Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
vibrace auta - opět
Tak se opět s nějakým odstupem času dostávám k řešení vibrací auta - řešil jsem to tu v průběhu posledních let několikrát, od stovky lehké sotva znatelné vibrace, při 120 výrazně zesílí, s postupem času bylo vyměněno: brzdy (obložení, kotouče, bubny), poloosy i s kloubama, disky dvoje, gumy 3. Napadá vás ještě něco? Jsem z toho zoufalý, nic nepomáhá....
|
7.11.09, 23:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
gumy menis tri? ale ved sa bud menia dve alebo styri, tri by som menil naraz len na trojkolke. ale o to nejde. nemoze to byt napriklad ulozenie naprav alebo motora+prevodoky?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
7.11.09, 23:15 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo to byly ty vibrace jak jsme typovaly s michalem i diferák ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
7.11.09, 23:15 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Gumy 3. - k tomu patří ta tečka - prvně jsem to koupil s Nankang, ty jsem už dávno vyhodil, na zimu mám Nokian W, na léto Fulda EcoControl, ty nokiany jsou vpředu teď nové takže na přední nápravě vlastně už 4. gumy. Ještě budu po novém roce měnit tlumiče se vším co k nim patří. Uložením motoru a převodovky by se to tak nepřenášelo do volantu a hlavně na motoru jsou jiné vibrace (s vyšší frekvencí). Uložení nápravy - spodek byl dělaný, vrch udělám s tlumičema. Ten diferák je až poslední možnost, vytahovat převodovku kvůli doměnce se mi nechce . Vzhledem k tomu že ty vibrace se s výměnama různých věcí vůbec nemění tak se obávám že celou dobu jsem úplně vedle ale opravdu netuším čím to....
|
7.11.09, 23:26 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
A jak to tlumí, ty současné tlumiče?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.11.09, 23:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
tak předek se docela houpe...
|
8.11.09, 10:12 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
No, mám další možný důvod - nechal jsem tam jeden vnitřní kloub neznámého náhradního výrobce, byl nový ale všimnul jsem si že má malou nebo spíš žádnou vůli, při rozjetí auta na 130km/h a poté vyšlápnutí spojky se to výrazně uklidní, takže po obědě to ještě jednou rozdělám, přehodím kloub a poreferuju
|
8.11.09, 12:23 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, mě s těmi tlumiči napadlo, jestli se to náhodou v té vyšší rychlosti nerozskáče - ať jede někdo vedle a kouká, jestli tam to kolo neposkakuje.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.11.09, 12:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak kloub je druhý - výsledek téměř nulový takže tam vibruje ještě něco jiného, někdy zkusím ty tlumiče. Dál jsem zkusil vyměnit jeden silentblok (u převodovky) ve snaze ztlumit ten nesnesitelný hluk vevnitř, výsledek je katastrofální, hučí to ještě 2x víc než předtím. Na ten druhý u vodní pumpy se radši vykašlu protože jestli to bude ještě hlučnější než teď tak už se v tom nebude dát jezdit. Takže výsledek následující: další zbytečně zabitý víkend v dílně, jeden problém se nevyřešil druhý ještě zhoršil. Jestli bych neudělal líp kdybych to auto postupně nechal dojezdit a dal do šrotu.
|
8.11.09, 21:17 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To je klasické škoda - dilema
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.11.09, 22:23 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tohle je klasické škoda 120 dilema - problém s neustálýma vibracema celého auta a enormní hlučností má možná 1% favoritů po r.93. Do každého novějšího a jakž takž udržovaného favorita kam sednu motor není skoro slyšet a netřepe se to, ať má najeto 50 000 nebo 200...
|
8.11.09, 23:42 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
CYZ: Vyměň ty tlumiče+horní uložení a pak sem napiš jak se to UŽ NETŘEPE..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
13.11.09, 11:06 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Po novém roce, teď nejsou prachy. Vypadá to opravdu na tlumiče, na absolutně rovném úseku nové silnice to nedělá skoro nic, na hrbatém se to přepe někdy už od 60 a při prudčím řezání zatáčky kdy se hodně zmáčkne pružina se to třepe na té zatížené straně, resp. spíš poskakuje. Jinak aspoň se podařilo vychytat hluk - silentblok vodní pumpy byl totálně na sračky, vytržený z kroužku, pak to nemá hučet...dlouho se mi do toho nechtělo a věděl jsem proč zároveň s tím šla i nová pumpa a hadice protože jsem se s tím potom už nemohl domluvit ale auto výrazně ztichlo.
|
13.11.09, 21:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Bilstein B4 (seriový)
predni
935,-.
zadni
862,- s.dph/ks
doprava 150,-
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.11.09, 21:06 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
No tak ty vibrace při stlačení pružin jsou ještě záhadnější - když jsem dnes zatížil jak jsemvezl kluky na airsoft (četa s velitelem, já, výstroj combat full load - cca 600kg) tak to v kopcích při větším tahu začalo vibrovat celé takže se obávám že je to opravdu od převodovky, jakoby ohnutý hřídel, opotřebené zuby nebo co, při přetížení to auto jakoby cuká, přitom motor běží pravidelně.....
|
14.11.09, 10:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|