Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 10:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Natural 95 či special 91 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Kristensen píše:
Aditivum není potřeba, můžeš jezdit na čistej naturál. Nevim na co kdo v tej mej bejvalej jezdil před tím ale já jsem najezdil na natural 70 tisíc a stávající majitel už najel 60 tisíc taky na čistej natural a jezdí to v poho jen se mění olej a jednou rozvody, i svíčky vydržej dýl.

Ti len trocha hrabe? Pri klasickych motoroch 742.12, 742.12x musíš normálne používať aditívum olova, lebo zničíš sedlá.

Ja tankujem 95 ale už s aditívom olova.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


25.3.07, 11:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
elegant píše:
Kristensen píše:
Aditivum není potřeba, můžeš jezdit na čistej naturál. Nevim na co kdo v tej mej bejvalej jezdil před tím ale já jsem najezdil na natural 70 tisíc a stávající majitel už najel 60 tisíc taky na čistej natural a jezdí to v poho jen se mění olej a jednou rozvody, i svíčky vydržej dýl.

Ti len trocha hrabe? Pri klasickych motoroch 742.12, 742.12x musíš normálne používať aditívum olova, lebo zničíš sedlá.

Ja tankujem 95 ale už s aditívom olova.


Do motorů řady 742. se stupněm komprese 9,5:1 a 9,7:1 může být používán olovnatý i BEZOLOVNATÝ benzín s min okt, 95 a on se ptá na motor 120LS a ten stejně jako LX a GLS mají stupeň komprese 9,5:1 tudíž nepotřebuje přidávat přísady do motoru které mimo jiné snižují zaklepání ventilů. Stačí? A jestli ne tak se informuj u výrobce vozidla. Dokonce automobilka na toto vydala zvláštní papír s jejím razítkem a se souhlasem.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.3.07, 15:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jenže to musí dávat s aditivem, jinak mu odejdou sedla! Vím o čem mluvím! :!: .

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.3.07, 15:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Stupeň komprese ti moc není platnej, jde o materiál použitej na sedla a tomu komprese moc nepomůže, aditivum při naturalu a litinové hlavě je rozhodně potřeba.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


25.3.07, 15:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak pokud já vím tak čim vyšší komprese, tím větší by mělo být oktanové číslo...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.3.07, 16:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Myšleno ve vztahu aditivum - sedlo, samosebou že čím vyšší stupeň tím větší okt. číslo, tím pádem z toho plyne že Natural95 + aditivum.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


25.3.07, 16:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Táááááááááááák to jo... :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.3.07, 16:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ano ano záleží na hlavách ale o nich se v prohlášení píše také a opět Š120 LS LX GLS můžou používat bezolovnatý benzín (jen cituji)

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.3.07, 21:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Bydliště: Prostějov
Příspěvek resume
Takže ?? :idea: :D

_________________
ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička :-)
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw :-) )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK :-) = Už není-totálka :-( , ale né mou vinou ;-)


29.3.07, 23:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Takže jestli nechceš ničit hlavu a každých 14 dní nastavovat ventilovou vůli, tak tam to aditivum určitě přidávej.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.3.07, 06:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Bydliště: Čelákovice
Příspěvek BA90?
Tak sem z toho trochu rozhozený. Mám čerstvě škodu 125L s motorem 742.12 předělanou na LPG. V techničáku mám palivo BA90, co to znamená a jaký teda benzín používat a s čím?
Díky za odpověď.

_________________
Michal
Škoda 125L, r.v. 1989, motor 742.12, LPG


11.4.07, 21:49
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: BA90?
Pinochio píše:
Tak sem z toho trochu rozhozený. Mám čerstvě škodu 125L s motorem 742.12 předělanou na LPG. V techničáku mám palivo BA90, co to znamená a jaký teda benzín používat a s čím?
Díky za odpověď.


to je minimalne oktanove cislo benzinu, cize z benzinov mozes tankovat vsetko nad 90 ale samozrejme s antidetonacnymi aditivami. s plynom to je nieviem ako

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.4.07, 21:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Bydliště: Čelákovice
Příspěvek Stačí Special 91?
Takze mi staci SPECIAL 91 a LPG k tomu? Jezdím jen na LPG, benzín je tam jen "do počtu".
Díky za rychlou odpověď

_________________
Michal
Škoda 125L, r.v. 1989, motor 742.12, LPG


11.4.07, 21:53
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Stačí Special 91?
Pinochio píše:
Takze mi staci SPECIAL 91 a LPG k tomu? Jezdím jen na LPG, benzín je tam jen "do počtu".
Díky za rychlou odpověď


fu tak s tym ti asi poradi Martin, ja jazdim len na benzin takze do plynu sa nevyznam :D
nemas zac :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.4.07, 21:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Ano, mormálně používej Special 91 a LPG. Můžeš natankovat i Natural 95, ale musel bys přidávat Aditiva.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


11.4.07, 22:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz