|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Převodovka z felicie do favorita
Autor |
Zpráva |
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Převodovka z felicie do favorita
Jak uz sem psal v minulem dotazu, chtel bych si dat do facka misto dlouhe prevodovky(3,895) prevodovku kratkou (4,167). Bohuzel se me tuto prevodovku nedari sehnat, tak me napadlo, jestli by tam nesla prevodovka z felicie. Mate s tim nekdo zkusenosti? Jsou potreba nejake upravy? Nevi nahodou nekdo, jaky meli prevodovky z felicie staly prevod a davali se do ruznych felicii prevodovky s ruznym prevodovym pomerem, nebo byl jeden typ? Dik za odpovedi.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
28.8.08, 05:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Prevodovka do faceliftu je s favoritackou zamenna. Treba len prehodit kryt na ktorom je silentblock. Dalsi problemik som nasiel ze paka spojky je na felde inak, a favo spojkove lanko je prilis kratke. Ja som to riesil vymenou spojkoveho pedalu za ten feldy, vyvrtal dieku pre feliciove lanko. Ale jednoduchsie moze byt vymenit spojkovu vidlicku. Po facelifte sa prevodovka inovovala, pri 50kW este trocha skratila, ale zmenito sa veko, takze by si musel vymysliet uchytenie.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.8.08, 06:49 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Jasny, takze pred faceliftem je prevodovka az na par drobnosti zamenna, jakej ma prevodovej pomer asi nevis ze? Jestli je jeste kratsi nez kratka favoritacka 4,167....
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
28.8.08, 07:41 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
mazhor píše: Jasny, takze pred faceliftem je prevodovka az na par drobnosti zamenna, jakej ma prevodovej pomer asi nevis ze? Jestli je jeste kratsi nez kratka favoritacka 4,167....
BMM prevodovka
rychlosti:
1-3,308
2-1,913
3-1,267
4-0,927
5-0,717
staly prevod
135-3,83
136-4,167 (4,12)
MPI prevodovka (od 9/97)
rychlosti:
1-3,462
2-1,957
3-1,310
4-0,975
5-0,756
staly prevod
135-3,833
136-4,118
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.8.08, 08:47 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
kwiko píše: mazhor píše: Jasny, takze pred faceliftem je prevodovka az na par drobnosti zamenna, jakej ma prevodovej pomer asi nevis ze? Jestli je jeste kratsi nez kratka favoritacka 4,167.... BMM prevodovka rychlosti: 1-3,308 2-1,913 3-1,267 4-0,927 5-0,717 staly prevod 135-3,83 136-4,167 (4,12) MPI prevodovka (od 9/97) rychlosti: 1-3,462 2-1,957 3-1,310 4-0,975 5-0,756 staly prevod 135-3,833 136-4,118
no jo, tak sice 1,3 40kW ma mensi stalej prevod, nez faval, ale zase ma vyssi prevodovy pomery u jednotlivejch rychlosti. A ted babo rad, ktera prevodovka je jako celek kratsi
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
28.8.08, 09:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já ty převodovky tam řezal jak mi přišla pod ruku třeba i do 1.9 jsem dal z fáčka, jediný problém že si musíš vzít ten dekl na pětku a podle něho vybrat v obchodě s ND druhý, jsou asi tři druhy, jinak budeš jezdit a přeobjednávat , vika dekl asi 500 kč miloš
|
6.9.08, 07:06 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|