Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Škoda 120 versus 130....? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek Škoda 120 versus 130....?
Zdarec škodovkáří!
Zajímalo by mě jak je to s nápravama u 130-ky... jestli jsou lepší než u 120-ky..
Kdysi jsem slyšel od jednoho automechanika, že 130 už nejsou tak dobrý a vznikají tam různý problémy...
Tak by mě zajímal váš názor, protože, teď mám vyhlídnutou 130-ku....
Díky za všechny odpovědi! :)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


24.11.06, 16:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Po technicky strance ma 130 (vlecka) lepci napravu. Lip se to chova, nema to rozklesly kola ....
Zas ale naprava 120 (kyvka) je jednoducha na opravy, lehce se shanej dily ( az na poloosy, ty polsky sou na ho**o )

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.11.06, 17:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
a co se týká přední nápravy ta je stejná :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.11.06, 17:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Môj pohľad je nasledovný:
Vlečená zadná náprava (Š130) pokiaľ je v dobrom stave a nie sú unavené silentbloky tak je lepšia v každom smere - stabilita auta, vzhľad auta, hlučnosť v kabíne, netreba sa báť o odlomenie polooi tak časté pri kyvke
Kyvadlová z. náprava (Š120) - ako už bolo napísané, jednoduchšia na údržbu, asi aj spoľahlivejšia, ale čo je pri vlečke výhodou, je tu nevýhodou

každopádne stará, klesnutá vlečka je na dve veci...potom radšej kyvku...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.11.06, 22:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek Bezpečnost u škodovek
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


2.1.07, 21:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek Re: Bezpečnost u škodovek
SM píše:
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)

Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


2.1.07, 21:44
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Bezpečnost u škodovek
elegant píše:
SM píše:
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)

Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni.


za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto" :lol: :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.1.07, 22:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek Re: Bezpečnost u škodovek
SM píše:
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)


je fakt ze skodovka nema nejlepsi crashtesty ale az tak hrozny to neni.
havne auta jsou od toho aby jezdila a ne bourala :wink:


2.1.07, 22:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek Re: Bezpečnost u škodovek
deekay píše:
elegant píše:
SM píše:
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)

Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni.


za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto" :lol: :lol:

Súhlasim :) Do takého Fiat Seicento alebo podobných "nákupných vozíkov" by som sa bál sadnúť.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


2.1.07, 22:47
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Bezpečnost u škodovek
elegant píše:
deekay píše:
elegant píše:
SM píše:
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)

Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni.


za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto" :lol: :lol:

Súhlasim :) Do takého Fiat Seicento alebo podobných "nákupných vozíkov" by som sa bál sadnúť.


No chlapí...musím vám říct...Viděl jsem na školení crash-trest SMARTA S MERCEDESEM a ten Smart vypadal skoro líp než-li ten Meďour :?: :!: :!: Jen ty v tom Smartu by to nepřežili a to ani v tom Mrcedesu i když šance na přežití v M.,k vůli setrvačnost hmoty by nebylo tak hrozný,jako v tom Smartu co odlítnul od Meďoura :wink: Bylo tam příliš velké zrychlení do zpoždění a tak vnitřnosti v těle se stejně utrhnou ačkoliv na vás by nebylo sebemenších známek poranění.A rám opravdu není schválen :cry: .Páč by to bylo pojízdný beranidlo :wink: Ale jako tunning si tam můžeš asi dát cokoliv.Ale drž se originálu a né nějakých fantazírování...výkresy soutěžáků z fabriky....museum.... :?: dá se to najít.Ale né tunning.to je spíš asi novodur :) :wink:


3.1.07, 17:49
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
ferrari píše:
Môj pohľad je nasledovný:
Vlečená zadná náprava (Š130) pokiaľ je v dobrom stave a nie sú unavené silentbloky tak je lepšia v každom smere - stabilita auta, vzhľad auta, hlučnosť v kabíne, netreba sa báť o odlomenie polooi tak časté pri kyvke
Kyvadlová z. náprava (Š120) - ako už bolo napísané, jednoduchšia na údržbu, asi aj spoľahlivejšia, ale čo je pri vlečke výhodou, je tu nevýhodou

každopádne stará, klesnutá vlečka je na dve veci...potom radšej kyvku...


Pravda,pravda, pravda :wink: :wink: :!: Asi ták nějak.U 130cítky se kroutili ramena vlečná né ty trojůhelníková...přetěžováním.Pak je to rozpláclá žába a musel bys je vyměnit a popřípadě vyztužit jako na soutežáku...pak bude nádherná :wink: Ta vlečná s nohavicema 120tková je dobrá,nemá tolik tendenci se kroutit i když jsou taky vyjímky :) ,ale kameny,manžeta,olej v nohavici,kroužek co drží ložisko,sinering u bubnu buben na klínek...no...je to víc o údržbě...A jízdní vlastnosti...spíš zakopává v zatáčkách a má tendenci auto odvalovat směrem nahoru a né naopak a přenos síly do do kamenů oni vydrží dost,ale né všecko,jestli chceš lítat. :wink: Ale pokud je zachovalá tak se dá docela dobře opravit,zato 130tková jak je stará,tak záchrana snad autogen 20t lis,pevný nervy a dostatek náhr.dílů,co už jen tak nejsou k sehnání.....Jj každá má něco.. :wink:


3.1.07, 18:07
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Bezpečnost u škodovek
patrik-hp píše:
elegant píše:
deekay píše:
elegant píše:
SM píše:
Zdravím!
Starší Škodovky jsou moje nejoblíbeňejší auta! Ale pořád slyším ze všech stran, že při havárce je úplně zešrotovaná, že je to pojizdná rakev atd....
Párkrát jsem vyděl ocelové trubkové konstrukce u sportovních mb-ček a tak by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a mohli byste mi dát pár typů... např. na které části se tyto trubky přidělávaji a celkově jak by tahle konstrukce měla být obsáhlá atd atd....
Diky!:)

Kovové výztuhy niesú schválené na bežnú premávku. Okrem toho prídeš tuším o zadné sedadlá. A až taká pojazdná rakva to neni.


za rakvy by som oznacil daewoo matiz a ine tomu podobne "konzervarenske pokusy o auto" :lol: :lol:

Súhlasim :) Do takého Fiat Seicento alebo podobných "nákupných vozíkov" by som sa bál sadnúť.


No chlapí...musím vám říct...Viděl jsem na školení crash-trest SMARTA S MERCEDESEM a ten Smart vypadal skoro líp než-li ten Meďour :?: :!: :!: Jen ty v tom Smartu by to nepřežili a to ani v tom Mrcedesu i když šance na přežití v M.,k vůli setrvačnost hmoty by nebylo tak hrozný,jako v tom Smartu co odlítnul od Meďoura :wink: Bylo tam příliš velké zrychlení do zpoždění a tak vnitřnosti v těle se stejně utrhnou ačkoliv na vás by nebylo sebemenších známek poranění.A rám opravdu není schválen :cry: .Páč by to bylo pojízdný beranidlo :wink: Ale jako tunning si tam můžeš asi dát cokoliv.Ale drž se originálu a né nějakých fantazírování...výkresy soutěžáků z fabriky....museum.... :?: dá se to najít.Ale né tunning.to je spíš asi novodur :) :wink:


no, pokial ide o pocit bezpecia tak v smarte pri 100ke som sa citil velmi zle :) cloveku neprida na pocite bezpecia ked sa prakticky pozera pod seba, bez nejakej kapoty pred sebou.
proste konzerva, nechcem byt zly ale podla mna to auto nie je :) a za tu cenu este :!: kto to kupuje???...
a tie matize a podobne: neviem ako je to dnes pri vyrobe tychto "skoro aut" ale matiz, tico, seicento atd. asi airbagmi nedisponuju :) takze o bezpeci by som moc nehovoril :) tico dokonca postrada katalizator, a nie kvoli zvyseniu vykonu :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


3.1.07, 18:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Bezpečnost u škodovek
patrik-hp píše:
No chlapí...musím vám říct...Viděl jsem na školení crash-trest SMARTA S MERCEDESEM a ten Smart vypadal skoro líp než-li ten Meďour :?: :!: :!: Jen ty v tom Smartu by to nepřežili a to ani v tom Mrcedesu i když šance na přežití v M.,k vůli setrvačnost hmoty by nebylo tak hrozný,jako v tom Smartu co odlítnul od Meďoura :wink: Bylo tam příliš velké zrychlení do zpoždění a tak vnitřnosti v těle se stejně utrhnou ačkoliv na vás by nebylo sebemenších známek poranění.A rám opravdu není schválen :cry: .Páč by to bylo pojízdný beranidlo :wink: Ale jako tunning si tam můžeš asi dát cokoliv.Ale drž se originálu a né nějakých fantazírování...výkresy soutěžáků z fabriky....museum.... :?: dá se to najít.Ale né tunning.to je spíš asi novodur :) :wink:



Crash test Mercedes Smart: http://www.metacafe.com/watch/145085/smart_crash/

a este jeden http://www.metacafe.com/watch/60538/smart_car_crash/

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


3.1.07, 18:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No koulí se moc hezky :shock: :shock: :shock:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


3.1.07, 19:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
http://skoda.stable.cz/cz/index.php?act ... &offset=30

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


3.1.07, 21:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz