Na vyndání čepů z těhlic je jinej trik...
Sundáš kolo, vypreparuješ z matky pod čepem závlačku, povolíš matku, aby dole končila zároveň se závitem, co jde z čepu.
Celou tu dobu máš auto na heveru...
Teď pod ten závit s matkou postavíš komínek z cihel a pomalu opřeš auto o ten závit s matkou, ale jen s mírou, rozhodně né celou váhou auta, jen aby se to dostatečně silně opíralo.
No a pak bacíš shora kladivem do tý části těhlice u čepu. Já jsem to dělal teď o víkendu a protože mám čepy asi dva roky nový, stačilo jednou klepnout.
Do starejch jsem musel mlátit trochu dýl, nakonec jsem to zahřál horkým vzduchem a pustilo se to.
Taky nemusíš ty čepy vyndavat, ale odšrobuvat tyčky řízení, jenže tím se totálně rozhodí sbíhavost, ale jestli měníš manžety, stejně musej dolu, jestli nechceš rozpojovat ten kloub.
Jinak je to podobný jako tady, jen to futro je u fáčka na ségrovce, místo záhybů.
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=473
A někdy od 1991 se tam začala cpát místo převodovýho oleje vazelína, páč olej po pár letech je úplně hnusnej a lepí... když teda nevyteče.