Peter50kw píše:
Vypustis najprv benzin, to je vhodne spravit mimo garaze. Potom vyberies motor, dvihnes kastlu ako sa da, vyberies tlmice, pruziny, odmontujes prevodovku a spolu s poloosami ju vyberies. Samozrejme odpojis aj radenie, susplech pod nadrzou, brzdy, proste vsetko co stoji v ceste.
Co to je za napad vypoustet benzin? V ty nadrzi je prece ulozenej mnohem bezpecneji nez v nejakym kybli.....
K samotnemu vyndavani:
Existuji dva zpusoby jak vyndat napravu s prevodovkou - spodem a zadem. Spodem to bez jamy skoro nejde, ale pokud napriklad mate LPG, je to docela vhodny, protoze se nemusi nic odpojovat na motoru.
O obou pripadu je prvni zasada - ODPOJIT BATERKU (staci odpojit kostru a zajistit aby se nahodou znovu nespojila)
Starter se da odmontovat a nechat viset, odpoji se tahlo razeni, sunda ovladaci valec spojky a muze se nechat viset, dulezite: NEZAPOMENOUT NA NAHON TACHOMETRU - snadno se da pretrhnout
Po odpojeni prevodovky od tahel a podobnych blbin se muze bud odpojit od motoru a vyndat spodem, nebo odpojit motor od dratku a hadicek a vyndat vse i s motorem.
Zadni naprava se da bud vyndat spolecne s prevodovkou, nebo odpojit od prevodovky a vyndat zvlast. Za nejjednodussi zpusob jak vyndat zadni napravu povazuju toto:
- VYPUSTIT OLEJ Z PREVODOVKY
- odsroubovat podelna ramena z kastle, odpojit lanka rucni brzdy v tunelu, hadicky brzd odpojit u kol
- povolit kovove pasky (ktere drzi poloosu aby se nevyvratila v dolni poloze)
- jen pokud se nevyndava prevodovka s napravou dohromady, povolit srouby drzici poloosu v prevodovce a vytahnout poloosu z prevodovky
- podlozit rameno blizko pruziny a povolit matici na spodku tlumice - tim se uvolni pruzina a poloosa se da uplne vyndat.
Hmm.. sakra to je slohovka.... mozna to nekdy usporadam.