Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 A co ten smrad? On už si zvykne... 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
na gumy je dobrý regum : http://www.drostra.cz/?pid=11197&PN=Regum%20200ml


27.11.07, 09:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hele, tak k tomu smradu. S vypětím všech zmrzlých končetin jsem vyndal opět větrák. A doma na to koukám a okolo uhlíků je to v cajku. Když koukám ale na vinutí, tak ta izolace se odkouřila a připekla částečně k magnetu. Na vinutí se mi na 100 % olej nedostal. Tak teda nevim, jak se to stalo. To je záhada. Tak magnety jsem umyl, ale teď nevim, jestli se to tam může vrátit bez tý izolace, která je na mnoha místech jaksi v řiti. Vadí to něčemu? Hodil bych fotku, ale je to složitý. Snad večer. Dalším zjištěním je, že se to pohybuje moc horizontálně v ose té hřídele. Tak o 5 mm to jde nahoru/dolů. To předtím pokud vím šlo jen o kousek. Je to normálka? Vůbec nechápu, jak se to stalo. Jestli se mi tam náhodou necpe víc šťávy, než by to chtělo... Co myslíte???

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


27.11.07, 17:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Serifus píše:
Hele, tak k tomu smradu. S vypětím všech zmrzlých končetin jsem vyndal opět větrák. A doma na to koukám a okolo uhlíků je to v cajku. Když koukám ale na vinutí, tak ta izolace se odkouřila a připekla částečně k magnetu. Na vinutí se mi na 100 % olej nedostal. Tak teda nevim, jak se to stalo. To je záhada. Tak magnety jsem umyl, ale teď nevim, jestli se to tam může vrátit bez tý izolace, která je na mnoha místech jaksi v řiti. Vadí to něčemu? Hodil bych fotku, ale je to složitý. Snad večer. Dalším zjištěním je, že se to pohybuje moc horizontálně v ose té hřídele. Tak o 5 mm to jde nahoru/dolů. To předtím pokud vím šlo jen o kousek. Je to normálka? Vůbec nechápu, jak se to stalo. Jestli se mi tam náhodou necpe víc šťávy, než by to chtělo... Co myslíte???


Víc šťávy - to asi moc nepřipadá v úvahu, na II. stupeň (vlastně na I., prostě ten rychlejší) tam žádný předřadný odpor není, tudíž by muselo jedině být přepětí v síti a to by ti spíš vyhořely žárovky, nejspíš je prostě proražené některé vinutí rotoru...prostě dej druhý motorek tak jak ti říkám od začátku a máš po starostech :)


27.11.07, 18:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
najskôr si ti "zhorel" motor, môžeš to skúsiť vyčistiť a zložiť, ale veľké šance tomu nedávam, rotor v statore by takú vôľu mať nemal, nanajvýš 1mm.... asi si na osku nedal tie vymedzovacie podložky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.11.07, 19:14
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
michalkatka píše:
najskôr si ti "zhorel" motor, môžeš to skúsiť vyčistiť a zložiť, ale veľké šance tomu nedávam, rotor v statore by takú vôľu mať nemal, nanajvýš 1mm.... asi si na osku nedal tie vymedzovacie podložky...


Já žádný podložky nedával, nechal jsem to, jak to bylo. Ten stator a rotor je slisovanej dohromady a to jsem fakt nerozebíral... :cry:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


27.11.07, 21:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
cyz píše:
Serifus píše:
Hele, tak k tomu smradu. S vypětím všech zmrzlých končetin jsem vyndal opět větrák. A doma na to koukám a okolo uhlíků je to v cajku. Když koukám ale na vinutí, tak ta izolace se odkouřila a připekla částečně k magnetu. Na vinutí se mi na 100 % olej nedostal. Tak teda nevim, jak se to stalo. To je záhada. Tak magnety jsem umyl, ale teď nevim, jestli se to tam může vrátit bez tý izolace, která je na mnoha místech jaksi v řiti. Vadí to něčemu? Hodil bych fotku, ale je to složitý. Snad večer. Dalším zjištěním je, že se to pohybuje moc horizontálně v ose té hřídele. Tak o 5 mm to jde nahoru/dolů. To předtím pokud vím šlo jen o kousek. Je to normálka? Vůbec nechápu, jak se to stalo. Jestli se mi tam náhodou necpe víc šťávy, než by to chtělo... Co myslíte???


Víc šťávy - to asi moc nepřipadá v úvahu, na II. stupeň (vlastně na I., prostě ten rychlejší) tam žádný předřadný odpor není, tudíž by muselo jedině být přepětí v síti a to by ti spíš vyhořely žárovky, nejspíš je prostě proražené některé vinutí rotoru...prostě dej druhý motorek tak jak ti říkám od začátku a máš po starostech :)


Ale větrák se normálně točí, tak jak by mohl bejt shořelej?????

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


27.11.07, 21:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Serifus píše:
Co myslíte???

Já myslím něž tady gómat, motor zhořelý nezhořelý, smrdět to smrdí, zandi na vrakec, kuchni jinej, dej mu kilo a máš klid...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.11.07, 23:52
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak jsem natočil a vyfotil ten rotor. Toho kňourání na pozadí si nevšímejte. To je jen jeden otravnej a rozmazlenej pes. Můj to není. Ten můj je hodnej :lol: Mám pocit, že z toho edisku se to po určitým počtu stažení smaže, tak bacha na to :wink: A je to z mobilu ve formátu 3gp. Přehrát to jde třeba v Media Player Classic. A ještě jsem se pokusil o fotku ohořelé izolace... No nevim teda. Snad to pomůže. Zajímá mě hlavně ta vůle z videa. Díky předem!

Vid_0013.3gp


Obrázek

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


Naposledy upravil Serifus dne 29.11.07, 09:36, celkově upraveno 1



28.11.07, 23:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Serifus píše:
Tak jsem natočil a vyfotil ten rotor. Toho kňourání na pozadí si nevšímejte. To je jen jeden otravnej a rozmazlenej pes. Můj to není. Ten můj je hodnej :lol: Mám pocit, že z toho edisku se to po určitým počtu stažení smaže, tak bacha na to :wink: A je to z mobilu ve formátu 3gp. Přehrát to jde třeba v Media Player Classic. A ještě jsem se pokusil o fotku ohořelé izolace... No nevim teda. Snad to pomůže. Zajímá mě hlavně ta vůle z videa. Díky předem!

Vid_0013.3gp

Obrázek


ten súbor nejde stiahnuť, a tá fotka je veľmi nekvalitná, vážne si skús zohnať nový motorček, možno by tam pasoval aj s chladiča...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.11.07, 08:26
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
michalkatka píše:
Serifus píše:
Tak jsem natočil a vyfotil ten rotor. Toho kňourání na pozadí si nevšímejte. To je jen jeden otravnej a rozmazlenej pes. Můj to není. Ten můj je hodnej :lol: Mám pocit, že z toho edisku se to po určitým počtu stažení smaže, tak bacha na to :wink: A je to z mobilu ve formátu 3gp. Přehrát to jde třeba v Media Player Classic. A ještě jsem se pokusil o fotku ohořelé izolace... No nevim teda. Snad to pomůže. Zajímá mě hlavně ta vůle z videa. Díky předem!

Vid_0013.3gp

Obrázek


ten súbor nejde stiahnuť, a tá fotka je veľmi nekvalitná, vážne si skús zohnať nový motorček, možno by tam pasoval aj s chladiča...



Už to jde.. zkus pls.

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


29.11.07, 09:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak tá vôľa je veľká, zožeň si ten motorček druhý, toto je tápanie v temnotách...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.11.07, 16:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ja mam na ose motora volu cca 3 mm axialne, nebude to robit ziadne problemy, ked sa poriadne vymedzi vola lopatky.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.12.07, 13:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz