A co ten smrad? On už si zvykne...
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
|
27.11.07, 09:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Hele, tak k tomu smradu. S vypětím všech zmrzlých končetin jsem vyndal opět větrák. A doma na to koukám a okolo uhlíků je to v cajku. Když koukám ale na vinutí, tak ta izolace se odkouřila a připekla částečně k magnetu. Na vinutí se mi na 100 % olej nedostal. Tak teda nevim, jak se to stalo. To je záhada. Tak magnety jsem umyl, ale teď nevim, jestli se to tam může vrátit bez tý izolace, která je na mnoha místech jaksi v řiti. Vadí to něčemu? Hodil bych fotku, ale je to složitý. Snad večer. Dalším zjištěním je, že se to pohybuje moc horizontálně v ose té hřídele. Tak o 5 mm to jde nahoru/dolů. To předtím pokud vím šlo jen o kousek. Je to normálka? Vůbec nechápu, jak se to stalo. Jestli se mi tam náhodou necpe víc šťávy, než by to chtělo... Co myslíte???
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
27.11.07, 17:01 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Serifus píše: Hele, tak k tomu smradu. S vypětím všech zmrzlých končetin jsem vyndal opět větrák. A doma na to koukám a okolo uhlíků je to v cajku. Když koukám ale na vinutí, tak ta izolace se odkouřila a připekla částečně k magnetu. Na vinutí se mi na 100 % olej nedostal. Tak teda nevim, jak se to stalo. To je záhada. Tak magnety jsem umyl, ale teď nevim, jestli se to tam může vrátit bez tý izolace, která je na mnoha místech jaksi v řiti. Vadí to něčemu? Hodil bych fotku, ale je to složitý. Snad večer. Dalším zjištěním je, že se to pohybuje moc horizontálně v ose té hřídele. Tak o 5 mm to jde nahoru/dolů. To předtím pokud vím šlo jen o kousek. Je to normálka? Vůbec nechápu, jak se to stalo. Jestli se mi tam náhodou necpe víc šťávy, než by to chtělo... Co myslíte???
Víc šťávy - to asi moc nepřipadá v úvahu, na II. stupeň (vlastně na I., prostě ten rychlejší) tam žádný předřadný odpor není, tudíž by muselo jedině být přepětí v síti a to by ti spíš vyhořely žárovky, nejspíš je prostě proražené některé vinutí rotoru...prostě dej druhý motorek tak jak ti říkám od začátku a máš po starostech
|
27.11.07, 18:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
najskôr si ti "zhorel" motor, môžeš to skúsiť vyčistiť a zložiť, ale veľké šance tomu nedávam, rotor v statore by takú vôľu mať nemal, nanajvýš 1mm.... asi si na osku nedal tie vymedzovacie podložky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.11.07, 19:14 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
michalkatka píše: najskôr si ti "zhorel" motor, môžeš to skúsiť vyčistiť a zložiť, ale veľké šance tomu nedávam, rotor v statore by takú vôľu mať nemal, nanajvýš 1mm.... asi si na osku nedal tie vymedzovacie podložky...
Já žádný podložky nedával, nechal jsem to, jak to bylo. Ten stator a rotor je slisovanej dohromady a to jsem fakt nerozebíral...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
27.11.07, 21:34 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
cyz píše: Serifus píše: Hele, tak k tomu smradu. S vypětím všech zmrzlých končetin jsem vyndal opět větrák. A doma na to koukám a okolo uhlíků je to v cajku. Když koukám ale na vinutí, tak ta izolace se odkouřila a připekla částečně k magnetu. Na vinutí se mi na 100 % olej nedostal. Tak teda nevim, jak se to stalo. To je záhada. Tak magnety jsem umyl, ale teď nevim, jestli se to tam může vrátit bez tý izolace, která je na mnoha místech jaksi v řiti. Vadí to něčemu? Hodil bych fotku, ale je to složitý. Snad večer. Dalším zjištěním je, že se to pohybuje moc horizontálně v ose té hřídele. Tak o 5 mm to jde nahoru/dolů. To předtím pokud vím šlo jen o kousek. Je to normálka? Vůbec nechápu, jak se to stalo. Jestli se mi tam náhodou necpe víc šťávy, než by to chtělo... Co myslíte??? Víc šťávy - to asi moc nepřipadá v úvahu, na II. stupeň (vlastně na I., prostě ten rychlejší) tam žádný předřadný odpor není, tudíž by muselo jedině být přepětí v síti a to by ti spíš vyhořely žárovky, nejspíš je prostě proražené některé vinutí rotoru...prostě dej druhý motorek tak jak ti říkám od začátku a máš po starostech
Ale větrák se normálně točí, tak jak by mohl bejt shořelej?????
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
27.11.07, 21:35 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Serifus píše: Co myslíte???
Já myslím něž tady gómat, motor zhořelý nezhořelý, smrdět to smrdí, zandi na vrakec, kuchni jinej, dej mu kilo a máš klid...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.11.07, 23:52 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Tak jsem natočil a vyfotil ten rotor. Toho kňourání na pozadí si nevšímejte. To je jen jeden otravnej a rozmazlenej pes. Můj to není. Ten můj je hodnej Mám pocit, že z toho edisku se to po určitým počtu stažení smaže, tak bacha na to A je to z mobilu ve formátu 3gp. Přehrát to jde třeba v Media Player Classic. A ještě jsem se pokusil o fotku ohořelé izolace... No nevim teda. Snad to pomůže. Zajímá mě hlavně ta vůle z videa. Díky předem!
Vid_0013.3gp
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Naposledy upravil Serifus dne 29.11.07, 09:36, celkově upraveno 1
|
28.11.07, 23:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Serifus píše: Tak jsem natočil a vyfotil ten rotor. Toho kňourání na pozadí si nevšímejte. To je jen jeden otravnej a rozmazlenej pes. Můj to není. Ten můj je hodnej Mám pocit, že z toho edisku se to po určitým počtu stažení smaže, tak bacha na to A je to z mobilu ve formátu 3gp. Přehrát to jde třeba v Media Player Classic. A ještě jsem se pokusil o fotku ohořelé izolace... No nevim teda. Snad to pomůže. Zajímá mě hlavně ta vůle z videa. Díky předem! Vid_0013.3gp
ten súbor nejde stiahnuť, a tá fotka je veľmi nekvalitná, vážne si skús zohnať nový motorček, možno by tam pasoval aj s chladiča...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.11.07, 08:26 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
michalkatka píše: Serifus píše: Tak jsem natočil a vyfotil ten rotor. Toho kňourání na pozadí si nevšímejte. To je jen jeden otravnej a rozmazlenej pes. Můj to není. Ten můj je hodnej Mám pocit, že z toho edisku se to po určitým počtu stažení smaže, tak bacha na to A je to z mobilu ve formátu 3gp. Přehrát to jde třeba v Media Player Classic. A ještě jsem se pokusil o fotku ohořelé izolace... No nevim teda. Snad to pomůže. Zajímá mě hlavně ta vůle z videa. Díky předem! Vid_0013.3gpten súbor nejde stiahnuť, a tá fotka je veľmi nekvalitná, vážne si skús zohnať nový motorček, možno by tam pasoval aj s chladiča...
Už to jde.. zkus pls.
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
29.11.07, 09:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak tá vôľa je veľká, zožeň si ten motorček druhý, toto je tápanie v temnotách...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.11.07, 16:41 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
ja mam na ose motora volu cca 3 mm axialne, nebude to robit ziadne problemy, ked sa poriadne vymedzi vola lopatky.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.12.07, 13:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|