|
25. ledna 2009Úprava DO SENT 1100úprava nového dálkového ovládáníProtože se již nějako dobu zabývám i zabezpečením vozidel, prošel mi rukou nejeden autoalarm. Teď posledně jsem řešil problém s dostupným(levným) dvoucestným autoalarmem Sentinel 1100. Samotný autoalarm byl v pořádku, ale majiteli se podařilo "rozflákat" dálkové ovládání. Koupili jsme proto nové, nakodovali ho postupem popsaným v návodu a ejhle ono to nefunguje.
Nefunkčnost byla zajímavá, jednotka při kódování klíčenku přijala a zapsala si ji, ale při posílání příkazů vozidlu fungovala tak na 80%. Prostě občas se stalo, že klíčenka vyslala kód a auto nic. Ještě hořsí to bylo s pagerem, ten nefungoval vůbec. Následovalo dopisování se dodavatelem, který samozřejmně nabídl řešení, ale s tím ať dodám jenotku alarmu a klíčenku, což se mi nechtělo.
Protože stará klíčenka elektricky fungovala stále spolehlivě, tak jsem se rozhodl prohodit pouze plasty a z nové klíčenky tak pouze použít jen obal. Tady ale čekala zrada, která mi pohomla problém vyřešit. Po pouhém přehození plastů se i stará klíčenka začla chovat stejně podivně jako nová. Pak samozřejmně už netrvalo dlouho a našel jsem problém. Anténa klíčenky, která je společná pro příjem a vysílání, je pružinkového provedení a je zapuštěná v gumovém výčnělku klíčenky. Nové provedení však má o 2mm hlubší toto zapuštění a tím se změní frekvence "naladění" anténky.
Takže ve výsledku celá úprava spočívá ve vytvoření cca 2mm NEVODIVÉ podložtičky a jejímu zasunutí na konec prohlubně pro anténku. Pak fungují oba dva vnitřky klíčenek v novém pouzdru správně a bez problémů. Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|