ŠKODA techweb [homepage]
Technická data
23. prosince 1999

Fabia

přehled technických dat


Všechny tyto vozy Škoda mají společné tyto vlastnosti a konstrukční řešení:
Karoserie se zatím vyrábí v provedení pětidvéřová a pětimístná, dvouprostorová, ocelová plně pozinkovaná. Motory jsou s vícebodovým vstřikováním benzínu, nebo s elektronickým přimým vstřikováním v případě motoru SDI. Spojka je hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá s talířovou pružinou. Převodovka je pětistupňová plně synchronizovaná. Objem nádrže je 45l.
Podvozek, vpředu typu McPherson. Odpružení vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči. Brzdy jsou kapalinové s posilovačem, vpředu kotoučové s vnitřním chlazením, vzadu bubnové, nebo kotoučové. Parkovací brzda je mechanická na zadní kola.Řízení je hřebenové přímočinné s posilovačem.

Druhy výbav jsou tři, po delší době se neoznačují jako obvykle písmeny (GL, LX), ale nově třídami Classic, Comfort, Elegance. Nejlepším typem výbavy je Elegance, Comfort střední a nejnižší stupeň výbavy je Classic, který nebude zpočátku výroby dostupný.
 

Fabia 1.4/44kW


Typy výbavy: Fabia
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, OHV dva ventily na válec, třícestný řízený katalizátor a lambda sonda
Motor objem: 1397 cm3
Vrtání x zdvih: 75,5 x 78
Komprese: 10,0:1
Výkon  - otáček: 44 kW  při 4500
Točivý moment - otáček: 118 Nm při 2600
Akumulátor: 44 Ah
Alternátor: 70 A
Největší rychlost: 157
Zrychlení 0/100: 16,5 s
Spotřeba paliva: 9,4l město, 5,5l mimoměsto, 6,9l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 95
Hmotnost celková / užitečná: 1549 kg / 485 kg
 

Fabia 1.4/50kW


Typy výbavy: Classic, Comfort
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, OHV dva ventily na válec, třícestný řízený katalizátor a lambda sonda
Motor objem: 1397 cm3
Vrtání x zdvih: 75,5 x 78
Komprese: 10:1
Výkon  - otáček: 50 kW  při 5000
Točivý moment - otáček: 120 Nm při 2500
Akumulátor: 44 Ah
Alternátor: 70 A
Největší rychlost: 162
Zrychlení 0/100: 15,4 s
Spotřeba paliva: 9,5l město, 5,6l mimoměsto, 7l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 95
Hmotnost celková / užitečná: 1549 kg / 485 kg (Classic)
Hmotnost celková / užitečná: 1569 kg / 495 kg (Comfort)

Fabia 1.4/55kW


Typy výbavy: Comfort
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, 2xOHC čtyři ventily na válec, přední a hlavní katalyzátor se dvěma lambda sondami
Motor objem: 1390 cm3
Vrtání x zdvih: 76,5 x 75,6
Komprese: 10,5:1
Výkon  - otáček: 55 kW  při 5000
Točivý moment - otáček: 126 Nm při 3800
Akumulátor: 44 Ah
Alternátor: 70 A
Největší rychlost: 167
Zrychlení 0/100: 13,8 s
Spotřeba paliva: 8,9l město, 5,2l mimoměsto, 6,5l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 95
Hmotnost celková / užitečná: 1567 kg / 495 kg

Fabia 1.4/74kW


Typy výbavy: Comfort, Elegance
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, 2xOHC čtyři ventily na válec, přední a hlavní katalyzátor se 2 lambda sondami
Motor objem: 1390 cm3
Vrtání x zdvih: 76 x 75,6
Komprese: 10,5:1
Výkon  - otáček: 74 kW  při 6000
Točivý moment - otáček: 126 Nm při 4400
Akumulátor: 44 Ah (60 Ah verze Elegance)
Alternátor: 70 A (90 A verze Elegance)
Největší rychlost: 185
Zrychlení 0/100: 11,5 s
Spotřeba paliva: 9,5l město, 5,6l mimoměsto, 7,1l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 98
Hmotnost celková / užitečná: 1568 kg / 495 kg (Comfort)
Hmotnost celková / užitečná: 1586 kg / 505 kg (Elegance)
 

Fabia 1.9 SDI/47kW


Typy výbavy: Classic, Comfort
Motor typ: řadový vznětový čtyřválec, kapalinou chlazený, OHC, s oxidačním katalyzátorem
Motor objem: 1896 cm3
Vrtání x zdvih: 79,5 x 95,5
Komprese: 19,5:1
Výkon  - otáček: 47 kW  při 4000
Točivý moment - otáček: 125 Nm při 1600-2800
Akumulátor: 70 Ah
Alternátor: 120 A
Největší rychlost: 154
Zrychlení 0/100: 18,6 s
Spotřeba paliva: 6,2l město, 4,0l mimoměsto, 4,8l smíšeny provoz
Palivo: nafta
Hmotnost celková / užitečná: 1608 kg / 485 kg (Classic)
Hmotnost celková / užitečná: 1628 kg / 495 kg (Comfort)

Fabia 1.9 TDI/74kW


Typy výbavy: Comfort, Elegance
Motor typ: řadový vznětový čtyřválec s přeplňováním turbodmychadlem s nastavitelnou geometrií lopatek a chladičem stlačeného vzduchu, s vysokotlakým vstřikováním, kapalinou chlazený, OHC, s oxidačním katalyzátorem
Motor objem: 1896 cm3
Vrtání x zdvih: 79,5 x 95,5
Komprese: 19,0:1
Výkon  - otáček: 74 kW  při 4000
Točivý moment - otáček: 240 Nm při 1900
Akumulátor: 70 Ah
Alternátor: 120 A
Největší rychlost: 185
Zrychlení 0/100: 11,5 s
Spotřeba paliva: 6,4l město, 4,0l mimoměsto, 4,9l smíšeny provoz
Palivo: nafta
Hmotnost celková / užitečná: 1649 kg / 495 kg (Comfort)
Hmotnost celková / užitečná: 1667 kg / 505 kg (Elegance)

Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku (6):




 

© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů