Milošův servisní koutek - záhady X
Autor |
Zpráva |
alda
Příspěvky: 299 Bydliště: BRNO
|
Kmitání brzd
Už jsem tady dřív řešil kmitání brzd jako kdyby byly křivé kotouče, jenže ty byly v pořádku. Nějakou dobu jsem s tím jezdil a zkrátka se s tím smířil. Pak jsem se rozhodl vyměnit pouzdro na táhle řízení, protože už tam byla vůle skoro 3mm a při jízdě to dost silně klepalo. No a světe div se, brzdy se zklidnily - teď je brzdění krásně plynulé a dokonce přestaly pískat.
_________________ Škoda 120L, vrbová zelená, r.v. 12/87
centrál+alarm na dálk. ovládání
|
13.10.08, 07:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Na autě mám 13 let staré LPG membrány. Cca před 4 lety auto sice startovalo na plyn, ale nemělo žádný výkon a žádný kopeček nevyjelo ani na jedničku (ty opravdu mírné s nemírným cukáním) v zimě to přestalo startovat úplně a na plyn to jelo, až když termostat otevřel vodu do chladiče a až se motor dostal do pracovní teploty. Pak to ještě chvíli cukalo/netáhlo ale pak už jelo. Po mém štelování a šťourání se v nastavení auto stačilo přepnout na plyn hned po startu a nyní dokonce startuje na trc a při nynějších teplotách.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
13.10.08, 08:15 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Felicia 1,6 - Vysoká spotřeba, neustálé hlášení sporadické chyby na prvním vstřiku (i když se dá novej), špatně chytá, chcípe vrčí semtam občas jak na tři válce, celý se to klepe na volnoběh, houpe, špatná reakce na plyn.
Příčina: Vadný regulátor tlaku palivové soustavy na vstřikovací liště, propouští benzín přímo do podtlaku - vyměnit, klapka - suchý oběhaný potenciometr, oddělat dekl klapky a dráhu potenciometru potřít diavou (leštěnka na nábytek) je nutné provést základní nastavení a přizpůsobení.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.11.08, 11:39 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
105ka na jela na tři válce furt se svíčka zasírala a kdžy se vyměnila jelo to chvíli a zas ena tři
........výsledek nějaká šupinka bordelu mezi válcem a stíracím kroužkem nevím jak se to tam mohl držet ale šel přes to olej a ten zasíral tu svíčku teda aspon jediný co by bylo logickýho proč by to dělalo jinak ten motor byl celkem udržovanej a nebyl ani vylítanej
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
10.11.08, 15:38 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
radiaca tyc na fave chodila nakrivo (4ka vyzerala ako spiatocka a tak)
vymenene vsetky plastove lozka, skrutky, bez vysledku
vymenene uchyty motora, bez vysledku
nakoniec som zistil ze nejaky inteligent namontoval tyc od paky k prevodovke dole hlavou
otocene, vyriesene
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.11.08, 20:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: otocene, vyriesene
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.11.08, 20:57 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
po rozborke motora stieracov prestal chodit dobeh stieracov. motor rozobrany, precisteny, prebrusene kontakty dobehu, prepajkovana kabelaz a vysledok ziadny.
po rezignovani sa zistilo, ze vypadol jeden jazycek z fastonu stieracov.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
25.11.08, 08:18 |
|
|
golda
Příspěvky: 19 Bydliště: Ostrava
|
Mám felicii r.v.97 4,5 roků. Po koupi prošla důkladnou očistou a kontrolou. Asi po 14 dnech se mi začala vybíjet baterka, „všechno“ jsem odpojil, měřím a stále nějaký odběr, už jsem si nevěděl rady a pak mě napadlo, že při koupi nesvítilo světlo v kufru(odpojený konektor), tak jsem ho připojil… závada byla ve dveřním spínači, který byl stále sepnutý, takže kufr svítil i se zavřenými 5 dveřmi. Protože nešly za boha povolit imbusy zámku, abych vyměnil spínač, vyřešilo to světýlko ze žigula s vypínačem za 15 Kč.
_________________ Felicie 1,3 GLXi MPI r.v.97
|
4.1.09, 12:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
golda píše: Mám felicii r.v.97 4,5 roků. Po koupi prošla důkladnou očistou a kontrolou. Asi po 14 dnech se mi začala vybíjet baterka, „všechno“ jsem odpojil, měřím a stále nějaký odběr, už jsem si nevěděl rady a pak mě napadlo, že při koupi nesvítilo světlo v kufru(odpojený konektor), tak jsem ho připojil… závada byla ve dveřním spínači, který byl stále sepnutý, takže kufr svítil i se zavřenými 5 dveřmi. Protože nešly za boha povolit imbusy zámku, abych vyměnil spínač, vyřešilo to světýlko ze žigula s vypínačem za 15 Kč.
běžný jev co mám feldy odpojil jsem ten konektor od zámku nebo ustříhl miloš
|
9.3.09, 18:15 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
kmitání brzd podruhé...
projevuje se jen někdy, hlavně při potřebě brzdit málo, při intevzívním se neprojevuje....
kotouče zánovní -trw, destičky nějaké slovenské, jiné neměli, ložiska nová, originální, spojovačka nová, svisláky nové, pouzdra nová, vytříčováno, vše chodí na dva prstíky lehce, na stk vůle nezjištěny, geomterie dělaná a OK, od té doby ujeto 20000km - dělá od začátku
dále mám pocit že posilovač při běhu motoru na sytič posiluje méně - což jsem po mnoha letech provozu pojal jako vlastnost..
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
7.7.09, 23:13 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
brzdy naše to dělaji tak a to maji 15tis najeto
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.7.09, 07:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Felicia 1,6 - náhodné absolutní vynechání za jízdy, někdy chcípnutí na místě, špatný startování.
Sledovat za jízdy otáčkoměr, pokud při vynechání sjede okamžitě na nulu tak je vadný snímač otáček(nesmí se šlápnout do spojky, je nutné aby se motor neustále točil přes kvalt jízdou) Najdete ho v rozdělovači a jde vyměnit pouze rozebráním rozdělovače, nutno označit veškeré vzájemné polohy dílů rozdělovače, pozor na růžici, poměrně slabý plech, snadné poškození nebo zkroucení.
Pokud otáčkoměr nesjede ihned na nulu, vynechání se projevuje pouze za jízdy a to kolem 4000 otáček a ještě k znovuprobuzení motoru pomáhá pouze ubrat a znova přidat plyn, tak zlobí snímač tlaku v sacím potrubí, vyndat, povrchově otřít, a vyčistit nejlépe nějakým odmašťovákem ve spreji a vyfoukat ale nefoukat do něj plným tlakem, jen tak vofouknout aby se vypařil odmašťovák.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.9.09, 09:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: Felicia 1,6 - náhodné absolutní vynechání za jízdy, někdy chcípnutí na místě, špatný startování.
Sledovat za jízdy otáčkoměr, pokud při vynechání sjede okamžitě na nulu tak je vadný snímač otáček(nesmí se šlápnout do spojky, je nutné aby se motor neustále točil přes kvalt jízdou) Najdete ho v rozdělovači a jde vyměnit pouze rozebráním rozdělovače, nutno označit veškeré vzájemné polohy dílů rozdělovače, pozor na růžici, poměrně slabý plech, snadné poškození nebo zkroucení.
Pokud otáčkoměr nesjede ihned na nulu, vynechání se projevuje pouze za jízdy a to kolem 4000 otáček a ještě k znovuprobuzení motoru pomáhá pouze ubrat a znova přidat plyn, tak zlobí snímač tlaku v sacím potrubí, vyndat, povrchově otřít, a vyčistit nejlépe nějakým odmašťovákem ve spreji a vyfoukat ale nefoukat do něj plným tlakem, jen tak vofouknout aby se vypařil odmašťovák.
čtu poprve i u 1.3 Mpi je snímač tlaku taky , snímač otáček jsem zatím u 1.6 neměnil měl jsem nebo jsem koupil druhý rozdělovač miloš
|
29.10.09, 19:13 |
|
|
Billy Bob Bean
Příspěvky: 233 Bydliště: Olomouc - Brno
|
Felicia 1.3 BMM: Chrastila mi řadící páka, jen když jsem jezdil na 3. nebo 4. kvalt. Do toho začalo fest chrastit spojkový ložisko (když zmáčknu spojku tak nechrastí). V servise vyměnili spojku a silentblok převodovky.
Řadící páka už nechrastí, spojkové ložisko přetrvává - oprava: stačilo dolít 1,5 l oleje do motoru. Takže mě v servise vyměnili zbytečně spojku.
_________________ Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95
Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR
|
7.11.09, 22:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Billy Bob Bean píše: Felicia 1.3 BMM: Chrastila mi řadící páka, jen když jsem jezdil na 3. nebo 4. kvalt. Do toho začalo fest chrastit spojkový ložisko (když zmáčknu spojku tak nechrastí). V servise vyměnili spojku a silentblok převodovky. Řadící páka už nechrastí, spojkové ložisko přetrvává - oprava: stačilo dolít 1,5 l oleje do motoru. Takže mě v servise vyměnili zbytečně spojku.
pětka je nahoře to chrastil synchron na pětce nebo celá převodovka a dolití oleje pomohlo
ložisko se diagnostikuje na volnoběh šlapáním mění zvuk a dolití oleje nemá se spojkovým ložiskem nic společného miloš
|
13.11.09, 18:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|