Autor |
Zpráva |
Peťa
Příspěvky: 61 Bydliště: České Budějovice
|
už jsou tam změna je znát.uvidíme ráno.teď bylo teplo.a za rady sem ti věčný.ale možná bude ještě pokračování...
_________________ moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá
|
14.9.06, 18:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: No tak to je dost kilometru, kup novy obyc. Brisk
N15y
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.9.06, 19:51 |
|
|
Peťa
Příspěvky: 61 Bydliště: České Budějovice
|
ano jsou tam všechny 4 <->0,6mm dokonce jiskra státní podnik.na tý škatulce je psáno zatočit klíčem o 15 stupňů je to nějak extra podstatný?
_________________ moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá
|
14.9.06, 21:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Peťa píše: ano jsou tam všechny 4 <->0,6mm dokonce jiskra státní podnik.na tý škatulce je psáno zatočit klíčem o 15 stupňů je to nějak extra podstatný?
Ne, neni to podstatny, utahujou se s citem. Proste to zasroubujes rukou a pak dotahnes klicem, ale ne zas moc silne. Aby to nedopadlo jako ted, zes to nemohl povolit
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.9.06, 21:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, čo, pomohlo? Lebo ja neverím, že to boli tie sviečky...tá sviečka vyzerala podľa mňa super (kiežby aspoň takto vyzerali sviečky v otcovej skodovici po 11 000 km...). Ja som aml Š1000, išla iba na dva valce, ale štartovala na brnk...
To ťažké štartovanie by som tipol takto:
1. alebo nízka hladina v karbe, alebo zasekávajúci sa prívodný ventil v karbe
2. niečo s dodávkou paliva do karbecu
3. niekde v zapaľovaní slabý kontakt (najskôr opáleneé kontakty prerušovača - ramienka. Možno aj palec - uhlíky, alebo indukčna cievka - VN kábel)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.9.06, 23:22 |
|
|
Peťa
Příspěvky: 61 Bydliště: České Budějovice
|
tak sem ráno startoval a pěkne studenej a na POPRVE jak mi bylo doporučeno našlápnou 4-5 no byl sem pomalu z toho v šoku.po takový době....snad to bude tak i nadále.samozřejmně k tomu byl půl sitič.a co si pomůžu tim že se to našlapává??to se někam dostává benzín?
_________________ moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá
|
15.9.06, 21:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tim seslapovanim plynu injektor nastrika do komory karbecu benzin, je ho tam pak dostatek, nestaci se zachytavat na stenach saciho potrubi atd.
Pokud neni zima, staci to takhle naslapat a pak nemusis vubec uzivat sytic akorat s tim musis pocitat pri rozjezdu (musis dat vic plynu), ten studenej motor jaxi este nema silu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.9.06, 21:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
lepší je teda ten sytič po 200metrech ho stáhnout a v zimě je nej nastartovat a nechat chvilku běžet třeba něž oškrabu led
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.9.06, 07:16 |
|
|
Mike.M
Příspěvky: 188 Bydliště: Třinec
|
Tak toto je k vzteku. Kdyz rano pred barakem startujou 120 105 a pak nechaji bezet motor a oskrabujou led. Jedou na sichtu rano o pul seste. Clovek ma benzin v loznici nejde dychat a jeste oskrabujou namrazu to na sidlistu je k vzteku. Ale vyresil sem to kulisacky. Nasel sem si holku s chalupou a garazi, takze me to ted uz nebude obtezovati.
_________________ Skoda favorit 91 karburator
|
16.9.06, 10:01 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Mike.M píše: Tak toto je k vzteku. Kdyz rano pred barakem startujou 120 105 a pak nechaji bezet motor a oskrabujou led. Jedou na sichtu rano o pul seste. Clovek ma benzin v loznici nejde dychat a jeste oskrabujou namrazu to na sidlistu je k vzteku. Ale vyresil sem to kulisacky. Nasel sem si holku s chalupou a garazi, takze me to ted uz nebude obtezovati.
Pokúsim si z teba zobrať príklad
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
16.9.06, 13:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
fú, tie sviečky ma šokli...no čo, človek sa uči celý život....
Ja štartujem vždy na sýtič, mám také skúsenosti, že keď je dobre nastavený karbec, tak to horko-ťažko naštartujem bez sýtiča, ale potom sa s autom aj tak nedá ísť..len to skáče ....to jedine ho vytáčať ako zdutú kozu, ale to na studenom motore nemám záujem...
ja naštarujem na sýtič, hneď ho stiahnem tak, ab motor držal cca 1300 ot (v zime pooškrabujem sklá) potom výjdem z parkoviska a konáhle zaradím 3 ku, tak sýtič vypnem úplne (to by zodpovedalo asi tým 200 m)...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.9.06, 12:15 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Já startuju studenej motor taky vždycky na sytič, přesně jak psal ferrari. Bez sytiče to prostě nechytne. Je to tak podle mě správně, vždyť už originání návod k obsluze uváděl startování za studena pouze se sytičem...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
17.9.06, 23:18 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Moja škodovička aj teraz na jeseň ešte občas chytí bez sýtiča. Je pravda, že treba potom pridať trochec plynu, aby nezhasla. Zmes mám inak vraj dosť ochudobnenu.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
18.9.06, 06:02 |
|
|
koblih11
Příspěvky: 3 Bydliště: olomouc
|
4x zapumpovat na 1/4 vytáhnu sitič a naskočí to na 98%... to je tet.. ale jsem zvědavej jak to bude v zimě....
_________________ škoda 120GLS r.v. 15.3. 1984 červená po dědovi ale najeto až moc ale po GO jako nová tvrdší sedla natural 95 maximální spokojenost:-)
|
19.9.06, 20:31 |
|
|
Peťa
Příspěvky: 61 Bydliště: České Budějovice
|
ferrari píše: fú, tie sviečky ma šokli...no čo, človek sa uči celý život....
Ja štartujem vždy na sýtič, mám také skúsenosti, že keď je dobre nastavený karbec, tak to horko-ťažko naštartujem bez sýtiča, ale potom sa s autom aj tak nedá ísť..len to skáče ....to jedine ho vytáčať ako zdutú kozu, ale to na studenom motore nemám záujem... ja naštarujem na sýtič, hneď ho stiahnem tak, ab motor držal cca 1300 ot (v zime pooškrabujem sklá) potom výjdem z parkoviska a konáhle zaradím 3 ku, tak sýtič vypnem úplne (to by zodpovedalo asi tým 200 m)... nějak sem nepochopil ty svíčky byli na nic nebo na opak???no zatim se drží dnes 12"C půl sitiče ax našlápnuto a jela.však zima teprv ukáže.
_________________ moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá
|
19.9.06, 21:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|