Autor |
Zpráva |
matim
Příspěvky: 18 Bydliště: CZ
|
zimní pneu
zdravím vas všechny, někde jsem slyšel, že je lepší na zimu nechat nahustit pneu plynem. Zajímalo by mě jaký máte na to názor
|
17.8.06, 12:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: zimní pneu
plyn je dobrej nejen na zimu ale i na leto... zaklad je mit v zime zimni gumy... mit plyn v zime v letnakach je stejne na ho**o jako mit v lete na zimakach... myslim na aute
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.8.06, 13:56 |
|
|
hrca
Příspěvky: 5 Bydliště: páplsdorf
|
Re: zimní pneu
heh, mno ja mam na zihadlu letni gumy v zime v lete a problemy sem v zime nemel nikdy
na letnich ja vyjedu v poho to, co predohrab neda s retezema...
takze podobny problemy sem nechal konovi
_________________ EX: úžofka 105 + motor 120 installed, modrá s chromama + tůzing modré potahy z Polandu
VČIL: felina, 1.3 MPI 50kW, f metle (taková gay fialová), f plné palbě (posilovač nět), bez hlín a koroze
|
26.9.06, 10:01 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: zimní pneu
matim píše: zdravím vas všechny, někde jsem slyšel, že je lepší na zimu nechat nahustit pneu plynem. Zajímalo by mě jaký máte na to názor
Ono je uplne jedno cim su pneu naplnene. Dolezite je ake mas pneu a nie cim su naplnene. Vyhody plnenia plynom su dost subtilne - snad pomalsia strata tlaku a setrnost ku gume - nieje tam kyslik. Na jazdne vlastnosti to nema ziaden vplyv a aj pneu plnena obycajnym vzduchom vydrzi v pohode 10 rokov.
|
26.9.06, 10:33 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: zimní pneu
hrca píše: heh, mno ja mam na zihadlu letni gumy v zime v lete a problemy sem v zime nemel nikdy na letnich ja vyjedu v poho to, co predohrab neda s retezema... takze podobny problemy sem nechal konovi
Takych mudrych su v zime plne priekopy.
|
26.9.06, 10:34 |
|
|
hrca
Příspěvky: 5 Bydliště: páplsdorf
|
Re: zimní pneu
Peter50kw píše: hrca píše: heh, mno ja mam na zihadlu letni gumy v zime v lete a problemy sem v zime nemel nikdy na letnich ja vyjedu v poho to, co predohrab neda s retezema... takze podobny problemy sem nechal konovi Takych mudrych su v zime plne priekopy.
V ZIVOTE sem NEBYL v prikope!!!!!!!!!!
A ani byt neminim!!!!
A za celou zimu sem nevidel jedinou starou skodarnu v prikope, dycky jenom predokolky!!!!!
Toz tak.
_________________ EX: úžofka 105 + motor 120 installed, modrá s chromama + tůzing modré potahy z Polandu
VČIL: felina, 1.3 MPI 50kW, f metle (taková gay fialová), f plné palbě (posilovač nět), bez hlín a koroze
|
26.9.06, 18:31 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Je objektivně dokázáno, že zimní pneumatiky jsou v zimě lepší a bezpečnější, nezávisle na hnané nápravě, nevím, o co se tu snažíš.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 26.9.06, 19:49, celkově upraveno 2
|
26.9.06, 19:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
snaží se ušetřit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.9.06, 19:46 |
|
|
hrca
Příspěvky: 5 Bydliště: páplsdorf
|
Smarja ja se o nic nesnazim ani nechci nikoho poucovat, ja jen vyzdvihuju vynikajici trakci systemu 'vsechno vzadu'.
Nic proti zimnim gumam, o tom zadna.
_________________ EX: úžofka 105 + motor 120 installed, modrá s chromama + tůzing modré potahy z Polandu
VČIL: felina, 1.3 MPI 50kW, f metle (taková gay fialová), f plné palbě (posilovač nět), bez hlín a koroze
|
26.9.06, 19:48 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nepér píše: Je objektivně dokázáno, že zimní pneumatiky jsou v zimě lepší a bezpečnější, nezávisle na hnané nápravě, nevím, o co se tu snažíš.
Je subjektivně dokázáno, že na sněhu se škodovky s hnanou zadní nápravou (zvláště užovky, stovky, eMBéčka a VW brouk - prostě s co nejužšíma pneumatikama) chovají daleko "ochočeněji", než jakýkoliv "předohrab" (čím těžší a s širšími gumami, tím horší)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.9.06, 19:50 |
|
|
hrca
Příspěvky: 5 Bydliště: páplsdorf
|
_________________ EX: úžofka 105 + motor 120 installed, modrá s chromama + tůzing modré potahy z Polandu
VČIL: felina, 1.3 MPI 50kW, f metle (taková gay fialová), f plné palbě (posilovač nět), bez hlín a koroze
|
26.9.06, 19:55 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Bukaj píše: Je subjektivně dokázáno, že na sněhu se škodovky s hnanou zadní nápravou (zvláště užovky, stovky, eMBéčka a VW brouk - prostě s co nejužšíma pneumatikama) chovají daleko "ochočeněji", než jakýkoliv "předohrab" (čím těžší a s širšími gumami, tím horší)
To je samozřejmě pravda, díky dokonalému rozložení váhy mezi přední a zadní nápravu (bude to tak 5:95%) to vyjede víc. Otázkou je, co to udělá v zatáčce a při brždění...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.9.06, 19:56 |
|
|
hrca
Příspěvky: 5 Bydliště: páplsdorf
|
Nepér píše: Bukaj píše: Je subjektivně dokázáno, že na sněhu se škodovky s hnanou zadní nápravou (zvláště užovky, stovky, eMBéčka a VW brouk - prostě s co nejužšíma pneumatikama) chovají daleko "ochočeněji", než jakýkoliv "předohrab" (čím těžší a s širšími gumami, tím horší) To je samozřejmě pravda, díky dokonalému rozložení váhy mezi přední a zadní nápravu (bude to tak 5:95%) to vyjede víc. Otázkou je, co to udělá v zatáčce a při brždění...
Vse se samozrejme odehrava v nizkych rychlostech...
A pri nulovem provozu (skoro furt, predokolkari sou v prikopech) je na rade system drift/powerslide
samozrejme jen na snehu
_________________ EX: úžofka 105 + motor 120 installed, modrá s chromama + tůzing modré potahy z Polandu
VČIL: felina, 1.3 MPI 50kW, f metle (taková gay fialová), f plné palbě (posilovač nět), bez hlín a koroze
|
26.9.06, 20:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 26.9.06, 20:05, celkově upraveno 1
|
26.9.06, 20:03 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nepér píše: Bukaj píše: Je subjektivně dokázáno, že na sněhu se škodovky s hnanou zadní nápravou (zvláště užovky, stovky, eMBéčka a VW brouk - prostě s co nejužšíma pneumatikama) chovají daleko "ochočeněji", než jakýkoliv "předohrab" (čím těžší a s širšími gumami, tím horší) To je samozřejmě pravda, díky dokonalému rozložení váhy mezi přední a zadní nápravu (bude to tak 5:95%) to vyjede víc. Otázkou je, co to udělá v zatáčce a při brždění...
V zatáčce pod plynem je opět výhodnější zadní náhon - dobře drží stopu a nemá tendenci ustřelovat (za předpokladu správné geometrie, což je dnes, bohužel, u škodovek spíše výjimka, než pravidlo )
Při brždění je to trochu horší, zvlášť bez zatíženého předku, ale tam se ani tak nejedná o náhon (pokud se nebavíme o brždění motorem; pak platí předchozí bod).
No, a o brždění v zatáčce ( - zasněžené, na letňácích ) netřeba hovořiť...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.9.06, 20:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|