Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jenže je smutný, když takovejhle frajírek smete rodinu s dětmi, kde táta řídil naprosto opatrně a podle předpisů a nikdo kromě viníka nepřežije.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.3.07, 12:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Hustý, téma se jmenuje tuning. vs policajti a řeší se tu uřezaný pružiny a zavařený kliky. To je tuning jak moje bačkory
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
6.3.07, 13:38 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Martin píše: Jenže je smutný, když takovejhle frajírek smete rodinu s dětmi, kde táta řídil naprosto opatrně a podle předpisů a nikdo kromě viníka nepřežije.
toto je to co stve aj mna: mozeme byt hocijako ohladuplni, opatrni a dobri soferi, ale vzdy sa najde nejaky K***t ktory to do teba napali.
Aj ked nie si na vine, tak je to jedno lebo si posadku neozivis.
Za seba sa viem zarucit, ale za zvysok cestnej premavky nie. A vsetci vieme ze kazdy si mysli ze vie dobre soferovat, ale ,otvorene, ani ja si nedovolim povedat ze som dobry sofer. (mam asi 30 tis. km, co nie je ziadna slava).
Desia ma ti ktori si myslia opak...
ale toto som mal asi dat do ineho topicu, sory
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.3.07, 14:32 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: Tak já tě u toho nechám, že ztvrdne, sice si protiřečíš ve vlastním příspěvku (menší síla => víc stlačíš = tvrdá pružina ???), jenom tak pro názornost, když zatlačím palcem do polystyrenu a stejnou silou zatlačím palcem do másla, kde bude větší díra? Přece v tom měkčím. Cos měl z fyziky?
Jedinej kdo tady mluví o menší síle jsi ty, já ti řikám že na ní působíš pořád stejnou sílou (váhou auta) a když teda změkne jak tvrdíš ty tak ji logicky víc stlačim když použiju stejnou váhu předku na kratší (podle tebe měkčí) pružinu tak ji víc předepnu tudíž bude tvrdší. když jseš tak chytrej tak si vem pružinu a uřízni z ní v kuse dva závity a čtyři závity a zkus si na ně třeba stoupnout a uvidíš která se bude houpat víc, samozřejmě ta delší, protože má víc pružnejch členů
|
6.3.07, 15:32 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
deekay píše: Martin píše: Jenže je smutný, když takovejhle frajírek smete rodinu s dětmi, kde táta řídil naprosto opatrně a podle předpisů a nikdo kromě viníka nepřežije. toto je to co stve aj mna: mozeme byt hocijako ohladuplni, opatrni a dobri soferi, ale vzdy sa najde nejaky K***t ktory to do teba napali. Aj ked nie si na vine, tak je to jedno lebo si posadku neozivis. Za seba sa viem zarucit, ale za zvysok cestnej premavky nie. A vsetci vieme ze kazdy si mysli ze vie dobre soferovat, ale ,otvorene, ani ja si nedovolim povedat ze som dobry sofer. (mam asi 30 tis. km, co nie je ziadna slava). Desia ma ti ktori si myslia opak... ale toto som mal asi dat do ineho topicu, sory
Já mám odjeto za 4 roky 800 000 km (řidič z povolání) a taky tvrdím že nejsem dobrej řidič, takovej totiž podle mě neexistuje pač by musel být jasnovidec a vidět za roh
|
6.3.07, 15:34 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Ritchma píše: Hustý, téma se jmenuje tuning. vs policajti a řeší se tu uřezaný pružiny a zavařený kliky. To je tuning jak moje bačkory
Bohužel pod pojmem tuning si většina "tunerů" představí tyto prasečiny. Kristensen píše: Jedinej kdo tady mluví o menší síle jsi ty, já ti řikám že na ní působíš pořád stejnou sílou (váhou auta) a když teda změkne jak tvrdíš ty tak ji logicky víc stlačim když použiju stejnou váhu předku na kratší (podle tebe měkčí) pružinu tak ji víc předepnu tudíž bude tvrdší. když jseš tak chytrej tak si vem pružinu a uřízni z ní v kuse dva závity a čtyři závity a zkus si na ně třeba stoupnout a uvidíš která se bude houpat víc, samozřejmě ta delší, protože má víc pružnejch členů
Máš dobrý teorie, tím, že na uřezanou pružinu tlačím stejnou silou, tak z ní udělám bezcenej kus železa, protože to péro už pak nemá vůbec sílu auto zvednout, tím, jak ty tvrdíš, že víc předepneš, jenom dokazuješ znehodnocení pružícího členu, pochop, že flexou prostě nenahradíš sportovní tvrdou pružinu, přečti si něco o zpracování oceli a pak mi dej vědět, kde píšou, že uřezáním kusu železa z něčeho se tomu materiálu změní struktura, možná tak jeho konce, kterej se teplem od flexy vyhřeje.
