Autor |
Zpráva |
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Sadra17 píše: to nejsou blbosti ale pravda v podmínkách LR by vyztužená vlečka moc nevydržela Taky píšeš blbosti, neb L/A jezdila přesně ty samé soutěže v rally jako LR... Nebo si myslíš, že L/A stála jen v garáži?
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
7.12.08, 20:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tuner#2 píše: michalkatka píše: ale som mu poradil aspoň niečo, nech si s toho použije a vyberie čo chce... zasa sa do mňa navážaš za blbosti A co si z toho jako k LR vybere? Náprava LR je úplně něco jiného než L/A. LR je svařenec, má jiné poloosy, jiné ložiska a jiné uchycení v kasli. To jako by se tady ptal na nápravu pro Octavii a ty jsi mu dal nákres nápravy pro Fávo... Holt nepoučitelný.
dobre, ale uvedom si spôsom akým si to napísal, teraz už viem že je to iné... nemusíš hneď s každého urobiť blbca
skús trocha porozmýšľať ako jednáš s ľuďmi a ako presadzuješ svoje názory...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.12.08, 20:33 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Mam se k vam pridat? O LR vim uz skoro uplne vsechno co jde...
LR Napravy? K cemu by ti to bylo? budes snad jezdit s tim autem rally a davat ho na zavodni papiry aby jsi prosel technickyma?
tady mas jen dobove nakresy jak to vypada original...
Ukazkově Š130RS
Naposledy upravil trady dne 7.12.08, 21:05, celkově upraveno 1
|
7.12.08, 20:55 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
A aby sem nezapomel... Klasicke LR napravy se stejne uz na zavocni vozy moc nedavaji... Davaji se s jistymi upravami pro vyspove stavitelne tlumice.
|
7.12.08, 20:57 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
trady: ten první obrázek je snad 130RS, ne?
jedna real fotka:http://img227.imageshack.us/img227/707/img0566nl2.jpg
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
7.12.08, 21:02 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Pardon... mam v tech obrazcich bordel tak sem to tu hodil od oka
|
7.12.08, 21:05 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
A by sem neopomenul 130LR/H by mel byt myslim okruhovy special ne do terenu... Ale moznasi to pletu-...
|
7.12.08, 22:24 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Tuner#2 píše: Sadra17 píše: to nejsou blbosti ale pravda v podmínkách LR by vyztužená vlečka moc nevydržela Taky píšeš blbosti, neb L/A jezdila přesně ty samé soutěže v rally jako LR... Nebo si myslíš, že L/A stála jen v garáži?
No ona LRa někde na Akropolis Rally mezi kameny jako dvě pěsti s Křečkem a Kvajzarem za volantem,kteří se nebáli vlka nic,nejela určitě pomaleji nebo stejně než A čková 130cítka...A pokud je výkonější vozidlo jsou i maximální rychlosti a když jsou maximální i všecko ostatní se pohybuje tak nějak na hranici maxima tak že i odstředivé síly a tlaky atd...A to i za předpokladu že to mělo lehčí hliníkovou kastli, a makrolon misto skla která tý rychlosti a akceleraci ještě více přispěla...Proto to Sadra myslel tak,že na LRu byly kladeny obecně větší nároky na spolehlivost a robusnost než na 90sátikoňový L/A.i když v podstatě museli obě přežít útrapy všech soutěží,které jim lidé naservirovali..jestliže měla LRa trubkové nápravy tak jako např. svařené z trubek a profilů KitCar Felicia a Octavia,určitě je tam zaručena pevnost vyšší, na úkor i hmotnosti nižší než li u výlisku z plechu kde by se stejná pevnost dosahovala až při i dvojnásobné hmotnosti....a spoustě dalších lepších věci než-li měla pouze Ačková verze.A bude to právě těmi nároky na spolehlivost při vyšších zátěžích v extrémních podmínkách vymikající se normálnímu provozu,nebo provozu s vozidlem nižší výkonové třídy...Proto jsou to skupiny vozidel.A,B atd..
|
8.12.08, 00:14 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
LR náprava měla jiný úhel kývání (z 32° na 10°) a tudiš lepší jízdní vlastnosti (změna rozchodu i sklonu kol) proti L/A
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
8.12.08, 07:20 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
michalkatka: První dva příspěvky byli slušné upozornění na to, že opět nemluvíš pravdu...
trady: Ani na jedné kresbě není LR náprava! Jedno je RSo, druhé je něco smyšleného. To že se nápravy LR na závody moc nedávají není o tom, že by to bylo zbytečné, ale že prostě cena takové nápravy je asi tak desetinásobek vystužené vlečky. A nechápu co to toho taháš stavitelné tlumiče, ty měla LR taky origo Sachs.
patrik-hp: Myslel jsem to trochu jinak. Rozhodně jsem nechtěl říct, že vystužená vlečka vydrží to samé co LR náprava. To určitě ne, ale např. Šimurda jezdí na svém L/Ačku motor o výkonu cca. 140HP a vlečka bez problému drží.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
8.12.08, 10:59 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Takhle to vypada kdyz se predohrabista snazi delat do zadohrabu..
Nic ve zlym, tohle bylo opravdu mimo misu.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.12.08, 11:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Viky píše: Takhle to vypada kdyz se predohrabista snazi delat do zadohrabu.. Nic ve zlym, tohle bylo opravdu mimo misu.
viem že niečo o tom bolo v užitočných odkazoch, tak som mu chcel v dobrom poradiť nech si to prebehne, pravda je že o športových úpravách zadohrabov toľko neviem, ale zasa som o kúsok múdrejší...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.12.08, 11:22 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tohle je taky zajímavé, někdo si tam ty ramena vyráběl http://www.130lr.cz/stavba.html
|
8.12.08, 11:55 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
To není "někdo", ale mnou zmíněný Michal o kterým píšu už zde: 7.12.08, 20:13. Je ale v Anglii a dokumentaci má jak jsem psal Saky a tu nápravu chtěl dělat, dokonce i pár zkušebních kusů udělal.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
8.12.08, 12:01 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
vyrobit zadní LR ramena není zase takový problem. To ramena 130RS, to hnus tvarovej
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
8.12.08, 12:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|