Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 06:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 nandání vlečky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 49
Bydliště: Jihlava
Příspěvek nandání vlečky
Zdravím,tak po úspěšném sundání kyvné nápravy budu nandavat vlečnou zgenerálkovanou nápravu a nějak ještě nemám hotovou převodovku a tak přemejšlím jestli můžu na auto nandat nápravu a potom převodovku :?: Dík :wink:


9.11.06, 21:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Bydliště: Jirkov
Příspěvek 
No jestli tu napravu chces opet pred montazi prevodovky sundavat, tak honem do toho. Vlecka ma sva sikma ramena uchycena do pricky prevodovky, tak to nedelej usetris si praci.

_________________
zemitě červená 8630
120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A
5Q 4,22
4P
kopretiny 13" 165/70


10.11.06, 06:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 180
Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
Příspěvek 
Chcem sa spýtať, čo sa týky pružín, vlečka potrebuje iné pružiny ako kyvka?? Ak sa mi zajtra podarí zohnať komplet vlečku, tak by som do toho šiel.

_________________
Š 125L r.v.89


1.12.06, 00:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
JohnDeere píše:
Chcem sa spýtať, čo sa týky pružín, vlečka potrebuje iné pružiny ako kyvka?? Ak sa mi zajtra podarí zohnať komplet vlečku, tak by som do toho šiel.


Jo, vlečka má úplně jiné pružiny (delší). :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.12.06, 07:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 180
Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
Příspěvek 
OK dik... A čo sa týka vyhotovenia? Všetky vlečky sú rovnaké alebo je medzi nimi nejaký rozdiel. Ja mám možnosť zohnať vlečku zo 130-ky. Prosím napíšte čo všetko o tom viete... už len aby som si bol istý, že nekúpim blbosť a volám (nieže kúpim zbytočné kilá železa a prídem o peniažky, ktorých je stále málo) A ako to je vlastne s tým postavením kolies do A?.. že vraj u vlečky to nehrozí.. ale to je asi blbosť, už som videl dosť vlečiek ktoré stoja horšie ako moja kyvka. Opotrebovaním čoho môže vlečka stáť do A?Dopredu ďakujem.

_________________
Š 125L r.v.89


1.12.06, 08:18
Profil ICQ

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Vlečka s koly do A = unavená a zkroucená (do vrtule) podélná ramena (je potřeba dát nová ramena a vyztužit je), někdy to může být jen vytahanými silentbloky, ale tím si nejsem až tak jistej.
Vlečka z Š130 je pro 125ku optimální, dělal se ještě jeden druh vlečky, ta měla užší rozchod kol a dávala se do prvních gardovek a možná i do nějakýho spešl typu užovky jako byly LE, LX nebo tak nějak. Jinak mám pocit, že z hlediska emkový kastle je jen jeden druh vlečky a ten se dával standardně do Š130 a do Rapidů. A sem tam se mohl vyskytnout i v nějaký spešl verzi emkových stodvacítek.


1.12.06, 10:22
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Kybergreg píše:
Vlečka s koly do A = unavená a zkroucená (do vrtule) podélná ramena (je potřeba dát nová ramena a vyztužit je), někdy to může být jen vytahanými silentbloky, ale tím si nejsem až tak jistej.
Vlečka z Š130 je pro 125ku optimální, dělal se ještě jeden druh vlečky, ta měla užší rozchod kol a dávala se do prvních gardovek a možná i do nějakýho spešl typu užovky jako byly LE, LX nebo tak nějak. Jinak mám pocit, že z hlediska emkový kastle je jen jeden druh vlečky a ten se dával standardně do Š130 a do Rapidů. A sem tam se mohl vyskytnout i v nějaký spešl verzi emkových stodvacítek.


Vlecky:
1) Garde 82-84
2) 742.13, 135, 136 a 743.12X, 13, 135, 136 maji stejny dily zadni napravy, ale lisi se pruzinama (Rapid ma tvrdsi)

K "rozplacnuti" zadni napravy jsem tu psal mockrat moc, takze jen odkaz na clanek (pouze pripomenu ze vliv samotnych silentbloku v ramenech se hodne precenuje, zavada je jinde - viz. komentare k clanku):

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=421

K pruzinam a tlumicum:

S vyjimkou Garde, coz je uzka vlecka maji vsechny auta vlecku typu M, nemaji pasky (spodni doraz) proti "vypadnuti" napravy z auta, proto musi mit tlumice, ktere maji spodni dorazy integrovane.
Sice maji delsi pera, ale taky maji jine ulozeni pruziny a tlumice v kastli (tzv. domecky). Jako nahrada se hodi domecky ze 120ky uzovky, ktere jsou konstrukcne velmi podobne. V ZADNEM PRIPADE tam nesmi byt domecky s integrovanym pryzovym silentblokem (105/120 typ M).

Po vyse zminene uprave (v clanku) zadni napravy jsem na S130 dokonce namontoval pera z "uzovky" 120, cimz jsem auto uspesne snizil.

Zalezi na volbe spravnych soucasti. Jista volnost tu ale je. :-)

Upozornuju na to, ze kdyz se necha puvodni domecek s gumovym silentblokem, tak se behem kratke doby muze vytrhnout, spodni doraz pak zadny neni a v nejblizsi ostre zatacce se vytrhne homokineticky kloub v prevodovce, coz je fakt chutovka, ztrati se kameny v unaseci, cele se to omlati a na miste to jde velice tezko opravit. Stejny efekt muze byt i na extremne unavene "A" naprave i pri spravnych domeckach.

Jeste doplnim ze pro brzdovou soustavy H-T jsou jina zadni prasatka (jiny prumer pistku) a pro pouziti vlecky v aute s brzdama T-T (vpredu dvoupistky) je potreba dat prasatka prislusejici k brzdove soustave S120, jinak je riziko spatneho predo-zadniho pomeru brzdne sily.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.12.06, 12:02
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz