Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 08:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 startování za studena 120L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
už jsou tam změna je znát.uvidíme ráno.teď bylo teplo.a za rady sem ti věčný.ale možná bude ještě pokračování...

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


14.9.06, 18:24
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
No tak to je dost kilometru, kup novy obyc. Brisk :)


N15y

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.9.06, 19:51
Profil ICQ

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
ano jsou tam všechny 4 <->0,6mm dokonce jiskra státní podnik.na tý škatulce je psáno zatočit klíčem o 15 stupňů je to nějak extra podstatný?

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


14.9.06, 21:00
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Peťa píše:
ano jsou tam všechny 4 <->0,6mm dokonce jiskra státní podnik.na tý škatulce je psáno zatočit klíčem o 15 stupňů je to nějak extra podstatný?


Ne, neni to podstatny, utahujou se s citem. Proste to zasroubujes rukou a pak dotahnes klicem, ale ne zas moc silne. Aby to nedopadlo jako ted, zes to nemohl povolit :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.9.06, 21:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, čo, pomohlo? Lebo ja neverím, že to boli tie sviečky...tá sviečka vyzerala podľa mňa super (kiežby aspoň takto vyzerali sviečky v otcovej skodovici po 11 000 km...). Ja som aml Š1000, išla iba na dva valce, ale štartovala na brnk...

To ťažké štartovanie by som tipol takto:
1. alebo nízka hladina v karbe, alebo zasekávajúci sa prívodný ventil v karbe
2. niečo s dodávkou paliva do karbecu
3. niekde v zapaľovaní slabý kontakt (najskôr opáleneé kontakty prerušovača - ramienka. Možno aj palec - uhlíky, alebo indukčna cievka - VN kábel)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.9.06, 23:22
Profil

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
tak sem ráno startoval a pěkne studenej a na POPRVE jak mi bylo doporučeno našlápnou 4-5 no byl sem pomalu z toho v šoku.po takový době....snad to bude tak i nadále.samozřejmně k tomu byl půl sitič.a co si pomůžu tim že se to našlapává??to se někam dostává benzín?

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


15.9.06, 21:37
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tim seslapovanim plynu injektor nastrika do komory karbecu benzin, je ho tam pak dostatek, nestaci se zachytavat na stenach saciho potrubi atd.
Pokud neni zima, staci to takhle naslapat a pak nemusis vubec uzivat sytic :) akorat s tim musis pocitat pri rozjezdu (musis dat vic plynu), ten studenej motor jaxi este nema silu :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.9.06, 21:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
lepší je teda ten sytič po 200metrech ho stáhnout a v zimě je nej nastartovat a nechat chvilku běžet třeba něž oškrabu led

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


16.9.06, 07:16
Profil ICQ

Příspěvky: 188
Bydliště: Třinec
Příspěvek 
Tak toto je k vzteku. Kdyz rano pred barakem startujou 120 105 a pak nechaji bezet motor a oskrabujou led. Jedou na sichtu rano o pul seste. Clovek ma benzin v loznici nejde dychat a jeste oskrabujou namrazu to na sidlistu je k vzteku. :D Ale vyresil sem to kulisacky. Nasel sem si holku s chalupou a garazi, takze me to ted uz nebude obtezovati. 8)

_________________
Skoda favorit 91 karburator


16.9.06, 10:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Mike.M píše:
Tak toto je k vzteku. Kdyz rano pred barakem startujou 120 105 a pak nechaji bezet motor a oskrabujou led. Jedou na sichtu rano o pul seste. Clovek ma benzin v loznici nejde dychat a jeste oskrabujou namrazu to na sidlistu je k vzteku. :D Ale vyresil sem to kulisacky. Nasel sem si holku s chalupou a garazi, takze me to ted uz nebude obtezovati. 8)

Pokúsim si z teba zobrať príklad :D

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


16.9.06, 13:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
fú, tie sviečky ma šokli...no čo, človek sa uči celý život....

Ja štartujem vždy na sýtič, mám také skúsenosti, že keď je dobre nastavený karbec, tak to horko-ťažko naštartujem bez sýtiča, ale potom sa s autom aj tak nedá ísť..len to skáče ....to jedine ho vytáčať ako zdutú kozu, ale to na studenom motore nemám záujem...
ja naštarujem na sýtič, hneď ho stiahnem tak, ab motor držal cca 1300 ot (v zime pooškrabujem sklá) potom výjdem z parkoviska a konáhle zaradím 3 ku, tak sýtič vypnem úplne (to by zodpovedalo asi tým 200 m)...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.9.06, 12:15
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Já startuju studenej motor taky vždycky na sytič, přesně jak psal ferrari. Bez sytiče to prostě nechytne. Je to tak podle mě správně, vždyť už originání návod k obsluze uváděl startování za studena pouze se sytičem...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


17.9.06, 23:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Moja škodovička aj teraz na jeseň ešte občas chytí bez sýtiča. Je pravda, že treba potom pridať trochec plynu, aby nezhasla. Zmes mám inak vraj dosť ochudobnenu.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


18.9.06, 06:02
Profil

Příspěvky: 3
Bydliště: olomouc
Příspěvek 
4x zapumpovat na 1/4 vytáhnu sitič a naskočí to na 98%... :wink: to je tet.. ale jsem zvědavej jak to bude v zimě.... :!:

_________________
škoda 120GLS r.v. 15.3. 1984 červená po dědovi ale najeto až moc ale po GO jako nová tvrdší sedla natural 95 maximální spokojenost:-)


19.9.06, 20:31
Profil

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
ferrari píše:
fú, tie sviečky ma šokli...no čo, človek sa uči celý život....

Ja štartujem vždy na sýtič, mám také skúsenosti, že keď je dobre nastavený karbec, tak to horko-ťažko naštartujem bez sýtiča, ale potom sa s autom aj tak nedá ísť..len to skáče ....to jedine ho vytáčať ako zdutú kozu, ale to na studenom motore nemám záujem...
ja naštarujem na sýtič, hneď ho stiahnem tak, ab motor držal cca 1300 ot (v zime pooškrabujem sklá) potom výjdem z parkoviska a konáhle zaradím 3 ku, tak sýtič vypnem úplne (to by zodpovedalo asi tým 200 m)...
nějak sem nepochopil ty svíčky byli na nic nebo na opak???no zatim se drží dnes 12"C půl sitiče ax našlápnuto a jela.však zima teprv ukáže.

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


19.9.06, 21:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz