Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 19:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 nad 80km/h zacne trhat a klbat chod auta 120L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 41
Příspěvek nad 80km/h zacne trhat a klbat chod auta 120L
ahoj
pri zvyseni ychlosti nad 80km/h sa stane z plynulo iduceho auta hrkajuce skakajuce auto ...skratka neda sa ist rychlejsie. vsetko bolo OK chodilo mi to v pohode 120km/h ale pred par dnami som nasiel pod napravou vyteceny prevodovy olej z manzety.tak som ju vymenil a dolial olej a vyskusal auto samozrejme len v meste a tam to bolo ulpne plynule. takze som to hrkanie objavil az pri rychlosti nad 80km/h. motor to asi nebude lebo pri volnobehu a plnom plyne ide hladko. moze niekto poradit?


15.8.06, 07:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Pokud ti uz olej neubyva a je ho tam dost nefim proc by to delala prevodovka :shock: To bys musel nakou dobu jezdit nasucho aby se neco prizadrelo.
Ja bych tipoval spis motor. Mas 4q nebo 5q :?: Jestli 4q, zkus nejlip do kopce vytocit trojku na vysoky otacky, pokud mas 5q tak to udelej se ctyrkou. Pokud je chyba v motoru bude to delat taky, nezavisle na rychlosti. Treba ve vysokych otackach vynechava nektery valec (VN kabely, svicky, rozdelovac .... ) nebo treba druhy stupen karbecu atd.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.8.06, 10:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Mohol by to byt problem s karburatorom - napriklad zapchata tryska. Ak je to nezavisle od zatazenia motora, potom by som pozrel ci ti nehadze daktora pneumatika. S vymenou manzety by som to nespajal. Ale ak si pritom prehodil koleso, skus to vratit naspat.


15.8.06, 10:45
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: nad 80km/h zacne trhat a klbat chod auta 120L
ugi píše:
ahoj
pri zvyseni ychlosti nad 80km/h sa stane z plynulo iduceho auta hrkajuce skakajuce auto ...skratka neda sa ist rychlejsie. vsetko bolo OK chodilo mi to v pohode 120km/h ale pred par dnami som nasiel pod napravou vyteceny prevodovy olej z manzety.tak som ju vymenil a dolial olej a vyskusal auto samozrejme len v meste a tam to bolo ulpne plynule. takze som to hrkanie objavil az pri rychlosti nad 80km/h. motor to asi nebude lebo pri volnobehu a plnom plyne ide hladko. moze niekto poradit?


Podobne chovani se mi objevilo pri uvolnenem karburatoru, a myslim taky jednou bylo uvolneny viko karburatoru.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


15.8.06, 11:37
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 12
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Ahoj, to uz sem mel parkrat taky, omrkni svicky, nastav na nich odtrh, ja davam 0,7mm a koukni do rozdelovace jestli neni zaoxidovanej. Dalsi moznost ale malo pravdepodobna, jestli mas pridavnej filtr na hadicce do karbecu, muze bejt ucpanej, nebo kupodivu i natavena plastova trubicka a tim padem malej pruchod benzinu, takze pri stalym odberu se nestiha doplnovat karbec. Cus Driver


15.8.06, 16:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Jesus Maria, trochu bližšie to popíš...takto by to mohlo byť všetko od motora, cez kolesá, nápravy,....skú to na 2 ke (70km/h) a 3 ke (110 km/h) doplna.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


15.8.06, 20:06
Profil

Příspěvky: 41
Příspěvek 
takze som to isiel teda vyskusat.na dvojke do 55 a na trojke do 85 zatial hrkotanie nebolo ale rychlost sa zvysovala dost pomaly. pri 85 som daval na 4ku a vtedy to zacalo natriasat.ako kebyze sa mi zacne dusit motor ..proste plyn na podlahe ale auto zvysovalo rychlost len nepatrne max mi dovolilo 95(plyn na podlahe a obcas s autom cuklo). Tak som sa pustil do rozoberania karburatora. po vytiahnuti z auta som ho polozil na na vodorovnu rovnu podlozku a zistil som ze spodok karburatora je zakriveny. stred je dvyhnuty voci krajom tak o 2mm. po rozobrati karburatora som zistil ze tesnenie je skoro cele nasiaknute benzinom(to by asi nemalo byt vsak?). A este jedna otazka: do akeho uhlu sa ma otvorit klapka prveho stupna pri zosliapnuti pedalu az k podlahe? (mne sa otvara tak na 60 stupnov). Je nutne v tychto pripadok zohnat novy karburator???


17.8.06, 07:07
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ugi píše:
takze som to isiel teda vyskusat.na dvojke do 55 a na trojke do 85 zatial hrkotanie nebolo ale rychlost sa zvysovala dost pomaly. pri 85 som daval na 4ku a vtedy to zacalo natriasat.ako kebyze sa mi zacne dusit motor ..proste plyn na podlahe ale auto zvysovalo rychlost len nepatrne max mi dovolilo 95(plyn na podlahe a obcas s autom cuklo). Tak som sa pustil do rozoberania karburatora. po vytiahnuti z auta som ho polozil na na vodorovnu rovnu podlozku a zistil som ze spodok karburatora je zakriveny. stred je dvyhnuty voci krajom tak o 2mm. po rozobrati karburatora som zistil ze tesnenie je skoro cele nasiaknute benzinom(to by asi nemalo byt vsak?). A este jedna otazka: do akeho uhlu sa ma otvorit klapka prveho stupna pri zosliapnuti pedalu az k podlahe? (mne sa otvara tak na 60 stupnov). Je nutne v tychto pripadok zohnat novy karburator???


No to si děláš prdel, 2mm :!: :?: :!: Jak jsi to dokázal :?: To jsi utáhnul karburátor jak jen to šlo, úplně na krev :shock: Musíš tu přírubu srovnat,ale obávám se že když je to v takovémto stavu, už se to nemůže dobře podařit... Ta klapka se má vytočit úplně svisle, jestli ti to nejde tak to bude buď tím zkřiveným karburátorem nebo máš volnou strunu plynu. Ale já to vidim jen a pouze na novej karburátor...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.8.06, 07:39
Profil

Příspěvky: 41
Příspěvek 
takze draha otvorenia klapky karburatoru je rovnaka s drahou plynoveho pedalu....tj: volny pedal=uzavreta klapka , pedal na podlahe=zvisla poloha klapky?


17.8.06, 09:15
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ugi píše:
takze draha otvorenia klapky karburatoru je rovnaka s drahou plynoveho pedalu....tj: volny pedal=uzavreta klapka , pedal na podlahe=zvisla poloha klapky?


Jo, tak to je.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.8.06, 09:23
Profil

Příspěvky: 41
Příspěvek 
OK. lebo ak ja mam pedal na podlahe tak klapka este nie je uplne otvorena (takze musim dostavit lanko akceleratoru)?
a problem s cukanim auta bude asi len v tom karburatore?
takze musim kupit alebo zohnat novy karburator a vyskusat to snim.


17.8.06, 09:29
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ugi píše:
OK. lebo ak ja mam pedal na podlahe tak klapka este nie je uplne otvorena (takze musim dostavit lanko akceleratoru)?
a problem s cukanim auta bude asi len v tom karburatore?
takze musim kupit alebo zohnat novy karburator a vyskusat to snim.


Musíš to lanko nějak dobře nastavit. Soudil bych, že v místech kde je uchyceno k plynovému pedálu o kousek "sklouzla" ta svorka která drží to lanko k pedálu. Tím by se to měla vyřešit. Ale nečekej že to bude OK, když je ten karbec zkřívanej jak skelet po nehodě s rychlíkem. Můžeš tu přírubu zkusit zarovnat, ale vážne o tom pochybuji...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.8.06, 09:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz