|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Výměna prasklé manžety převodky řízení Favorit
Autor |
Zpráva |
vaclavka83
Příspěvky: 63 Bydliště: Kam.Šenov
|
Výměna prasklé manžety převodky řízení Favorit
Dobrý den. Zjistil sem, že mam prasklé obe dvě manžety. Budu to muset vyměnit. Nevim jak dlouho už jsou prasklé. Tak se chci zeptat na pár rad při výměně.
1. Je nějaký fígl na sundání čepu bez stahováku?
2. Čím se maže hřebenové řízení, maže se i převodka?
3. Když už to budu rozdělávat. Jestli je dobré rovnou vyměnit třeba pouzdro hřebene řízení, pryžové vložky,vložka axiálního táhla,miska táhla, nebo i ložisko.(mění se ještě něco?)
|
26.7.10, 17:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
1. U čepu povlit matku, vyšroubovat na konec závitu a pak mlátit kladívkem, než čep vyskočí z těhlice. Spíš bude větší problém povolit čep z tyče řízení. Doporučuju prostříkat olejem a připravit si nervy. Taky by to po návratu chtělo na geometrii. Nebo aspoň přesně poznačit původní polohu čepů.
2. Hřeben se nemaže, já jsem tam nacpal trochu vazelníy pod manžety, ale bylo to jen pro můj dobrý pocit. Převodka se nemaže. Samozřejmě pokud jde řízení lehce a nevrže. V opačném případě bych se na to podíval.
3. Tady mě nic nenapadá. Snad jenom podle stavu řízení. Pokud je bez vůlí nebo jiných vad, vykašlal bych se na to.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.7.10, 17:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.7.10, 20:05 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|