Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Na svislákách může být spousta záludností, kulákem počínaje, přes nemožnost vytáhnout horní šroub v rameni (je na to spešl stahovák), dále pokračujem přes nemožnost vytáhnout svislák ze spodního ramene (taky je na to stahovák nebo kladivo, hlavně se to nesnaž dostat ven tím že odděláš exentrickej šroub v rameni) pak někdy nejdou pouzdra ven a hlavně ta trubička co to propojuje no a konče tím že bez spešl narážeče můžeš zničit při narážení pouzdra.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
13.11.07, 19:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Mno tak to me od te prace skoro odrazuje Nak
|
13.11.07, 19:59 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No nenech se odradit, ono to vždycky nějak dopadne ale chce to mít vše po ruce nebo alespoň vědět kde to sehnat až bude potřeba, u spousty věcí je spousta záludností a někdy to jde že se ani nestiháš divit a někdy se u tej samej práce můžeš vzteknout a nejde to a nejde to.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
13.11.07, 20:07 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Kristensen píše: u spousty věcí je spousta záludností a někdy to jde že se ani nestiháš divit a někdy se u tej samej práce můžeš vzteknout a nejde to a nejde to.
jj...tak to znám...viz výměna spojky na 1,9 TDI...už nikdy víc....doufám
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.11.07, 22:37 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: Dá se to ošéfovat kladivem
Jak tak vidim tak vetsina lidi pouziva kladivo Popravde ja taky, a kdyz to po 5 minutach nadavani a usilovného mláceni nejde, tak si pro ten stahovak do skrine stejne zajdu
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
13.11.07, 23:24 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
No zkusim to taky opatrne kladivkem, neb nikdo v okoli stahovak nema kdyz to nepujde, tak to odlozim na neurcito. Nak
|
14.11.07, 20:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nakadah píše: No zkusim to taky opatrne kladivkem, neb nikdo v okoli stahovak nema kdyz to nepujde, tak to odlozim na neurcito. Nak
Ja to teda kladivem nedaval dolu, ale Bukaj do toho mlatil docela dost ale spis tak ze mensi kladivo prilozi na tu ridici paku a vetsim kladivem mlati do toho mensiho
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.11.07, 20:49 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Matthes píše: Nakadah píše: No zkusim to taky opatrne kladivkem, neb nikdo v okoli stahovak nema kdyz to nepujde, tak to odlozim na neurcito. Nak Ja to teda kladivem nedaval dolu, ale Bukaj do toho mlatil docela dost ale spis tak ze mensi kladivo prilozi na tu ridici paku a vetsim kladivem mlati do toho mensiho
jo jo ja tam taky davam jeste jedno kladivo, aby se ty razy castecne prenaseli do druheho kladiva a ne do zbytku napravy...
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
14.11.07, 21:00 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
V nouzi se dá vyšroubovat kulový čep z řídící tyče, taky jsem toho jednou využil.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.11.07, 21:17 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Výměna svislých čepů
Kluci, když koupím normálně svisláky na 742, někde v obchodě, třeba v kelly, lze je použít s nějakou rozumnou životností?
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
12.7.14, 18:09 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Výměna svislých čepů
Raději bych třeba někde na aukru koupil originál..nevim jakej sortiment má kelly ale všeobecně se už delší dobu dají sehnat jenom polské (většinou bývají v takové slídě balené jako sada včetně pouzder a podložek) a ty mají životnost 20-30 tis. což mi přijde dost málo.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
12.7.14, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|