes "silnici" a vpravo obsypaná silnice.
Počasí si s námi zahrávalo, víceméně celé sobotní dopoledne a část odpoledne
pršelo, většina účastníku si však z toho nic nedělala. S tím souviselo
také stálé přesunování spanilé jízdy, během tří hodin měla tři termíny,
původní ve dvě hodiny byl pro déšt přesunut na šestou, později zase na
třetí, a v hlavě mi utkvělo hezké hlášení z rozhlasu "s těmi dvěma dny
můžeme manipulovat jak potřebujeme". Je jasné jak to mysleli, ale v něděli
se jim vetšina vozidel rozjede, a v sobotu tam taky většina návštěvníků
nebude čekat do šesté. Neustálé změny programu jistě popularitě nesvědčí.
Bohužel musím konstatovat, že jediné (mimo kolabující organizace) co
se jim úspěšně podařilo přenést z minulého mělníka byla panující
atmosféra. Kdo byl na srazu před pěti lety a i na pozdějších může s přehledem
sledovat tu čím dál horší atmosféru. Nikdo se už pomalu s nikým nebaví,
málokde jste vítáni a téměř nikdo se nechce bavit o svým zkušenostech.
Tak hrozné to nebylo ani na minulém mělníku, nejlíp jsem se pobavil s účastníky
z německa a polska. Jeden muž s MBX kterého jsem potkal až na cestě zpět
byl sdílnější než dvacet jiných lidí na srazu dohromady. Ale to není už
o srazu ale o lidech, osazenstvo už se příliš změnilo a s tím půjde jen
stěží něco udělat.
Sehnat se zde jako obvykle dalo ledacos, od dílů pro staré felicie,
plastů téměř na cokoliv, různých doplňků, modelů škodovek, po předražené
a na obyčejné deskjetce vytištěné podlepy budíků. Zajímavé, leč asi nepříliš
bezpečné kotouče pro vlečenou zadní nápravu, ruzné čiré kryty blinkrů atd.
K vidění co se týká vozidel zde bylo opravdu ledascos, v tomto směru
zůstává sraz nedostižitelný. Krásně, často zcela originálně vypadající
Felicie a eRka dělali čest svým majitelům. Na srazu byly také tři vozy
Škoda 1000MBX dále vůz Škoda 1100GT a pár dalších vyjímečných kousků.
Jako například tato Škoda 120
nebo eRko s motorem z Octavie 1.8T
nebo jiné také značně upravené eRko
Vzhledem k počtu fotografií jsem je opět rozdělil do třech kategorií
Druhá Rapid, Š1000MB, Š105-136, Favority, Felicie(nové),
Octavie (nové), 240 fotek, 28mb
Třetí "Speciály" 1100GT, Š1000MBX, Felicie, Š120,
RS, 111 fotek, 13mb Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|