Škoda 120 versus 130....?
Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Škoda 120 versus 130....?
Zdarec škodovkáří!
Zajímalo by mě jak je to s nápravama u 130-ky... jestli jsou lepší než u 120-ky..
Kdysi jsem slyšel od jednoho automechanika, že 130 už nejsou tak dobrý a vznikají tam různý problémy...
Tak by mě zajímal váš názor, protože, teď mám vyhlídnutou 130-ku....
Díky za všechny odpovědi!
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
24.11.06, 16:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Po technicky strance ma 130 (vlecka) lepci napravu. Lip se to chova, nema to rozklesly kola ....
Zas ale naprava 120 (kyvka) je jednoducha na opravy, lehce se shanej dily ( az na poloosy, ty polsky sou na ho**o )
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.11.06, 17:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a co se týká přední nápravy ta je stejná
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.11.06, 17:52 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Môj pohľad je nasledovný:
Vlečená zadná náprava (Š130) pokiaľ je v dobrom stave a nie sú unavené silentbloky tak je lepšia v každom smere - stabilita auta, vzhľad auta, hlučnosť v kabíne, netreba sa báť o odlomenie polooi tak časté pri kyvke
Kyvadlová z. náprava (Š120) - ako už bolo napísané, jednoduchšia na údržbu, asi aj spoľahlivejšia, ale čo je pri vlečke výhodou, je tu nevýhodou
každopádne stará, klesnutá vlečka je na dve veci...potom radšej kyvku...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.11.06, 22:05 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Bezpečnost u škodovek
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
2.1.07, 21:02 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Re: Bezpečnost u škodovek
SM píše: Zdravím! Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd.... Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd.... Diky!:)
Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
2.1.07, 21:44 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Bezpečnost u škodovek
elegant píše: SM píše: Zdravím! Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd.... Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd.... Diky!:) Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni.
za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto"
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.1.07, 22:07 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Re: Bezpečnost u škodovek
SM píše: Zdravím! Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd.... Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd.... Diky!:)
je fakt ze skodovka nema nejlepsi crashtesty ale az tak hrozny to neni.
havne auta jsou od toho aby jezdila a ne bourala
|
2.1.07, 22:37 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Re: Bezpečnost u škodovek
deekay píše: elegant píše: SM píše: Zdravím! Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd.... Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd.... Diky!:) Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni. za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto"
Súhlasim Do takého Fiat Seicento alebo podobných "nákupných vozíkov" by som sa bál sadnúť.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
2.1.07, 22:47 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Bezpečnost u škodovek
elegant píše: deekay píše: elegant píše: SM píše: Zdravím! Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd.... Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd.... Diky!:) Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni. za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto" Súhlasim Do takého Fiat Seicento alebo podobných "nákupných vozíkov" by som sa bál sadnúť.
No chlapí...musím vám říct...Viděl jsem na školení crash-trest SMARTA S MERCEDESEM a ten Smart vypadal skoro líp než-li ten Meďour Jen ty v tom Smartu by to nepřežili a to ani v tom Mrcedesu i když šance na přežití v M.,k vůli setrvačnost hmoty by nebylo tak hrozný,jako v tom Smartu co odlítnul od Meďoura Bylo tam příliš velké zrychlení do zpoždění a tak vnitřnosti v těle se stejně utrhnou ačkoliv na vás by nebylo sebemenších známek poranění.A rám opravdu není schválen .Páč by to bylo pojízdný beranidlo Ale jako tunning si tam můžeš asi dát cokoliv.Ale drž se originálu a né nějakých fantazírování...výkresy soutěžáků z fabriky....museum.... dá se to najít.Ale né tunning.to je spíš asi novodur
|
3.1.07, 17:49 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
ferrari píše: Môj pohľad je nasledovný: Vlečená zadná náprava (Š130) pokiaľ je v dobrom stave a nie sú unavené silentbloky tak je lepšia v každom smere - stabilita auta, vzhľad auta, hlučnosť v kabíne, netreba sa báť o odlomenie polooi tak časté pri kyvke Kyvadlová z. náprava (Š120) - ako už bolo napísané, jednoduchšia na údržbu, asi aj spoľahlivejšia, ale čo je pri vlečke výhodou, je tu nevýhodou
každopádne stará, klesnutá vlečka je na dve veci...potom radšej kyvku...
Pravda,pravda, pravda Asi ták nějak.U 130cítky se kroutili ramena vlečná né ty trojůhelníková...přetěžováním.Pak je to rozpláclá žába a musel bys je vyměnit a popřípadě vyztužit jako na soutežáku...pak bude nádherná Ta vlečná s nohavicema 120tková je dobrá,nemá tolik tendenci se kroutit i když jsou taky vyjímky ,ale kameny,manžeta,olej v nohavici,kroužek co drží ložisko,sinering u bubnu buben na klínek...no...je to víc o údržbě...A jízdní vlastnosti...spíš zakopává v zatáčkách a má tendenci auto odvalovat směrem nahoru a né naopak a přenos síly do do kamenů oni vydrží dost,ale né všecko,jestli chceš lítat. Ale pokud je zachovalá tak se dá docela dobře opravit,zato 130tková jak je stará,tak záchrana snad autogen 20t lis,pevný nervy a dostatek náhr.dílů,co už jen tak nejsou k sehnání.....Jj každá má něco..
|
3.1.07, 18:07 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Bezpečnost u škodovek
patrik-hp píše: elegant píše: deekay píše: elegant píše: SM píše: Zdravím! Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd.... Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd.... Diky!:) Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni. za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto" Súhlasim Do takého Fiat Seicento alebo podobných "nákupných vozíkov" by som sa bál sadnúť. No chlapí...musím vám říct...Viděl jsem na školení crash-trest SMARTA S MERCEDESEM a ten Smart vypadal skoro líp než-li ten Meďour Jen ty v tom Smartu by to nepřežili a to ani v tom Mrcedesu i když šance na přežití v M.,k vůli setrvačnost hmoty by nebylo tak hrozný,jako v tom Smartu co odlítnul od Meďoura Bylo tam příliš velké zrychlení do zpoždění a tak vnitřnosti v těle se stejně utrhnou ačkoliv na vás by nebylo sebemenších známek poranění.A rám opravdu není schválen .Páč by to bylo pojízdný beranidlo Ale jako tunning si tam můžeš asi dát cokoliv.Ale drž se originálu a né nějakých fantazírování...výkresy soutěžáků z fabriky....museum.... dá se to najít.Ale né tunning.to je spíš asi novodur
no, pokial ide o pocit bezpecia tak v smarte pri 100ke som sa citil velmi zle cloveku neprida na pocite bezpecia ked sa prakticky pozera pod seba, bez nejakej kapoty pred sebou.
proste konzerva, nechcem byt zly ale podla mna to auto nie je a za tu cenu este kto to kupuje???...
a tie matize a podobne: neviem ako je to dnes pri vyrobe tychto "skoro aut" ale matiz, tico, seicento atd. asi airbagmi nedisponuju takze o bezpeci by som moc nehovoril tico dokonca postrada katalizator, a nie kvoli zvyseniu vykonu
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.1.07, 18:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Bezpečnost u škodovek
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.1.07, 18:38 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.1.07, 19:27 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
3.1.07, 21:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|