Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 04:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Tece okolo gufera poloosy - Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
FAVO:
motor - M8AD
skrin - Mogul snad 75W(mineral) - stejny jako se pry dava do Felicii. Kdyz jsem tak dal PP 80, tak se mi v zime trochu hure radilo.

U te skrine jsem uz menil obe gufera na poloosach, nalevo to pomohlo, napravo to teklo jeste vic, tak jsem si rekl, ze jsem tam asi neco zku*vil a napravo si to zopaknul. Chvili byl klid, ale po par tisicich to zase leje jako pred vymenou. Na spodku auta mam olejovou caru od predku auta az nekam k rucni brzde a na STK z toho byli moc nadseny :lol: ...Poloosa je krasne hladka a simering jsem tam naklepnul opatrne az na doraz, takze uz nevim co s tim a menit porad gufera me nebavi :? . Cim to muze byt? Poradte... je to Favo/karbec z r. 1990 135 LS s rychlou skrini, najeto asi 80.000 km.
Dik Petr


25.10.06, 12:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já ty gufera měním pořád dokola, ale takový případ se mně sestal, nemáš takový připad, že při akceleraci se ti třepe celé auto a když vyřadíš třepání přestane? stejně ti nezbude než to rozhodit a ty gufera probádat, zda jsi je nepoškodil při motáži, někdy když je dáš nasucho se můžou spálit, že se ti ojede hrana, prostě je vytáhni a nasaď na poloosu a na něco přijít musíš, já jsem to ještě neslyšel, miloš


25.10.06, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Že by poloosa měla radiální vůli :?: :shock:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.10.06, 21:20
Profil ICQ

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Já vím, že je to blbost, ale dal jsi tam správný gufero? třeba má o trošku větší díru, tam stačí desetinka a už to leje ven. Třeba má vadnou tu pružinku v sobě a netěsní už od výroby.

_________________
Mazda 323, červená


26.10.06, 09:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
To gufero jsem tam naklepnul opatrne az na doraz a namazal ho olejem a poloosu jsem tam daval taky opatrne, abych nezku*vil tesnici brit. Poloosa je krasne hladka a bez rezu, takze brit to odrit tak rychle nemohlo. Jedine co me napadlo, ze to ma nekde mozna trochu vuli a pri jizde to hazi a tim to znici ten brit. Pri montazi jsem si zadnych vuli nevsimnul. Auto jede klidne, nic u nej nevibruje. Na poloosu jsem dodatecne daval zavazi, ale to by snad nemelo mit vubec vliv.


30.10.06, 10:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Ted me jeste napadlo, ze kdyz jedu treba z kopce bez kvaltu a zacnu trochu vic brzdit, tak mi zacne hucet neco zprava a s pribyvajicimi km to pomalu sili. Kotouc to neni, volant se neklepe. Myslim si, ze je to kloub poloosy, lozisko by hucelo spis v zatackach a tam je to zticha. Zatim ale cekam jak se to bude projevovat dal a podle toho se zaridim. Pri jizde se to huceni nijak neprojevuje. Muze mit na to gufero vliv ten vnejsi homokinetak v pocinajici fazi rozkladu? Myslim si, ze ted by jeste nemel mit vliv-mozna pozdeji, az bude kloub tesne pred smrti, ale mozna se pletu.


30.10.06, 10:15
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz