|
6. března 2002Studie Škoda Tudorpředstavena v ŽenevěKonečně po více jak deseti letech se opět objevuje vůz značky Škoda v provedení kupé. Bohužel prozatím pouze jako studie vystavovaná na autosalónu Ženeva 2002. Je také jisté, že není navázáním na řady Š110R a Rapid, ale spíše luxusním sportovním vozem vyšší střední třídy. Vůz je koncipován na podvozku Škody Superb a je navržen s nejsilnějším motorem tohoto vozu. Pohonný agregát je V6 2.8 30V/142kW, převodovka je pětistupňová a poháněna je přední náprava. Pohled do interiéru je také zajímavý, výrazné jsou chromované a vystouplé přístroje, nepřehlédnutelný je také znak V na volantu. Na střední konzoli se objevuje pro Škodu klasická zelená barva. Zmenšil se podle mne počet ovládacích prvků, je možné, že pro podobné auto se uvažuje o nějakém centrálním ovládání přes LCD panel. Světlé čalounění naznačuje spíše přípravu pro vkus "západního" zákazníka. Pro posádku jsou pak k dispozici čtyři místa. Studie je v současné době reálným a plně funkčním vozem, o jeho výrobě se bohužel neuvažuje.
Foto Škoda partner služba. Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|