5. ledna 2000
Š105-Rapidrozměry
Nejdříve starší typ (L)
Rozchod kol vpředu / vzadu |
1280 / 1250 mm |
Rozvor náprav (D) |
2400 mm |
Délka vozu (C) |
4160 mm |
Šířka vozu (B) |
1595 mm |
Výška vozu (A) |
1400 mm |
Světlá výška při pohotovostní hmotnosti |
170 mm |
Vzdálenost volantu k opěře sedadla (E) |
440 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (F) |
900 mm |
Vzdálenost opěr sedadel (G) |
700 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (H) |
870 mm |
Šířka ve výši loktů (J,L) |
1350 mm |
Šířka ve výši ramen (K,M) |
1320 mm |
Novější typ (M)
Rozchod kol vpředu / vzadu |
1390 / 1350 mm |
Rozvor náprav (D) |
2400 mm |
Délka vozu (C) |
4200 mm |
Šířka vozu (B) |
1610 mm |
Výška vozu (A) |
1400 mm |
Světlá výška při pohotovostní hmotnosti |
170 mm |
Vzdálenost volantu k opěře sedadla (E) |
440 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (F) |
900 mm |
Vzdálenost opěr sedadel (G) |
700 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (H) |
870 mm |
Šířka ve výši loktů (J,L) |
1350 mm |
Šířka ve výši ramen (K,M) |
1320 mm |
Garde
Rozchod kol vpředu / vzadu |
|
Rozvor náprav (D) |
2400 mm |
Délka vozu (C) |
4175 mm |
Šířka vozu (B) |
1610 mm |
Výška vozu (A) |
1380 mm |
Světlá výška při pohotovostní hmotnosti |
170 mm |
Vzdálenost volantu k opěře sedadla (E) |
580 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (F) |
875 mm |
Vzdálenost opěr sedadel (G) |
520 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (H) |
820 mm |
Šířka ve výši loktů (J,L) |
1306 mm |
Šířka ve výši ramen (K,M) |
1287 mm |
Rapid
Rozchod kol vpředu / vzadu |
|
Rozvor náprav (D) |
2400 mm |
Délka vozu (C) |
4200 mm |
Šířka vozu (B) |
1610 mm |
Výška vozu (A) |
1380 mm |
Světlá výška při pohotovostní hmotnosti |
170 mm |
Vzdálenost volantu k opěře sedadla (E) |
580 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (F) |
875 mm |
Vzdálenost opěr sedadel (G) |
520 mm |
Vzdálenost polštáře sedadla od stropu (H) |
820 mm |
Šířka ve výši loktů (J,L) |
1306 mm |
Šířka ve výši ramen (K,M) |
1283 mm |
Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)zobrazit další autorovy články upravit článek pro tisk
|