Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 15:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Milošův servisní koutek - záhady X 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
barton píše:
myslím,že toto počteníčko se sem velice hodí http://www.hetcl.cz/index.php?id1=3&id2=1



počteníčko to je, teba jsem si tam četl problém s vypáleným těsněním mezi hlavou a sáním, podobný problém jsme řešili u nějakého renaulta snad clio, jelo na tři válce, vyměnili jsme těsnění a pořád stejné na konec to bylo v nějaké prasklé hadici, napojeneé na sání, na jedné feldě jsem vyčistil klapku a otáčky byly 1100 a nezměnilo se to ani po ujetí 2000 km, motor jel jinak pravidelně žádná závada, no co hlásila lambáda to nevím, nakonec sací potrubí borec ohulil spartama a našel dírku v těsnění, vyměnili jsme těsnění mezi hlavou a sacím potrubí a OK, opravy motorových vozidel to je nekonečná cesta do strmého kopce, ale vrcholu dosáhne jen snílek miloš


31.12.07, 16:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek favorit 135 perlička
Miloš napsal:
borec přijel domů favorit měsíc stál a nenatočil, dali druhý karburátor, nový obohacovač, odbublinkovávač, rozdělovač, akumulátor, ETZ, cívku, vzduchový filtr, AC pumpu, spínačku, starter i alternátor, a nakonec koupili lano aby to mohli přítáhnout ke mně, prostě mimo karbecu vše nové, investice řádná, asi 10.000 kč šla tam jiskra i benzín problém byl bombastický netočil se rozdělovač špatně nasazený do servisu by to nedali, že to tam stojí moc peněz miloš

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.1.08, 14:27
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
VŠICHNI SI PROMAŽTE A ZKONTROLUJTE ZÁMKY KAPOT...

včera přijel chlapík s fildou 1998, že mu nejde otevřít zámek, no a jelikož to auto bylo utopený po kapotu, tak nám to bylo hned jasný...3 hodiny zkoušení, laborování, tahání...nakonec se fotřik NASRAL, roztáh žebra u masky, povytáh ten plast kolem chladiče, vzal si na nástavek torx a zámek odšrouboval....

kapota se otevřela, zámek se hoooodně velkema sikovkama podařilo odemknout, umyl se (v mycím stole, ne vodou), rozhejbal, pořádně, ale fakt pořádně namazal hooodně kvalitním grafitovým mazadlem, zadělal se na kapotu a může se v klidu otvírat :D
takže prevence....


jinak pro fotra leze se tam tak, že sděláš spodní šusplech a vidíš na ten zámek zatlačíš na ten zobáček co je i v zadu na zadních dveřích a je to miloš


11.1.08, 14:32
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
občas se tu objevujou příspěvky na téma čínský rozdělovač VIKA, namontil jsem tři a byla to marná práce, bavil jsem se ve skladě a že už je to jinak cena je do tisícovky a reklamace už nejsou prej to funguje, origoš se vyšplhal na 2.170 kč dával jsem dnes do koktávky čerpadlo vika a jelo to hned bez potíží, před pár lety to potíže mělo miloš

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.2.08, 21:54
Profil
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
před chvílí jsem tu měl fandu škoda 1000 MB nápravy M pětikvalt, motor favorit, totální překopávka borec vyměnil výfuk a od té doby se s motorem nedomluvil, kuckal prskal, střílel, v podstatě jel dobře jen při 2000 otáček, měnil naprosto vše a to několikrát, v kufru měl tři karrbece, tři rozdělovače, hromadu cívek, palců, víček,reduktory lovato, mohl by jet hned prodávat na burzu, už skoro pološílený přijel ke mně, chyběla mu jen jedna věc multimetr, všechny VN kabely co měl nebyly průchodné a to byl veškerý problém skoro dva měsíce práce zkoušení a přemýšlení , všechny soboty neděle v pr..... miloš

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


17.2.08, 20:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
favorit rok výroby 88, nešly blinkry výstražné ano, někdo se v tom vrtal všechno převrtal zjistil že nic, pojistka OK napětí OK do spínače napětí, ze spínače napětí, nakonec to bylo pojistkou některá ze tří zprava přes tu pojistku se nedostal žádný proud, čumím na ni lupou, vytahl jsem oba kloboučky je to ta stará porcelánová a tahal za ně ted drátek OK odpor žádný ale napětí po připojení se dalo naměřit, když jsem měřil všechny pojistky tím bzučáčkem na mustimetru tak všechny OK , dal jsem druhou pojistku a vše OK miloš


Kristensen píše:
Favorit stříkačka, kucká nechytá blbne, diagnostika bez komunikace, po bádání chybí + na diagnostickej zástrčce, takže nataženo od baterky přímé, v tu chvíli komunikuje a dokonce chytá bez problémů, volnoběh OK, po dopojení diag vše v háji opět nechytá a když vrčí tak se sotva převaluje, výsledek Překlepaná pojistka (jedna z těch dvou - tří za řídící jednotkou u posilovače) Nebyla přepálená ale vysloveně uklepaná nebo ulomená, protože při startování se rozechvěla jako vlákno v žárovce a jako-by něco i možná chvilkama převáděla, po výměně vše OK

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.5.08, 18:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ondra120 píše:
slovacek.milos píše:
před chvílí jsem tu měl fandu škoda 1000 MB nápravy M pětikvalt, motor favorit, totální překopávka borec vyměnil výfuk a od té doby se s motorem nedomluvil, kuckal prskal, střílel, v podstatě jel dobře jen při 2000 otáček, měnil naprosto vše a to několikrát, v kufru měl tři karrbece, tři rozdělovače, hromadu cívek, palců, víček,reduktory lovato, mohl by jet hned prodávat na burzu, už skoro pološílený přijel ke mně, chyběla mu jen jedna věc multimetr, všechny VN kabely co měl nebyly průchodné a to byl veškerý problém skoro dva měsíce práce zkoušení a přemýšlení , všechny soboty neděle v pr..... miloš


tak jsem ho tu měl zas dal druhý motor z fáčka 136, musel i chladič upravit, a opět problém motor netáhl a šel jen do 3000 otáček, to samé, měsíc mění, :shock: cívky, rozdělovače, kabely, karburátory, pružinky,pérka ,dynama, starttéry, výfuky, filtry, olej, spínačku,brzdovku, :shock: no chtěl jsem ho i vyfotit to se jen tak nevidí, pološílený se dostavil :evil: :?: :evil: :?: no nakonec :idea: utopená páčka pístku druhého stupně v reduktoru že byla chudá směs na ten 135kový motor to jelo normálně :D miloš


28.5.08, 10:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Nová škrtící klapka Made in China 1,6 MPi cena do nějakejch 4000,- zatím šlapou bez problémů já dal už dvě a dodavatel už jich vystřelil 12 a všechny zatím makaj, Origo siemens stojí nějakejch 6500,- Jinak s čínou opatrně, řízení nebrat kuláky taky ne, a pneu taky ne (Goodride), homoklouby na poloosy zatím makaj. Ale jinak manžety vyměnit za Rubenu, nebo Spydan

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.5.08, 11:05
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
co je na těch goodride gumách špatnýho ?


28.5.08, 11:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Vít píše:
co je na těch goodride gumách špatnýho ?

Nic, tak jako na ukrajinskejch gumách na motorku značky Dneproshina....akorát se ty gumy říděj socialistickejma heslama-tzn na věčné časy...s takovou kamennou gumou se dřív někde rozmázneš nebo zešedivíš než se sjede... :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.5.08, 11:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
CROWACK píše:
Vít píše:
co je na těch goodride gumách špatnýho ?

Nic, tak jako na ukrajinskejch gumách na motorku značky Dneproshina....akorát se ty gumy říděj socialistickejma heslama-tzn na věčné časy...s takovou kamennou gumou se dřív někde rozmázneš nebo zešedivíš než se sjede... :lol:


Tak nějak, jako pokud to chce nějakej děda kterej jede akorát na poštu pro důchod a k doktoroj tak to jako beru, ale pokud by chtěl někdo takový gumy na každodenní ježdění do práce za každýho počasí a sem tam na to někdy šlápnout tak to už není dobrá volba, ty gumy prostě nejsou vůbec lepidla, jsou dobrý pro strejce co jezděj po městě 40 a za městem 70

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.5.08, 12:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Nová škrtící klapka Made in China 1,6 MPi cena do nějakejch 4000,- zatím šlapou bez problémů já dal už dvě a dodavatel už jich vystřelil 12 a všechny zatím makaj, Origo siemens stojí nějakejch 6500,- Jinak s čínou opatrně, řízení nebrat kuláky taky ne, a pneu taky ne (Goodride), homoklouby na poloosy zatím makaj. Ale jinak manžety vyměnit za Rubenu, nebo Spydan


drahé za čtverku se mrkni motortex stanislav veselí n.m. už má internetový obchod je to tam motor, klapky 2500 já ji tam mám skoro za dvojku miloš


28.5.08, 12:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
Nová škrtící klapka Made in China 1,6 MPi cena do nějakejch 4000,- zatím šlapou bez problémů já dal už dvě a dodavatel už jich vystřelil 12 a všechny zatím makaj, Origo siemens stojí nějakejch 6500,- Jinak s čínou opatrně, řízení nebrat kuláky taky ne, a pneu taky ne (Goodride), homoklouby na poloosy zatím makaj. Ale jinak manžety vyměnit za Rubenu, nebo Spydan


drahé za čtverku se mrkni motortex stanislav veselí n.m. už má internetový obchod je to tam motor, klapky 2500 já ji tam mám skoro za dvojku miloš


Já vycházím z cen autokelly, páč tam stejně asi každej kouká nejčastějc, jinak já mám dodavatele, teď snad udělal obchod někdce v Častolovicích nebo tam někde, před chvílej byl u mě (on i rozváží) a ptal jsem se a taky řikal že kolem 2000,- za čínu by nebyl problem.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.5.08, 12:34
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
dnes jsem měl problém s výkonem tak jsem vytáčel motor jak na STk a ejhle motor začal klepat a ještě se to zvětšovalo a dost , no super říkám si , klepalo zdvihátko asi na prvním válci, nechal jsem motor běžet asi pů hodiny na volnoběh a klepec se ztratil já jen kdyby se to někomu na STK stalo tak se to dá řešit i v klidu :D miloš

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.6.08, 21:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 299
Bydliště: BRNO
Příspěvek Nepravidelný volnoběh
Začalo mi to dělat tak 14 dní po důkladném mytí motoru. Otáčky na volnoběh dost kolísaly a pokud jsem motor vytočil nad 4000, tak otáčky šly dolů velice neochotně. V servisu mi řekli, že kolísá intenzita jiskry a že zapalovací soustava to má nejspíš za sebou. :cry: Stačilo ale vyčistit důkladně hlavu rozdělovače (zoxidované kontakty) a je po problému. 8)

_________________
Škoda 120L, vrbová zelená, r.v. 12/87
centrál+alarm na dálk. ovládání


13.10.08, 07:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz