Vskutku jsem nenormální? :D
Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Martin píše: Přesně tak to dělám taky a věřím, že je to nejlepší způsob. Nevěřím však, že by mi vodiče v autě kvůli pájení upadávali, tuto zkušenost mám se slabými licnami, ale ve škodovce jsou lanka natolik silná, že si myslím, že to nehrozí.
Ono to upadne když někdo neumí pájet, dá akorát na konec velkou kapku a pak to zavře do svorkovnice. Když se tam ten cín nechá dobře zatéct tak se to nemůže stát (další věc že koupit v ČR kvalitní cín je nemožné)
|
21.11.07, 11:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nejde o upadnutí pájeného spoje, ale cín nasákne ještě kousek za odizolovaný konec a tam ztvrdne. V tom místě je ten drát namáhaný ohybem a pokud je slabší, tak se ulomí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 12:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Martin píše: Nejde o upadnutí pájeného spoje, ale cín nasákne ještě kousek za odizolovaný konec a tam ztvrdne. V tom místě je ten drát namáhaný ohybem a pokud je slabší, tak se ulomí.
To ano, ale jak říkáš stane se to jenom u tenkých, když je to 1,5mm tak bych v tom neviděl problém
|
21.11.07, 13:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja nevim co mate proti nacvakavani
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.11.07, 13:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já jsem se s odlomením drátu z pájeného fastonu ještě nesetkal, a to jich mám v autě doopravdy hodně
Myslím že je důležité nechávat dostatečnou rezervu vodiče aby nebyl napnutý a pak je to v pořádku.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.11.07, 19:29 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
V autě se mi to ještě také nestalo, ale čím je slabší licna, tím se to stává častěji.
Navíc u fastonu je ještě za odizolovanou pocínovanou částí kousek s těma packama, který tu kritickou část vlastně podrží a z fastonu jde již jen ohebné lanko.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
Naposledy upravil Martin dne 21.11.07, 19:40, celkově upraveno 1
|
21.11.07, 19:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Proto používám od 1mm2 nahoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.11.07, 19:37 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
No ja keď potrebujem, tak použijem káble z pračiek. Otec je oprávar pračiek a máme nejaké vyradené na dvore. Tie pračky majú tie iste konektory ako škodovka.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
22.11.07, 10:42 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
elegant píše: No ja keď potrebujem, tak použijem káble z pračiek. Otec je oprávar pračiek a máme nejaké vyradené na dvore. Tie pračky majú tie iste konektory ako škodovka.
pračka je výtečná druhotná surovina, nejen že se z ní daj vytrhat kábly, ale ještě se dají použít třeba i obvodový plechy, když vyvařuješ, dejme tomu podlahu ...a z perforovanýho antikora co je na bubnu si tuningáři dělaj rohožky
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.11.07, 10:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|