|
6.3.07, 17:31 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ritchma píše: Hustý, téma se jmenuje tuning. vs policajti a řeší se tu uřezaný pružiny a zavařený kliky. To je tuning jak moje bačkory
Týbrďo! Tvé bačkory bych chtěl vidět, vložíš foto?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
6.3.07, 19:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Volant se seata má stejnej vnitřní průměr a tisícihran jako 120, sedačky jsou hodně pevně přivařený, navíc jsou bezpečněší, než originální 120 bez opěrek a mřížka je z tahokovu ze vzduchovýho filtru, takže ju zmačkáš jak papírovýho čerta. Víš dobře, o čem mluvím, jenom mě špatně chytáš za slovo. Mluvím o pružinách uřezaných flexou, podložkách pod kola, motorech z bůhvíčeho a podobných úpravách důležitých strojových částí auta.
no draku neber si to osobně si tě vážím ale nech tomu průběh s nadhledem to tak je a nic natom nezměníš miloš
|
6.3.07, 22:15 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: Ritchma píše: Hustý, téma se jmenuje tuning. vs policajti a řeší se tu uřezaný pružiny a zavařený kliky. To je tuning jak moje bačkory
Bohužel pod pojmem tuning si většina "tunerů" představí tyto prasečiny. Kristensen píše: Jedinej kdo tady mluví o menší síle jsi ty, já ti řikám že na ní působíš pořád stejnou sílou (váhou auta) a když teda změkne jak tvrdíš ty tak ji logicky víc stlačim když použiju stejnou váhu předku na kratší (podle tebe měkčí) pružinu tak ji víc předepnu tudíž bude tvrdší. když jseš tak chytrej tak si vem pružinu a uřízni z ní v kuse dva závity a čtyři závity a zkus si na ně třeba stoupnout a uvidíš která se bude houpat víc, samozřejmě ta delší, protože má víc pružnejch členů Máš dobrý teorie, tím, že na uřezanou pružinu tlačím stejnou silou, tak z ní udělám bezcenej kus železa, protože to péro už pak nemá vůbec sílu auto zvednout, tím, jak ty tvrdíš, že víc předepneš, jenom dokazuješ znehodnocení pružícího členu, pochop, že flexou prostě nenahradíš sportovní tvrdou pružinu, přečti si něco o zpracování oceli a pak mi dej vědět, kde píšou, že uřezáním kusu železa z něčeho se tomu materiálu změní struktura, možná tak jeho konce, kterej se teplem od flexy vyhřeje.
To není teorie to je dlouholetá praxe je vidět že jseš ještě bažant Já nikomu uřezaný péra nevnucuju a ani je neuznávám jen píšu co se s nima děje, proto když je uřízneš tak auto odskakuje jak koza protože ta pružina je víc stlačená to znamená víc předepnutá a je prostě tužší páč ji splácneš a už je tak našponovaná že dál nemůže i když by pod větší vahou šla stlačit, ale pokud na ni působíš stejnou váhou tak prostě se víc už nestlačí a v podstatě nepruží tudíž se auto vyhupuje pořád jen nahoru při přejezdu nerovností ale níž než je klidová hodnota prostě nechce jít. Si dej tu práci a vyzkoušej to, to auto je prostě tvrdý a přitom nedrží na silnici a není to dorazama.
|
7.3.07, 13:35 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Z auta sice můžeš mít pocit, že je tvrdší, protože pružina nemá takovou sílu, aby auto nadzvedla do původní výšky, nebo tlumila nárazy mezi nápravou a karosérií ale pružina jako taková prostě neztvrdne, měnil sem už stovky zlomených pružin, vím, jak se auto chová s různě zkrácenou nebo unavenou pružinou, tak mě prosím nenazývej bažantem a neškol, jak se co chová, když to znám z vlastní zkušenosti.
Naposledy upravil Drak dne 7.3.07, 19:57, celkově upraveno 1
|
7.3.07, 18:47 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
asi se na me rozezlite, ale kdyz sem do uzovky dal M napravu, fiknul sem pruzinu o pul zavitu...ano o tu cast, kterou ta pruzina doceda a proto sem to co zbylo flexou krapetzaliznul, aby to do ramene netlacilo jen tou hranou ..k tomu novy tlumice a nemuzu si stezovat, ale rozhodne nechci rict ze je auto tvrdsi....jen je to krapet lepsi, tot vse
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.3.07, 19:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
kachnis píše: asi se na me rozezlite, ale kdyz sem do uzovky dal M napravu, fiknul sem pruzinu o pul zavitu...ano o tu cast, kterou ta pruzina doceda a proto sem to co zbylo flexou krapetzaliznul, aby to do ramene netlacilo jen tou hranou ..k tomu novy tlumice a nemuzu si stezovat, ale rozhodne nechci rict ze je auto tvrdsi....jen je to krapet lepsi, tot vse
Krapet to je lepší v tom že máš, sice jen nepatrně ale máš, níž těžiště auta
|
8.3.07, 07:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: deekay píše: Martin píše: Jenže je smutný, když takovejhle frajírek smete rodinu s dětmi, kde táta řídil naprosto opatrně a podle předpisů a nikdo kromě viníka nepřežije. toto je to co stve aj mna: mozeme byt hocijako ohladuplni, opatrni a dobri soferi, ale vzdy sa najde nejaky K***t ktory to do teba napali. Aj ked nie si na vine, tak je to jedno lebo si posadku neozivis. Za seba sa viem zarucit, ale za zvysok cestnej premavky nie. A vsetci vieme ze kazdy si mysli ze vie dobre soferovat, ale ,otvorene, ani ja si nedovolim povedat ze som dobry sofer. (mam asi 30 tis. km, co nie je ziadna slava). Desia ma ti ktori si myslia opak... ale toto som mal asi dat do ineho topicu, sory Já mám odjeto za 4 roky 800 000 km (řidič z povolání) a taky tvrdím že nejsem dobrej řidič, takovej totiž podle mě neexistuje pač by musel být jasnovidec a vidět za roh
pokud jsi ujel v pracovní dny za čtyři roky 800 000 km, tak to máš na den 750 km, prosímtě s čím jsi to ujel, kolik máš vzadu max rychlost, kolik máš koní pod pedálem, no nechceš ubrat? já jsem zase včera vytáhnul z moravy petrolejku a ještě svítila divný ale co naděláš miloš
|
8.3.07, 11:04 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
slovacek.milos píše: pokud jsi ujel v pracovní dny za čtyři roky 800 000 km, tak to máš na den 750 km, prosímtě s čím jsi to ujel, kolik máš vzadu max rychlost, kolik máš koní pod pedálem, no nechceš ubrat? já jsem zase včera vytáhnul z moravy petrolejku a ještě svítila divný ale co naděláš miloš
Treba ridic autobusu na lince Praha - Bratislava Nebo je treba osobnim ridicem nejakyho poslance z Ostravy.... To by odpovidalo i tomu ze neni dobry ridic..
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.3.07, 11:59 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: Kristensen píše: deekay píše: Martin píše: Jenže je smutný, když takovejhle frajírek smete rodinu s dětmi, kde táta řídil naprosto opatrně a podle předpisů a nikdo kromě viníka nepřežije. toto je to co stve aj mna: mozeme byt hocijako ohladuplni, opatrni a dobri soferi, ale vzdy sa najde nejaky K***t ktory to do teba napali. Aj ked nie si na vine, tak je to jedno lebo si posadku neozivis. Za seba sa viem zarucit, ale za zvysok cestnej premavky nie. A vsetci vieme ze kazdy si mysli ze vie dobre soferovat, ale ,otvorene, ani ja si nedovolim povedat ze som dobry sofer. (mam asi 30 tis. km, co nie je ziadna slava). Desia ma ti ktori si myslia opak... ale toto som mal asi dat do ineho topicu, sory Já mám odjeto za 4 roky 800 000 km (řidič z povolání) a taky tvrdím že nejsem dobrej řidič, takovej totiž podle mě neexistuje pač by musel být jasnovidec a vidět za roh pokud jsi ujel v pracovní dny za čtyři roky 800 000 km, tak to máš na den 750 km, prosímtě s čím jsi to ujel, kolik máš vzadu max rychlost, kolik máš koní pod pedálem, no nechceš ubrat? já jsem zase včera vytáhnul z moravy petrolejku a ještě svítila divný ale co naděláš miloš
Budeš se divit ale můžu to dokladovat kopiema koleček, ono když švindluješ tak jedeš 9 hodin, 6 hodin spíš a pak zase valíš 9 hodin, odjíždíš v neděli v 22:00 a vrátíš se v sobotu ráno za devět hodin urazíš z mého bydliště až do Norinberka což je 450km, tam se vyspíš a pokračuješ opět dál a dál takže za 24 hodin urazíš 900km když to jde podle plánu a pak zase ve středu ráno dovalíš domu vyměníš trenky v poledne naložíš a letíš znova tak můžeš počítat Proto jsem taky napsal "jen" 800 000 sem tam nějakej svátek i když ten nikoho nezajímal (hlavně šéfa) páč za hranicema svátek není takže kluku dělej ať to do půlnoci stihneš na hranice jinak jseš bez peněz Proto jsem to taky vydržel jen 4 roky a samozřejmě do toho počítám i nějaká soukromá jízda s osobákem atd
|
8.3.07, 17:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|