Autor |
Zpráva |
ugi
Příspěvky: 41
|
nad 80km/h zacne trhat a klbat chod auta 120L
ahoj
pri zvyseni ychlosti nad 80km/h sa stane z plynulo iduceho auta hrkajuce skakajuce auto ...skratka neda sa ist rychlejsie. vsetko bolo OK chodilo mi to v pohode 120km/h ale pred par dnami som nasiel pod napravou vyteceny prevodovy olej z manzety.tak som ju vymenil a dolial olej a vyskusal auto samozrejme len v meste a tam to bolo ulpne plynule. takze som to hrkanie objavil az pri rychlosti nad 80km/h. motor to asi nebude lebo pri volnobehu a plnom plyne ide hladko. moze niekto poradit?
|
15.8.06, 07:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pokud ti uz olej neubyva a je ho tam dost nefim proc by to delala prevodovka To bys musel nakou dobu jezdit nasucho aby se neco prizadrelo.
Ja bych tipoval spis motor. Mas 4q nebo 5q Jestli 4q, zkus nejlip do kopce vytocit trojku na vysoky otacky, pokud mas 5q tak to udelej se ctyrkou. Pokud je chyba v motoru bude to delat taky, nezavisle na rychlosti. Treba ve vysokych otackach vynechava nektery valec (VN kabely, svicky, rozdelovac .... ) nebo treba druhy stupen karbecu atd.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.8.06, 10:18 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Mohol by to byt problem s karburatorom - napriklad zapchata tryska. Ak je to nezavisle od zatazenia motora, potom by som pozrel ci ti nehadze daktora pneumatika. S vymenou manzety by som to nespajal. Ale ak si pritom prehodil koleso, skus to vratit naspat.
|
15.8.06, 10:45 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: nad 80km/h zacne trhat a klbat chod auta 120L
ugi píše: ahoj pri zvyseni ychlosti nad 80km/h sa stane z plynulo iduceho auta hrkajuce skakajuce auto ...skratka neda sa ist rychlejsie. vsetko bolo OK chodilo mi to v pohode 120km/h ale pred par dnami som nasiel pod napravou vyteceny prevodovy olej z manzety.tak som ju vymenil a dolial olej a vyskusal auto samozrejme len v meste a tam to bolo ulpne plynule. takze som to hrkanie objavil az pri rychlosti nad 80km/h. motor to asi nebude lebo pri volnobehu a plnom plyne ide hladko. moze niekto poradit?
Podobne chovani se mi objevilo pri uvolnenem karburatoru, a myslim taky jednou bylo uvolneny viko karburatoru.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.8.06, 11:37 |
|
|
driver.rapid
Příspěvky: 12 Bydliště: Teplice
|
Ahoj, to uz sem mel parkrat taky, omrkni svicky, nastav na nich odtrh, ja davam 0,7mm a koukni do rozdelovace jestli neni zaoxidovanej. Dalsi moznost ale malo pravdepodobna, jestli mas pridavnej filtr na hadicce do karbecu, muze bejt ucpanej, nebo kupodivu i natavena plastova trubicka a tim padem malej pruchod benzinu, takze pri stalym odberu se nestiha doplnovat karbec. Cus Driver
|
15.8.06, 16:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Jesus Maria, trochu bližšie to popíš...takto by to mohlo byť všetko od motora, cez kolesá, nápravy,....skú to na 2 ke (70km/h) a 3 ke (110 km/h) doplna.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.8.06, 20:06 |
|
|
ugi
Příspěvky: 41
|
takze som to isiel teda vyskusat.na dvojke do 55 a na trojke do 85 zatial hrkotanie nebolo ale rychlost sa zvysovala dost pomaly. pri 85 som daval na 4ku a vtedy to zacalo natriasat.ako kebyze sa mi zacne dusit motor ..proste plyn na podlahe ale auto zvysovalo rychlost len nepatrne max mi dovolilo 95(plyn na podlahe a obcas s autom cuklo). Tak som sa pustil do rozoberania karburatora. po vytiahnuti z auta som ho polozil na na vodorovnu rovnu podlozku a zistil som ze spodok karburatora je zakriveny. stred je dvyhnuty voci krajom tak o 2mm. po rozobrati karburatora som zistil ze tesnenie je skoro cele nasiaknute benzinom(to by asi nemalo byt vsak?). A este jedna otazka: do akeho uhlu sa ma otvorit klapka prveho stupna pri zosliapnuti pedalu az k podlahe? (mne sa otvara tak na 60 stupnov). Je nutne v tychto pripadok zohnat novy karburator???
|
17.8.06, 07:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ugi píše: takze som to isiel teda vyskusat.na dvojke do 55 a na trojke do 85 zatial hrkotanie nebolo ale rychlost sa zvysovala dost pomaly. pri 85 som daval na 4ku a vtedy to zacalo natriasat.ako kebyze sa mi zacne dusit motor ..proste plyn na podlahe ale auto zvysovalo rychlost len nepatrne max mi dovolilo 95(plyn na podlahe a obcas s autom cuklo). Tak som sa pustil do rozoberania karburatora. po vytiahnuti z auta som ho polozil na na vodorovnu rovnu podlozku a zistil som ze spodok karburatora je zakriveny. stred je dvyhnuty voci krajom tak o 2mm. po rozobrati karburatora som zistil ze tesnenie je skoro cele nasiaknute benzinom(to by asi nemalo byt vsak?). A este jedna otazka: do akeho uhlu sa ma otvorit klapka prveho stupna pri zosliapnuti pedalu az k podlahe? (mne sa otvara tak na 60 stupnov). Je nutne v tychto pripadok zohnat novy karburator???
No to si děláš prdel, 2mm Jak jsi to dokázal To jsi utáhnul karburátor jak jen to šlo, úplně na krev Musíš tu přírubu srovnat,ale obávám se že když je to v takovémto stavu, už se to nemůže dobře podařit... Ta klapka se má vytočit úplně svisle, jestli ti to nejde tak to bude buď tím zkřiveným karburátorem nebo máš volnou strunu plynu. Ale já to vidim jen a pouze na novej karburátor...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.8.06, 07:39 |
|
|
ugi
Příspěvky: 41
|
takze draha otvorenia klapky karburatoru je rovnaka s drahou plynoveho pedalu....tj: volny pedal=uzavreta klapka , pedal na podlahe=zvisla poloha klapky?
|
17.8.06, 09:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ugi píše: takze draha otvorenia klapky karburatoru je rovnaka s drahou plynoveho pedalu....tj: volny pedal=uzavreta klapka , pedal na podlahe=zvisla poloha klapky?
Jo, tak to je.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.8.06, 09:23 |
|
|
ugi
Příspěvky: 41
|
OK. lebo ak ja mam pedal na podlahe tak klapka este nie je uplne otvorena (takze musim dostavit lanko akceleratoru)?
a problem s cukanim auta bude asi len v tom karburatore?
takze musim kupit alebo zohnat novy karburator a vyskusat to snim.
|
17.8.06, 09:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ugi píše: OK. lebo ak ja mam pedal na podlahe tak klapka este nie je uplne otvorena (takze musim dostavit lanko akceleratoru)? a problem s cukanim auta bude asi len v tom karburatore? takze musim kupit alebo zohnat novy karburator a vyskusat to snim.
Musíš to lanko nějak dobře nastavit. Soudil bych, že v místech kde je uchyceno k plynovému pedálu o kousek "sklouzla" ta svorka která drží to lanko k pedálu. Tím by se to měla vyřešit. Ale nečekej že to bude OK, když je ten karbec zkřívanej jak skelet po nehodě s rychlíkem. Můžeš tu přírubu zkusit zarovnat, ale vážne o tom pochybuji...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.8.06, 09:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|