Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 10:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Porovnání Favorit Fabia 1.2 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jo ale on tu není, je to krátký nějakej 20 vteřin

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.4.07, 20:39
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak to pověs na www.edisk.cz

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.4.07, 20:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Drak píše:
Tak to pověs na www.edisk.cz


Si me predbeh :D Akorat to nepude pustit primo z netu :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.4.07, 20:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ona aj hatapatka ide viac nez 110 aj ked by som si to asi nekupil. Predstava trojvalca v takom aute mi pripada neprijatelna. Ked uz fobiu tak aspon 55kw a ta je zase uz dost draha. Felcka s 50 kw mi pripadala len tak-tak. 200 kilo navrch a par kw menej musi byt dost poznat. Po meste som jazdil s 44 kw fabkou a to bolo celkom ok.


15.4.07, 20:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
tak já se pokusím

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.4.07, 20:46
Profil

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Vecne tema :-). S HTP jsem neco najezdil. Zavodak to teda neni ale kdyz si clovek uvedomi ze to ma 47 kW a co od toho muze cekat pak je to super motor z meho pohledu. Pripada mi ze nekterym prispevatelum schazi soudnost pri jeho hodnoceni. Svezte se jinou 1.2 a muzete porovnavat. Srovani s se starymi motory 742 je uz uplne mimo. Kdyz to srovnam s predchazejici felicii 1.3 MPi 50 kW tak take. Jakkoliv ma Fe lepsi hodnotu zrychleni (ma taky vyssi vykon) tak ve srovnani s HTP je to lenoch, ktery nechce jit do otacek, jezdi na 3 kopec ktery HTP jezdi za 4 a pritom ma o litr mensi spotrebu. Tak mi proste vychazi prime srovnani. I kdyz ma mensi vykon nez predchazejici typ tak se neskutecne lepe vytaci, je mnohem pruznejsi a jizda s nim prijemnejsi. Asi me budedte kamenovat kdyz napisu, ze s HTP jsem dosahoval prumerne spotreby 5-5.5 l/100 a maximalka na dalnici opakovane prekracovala 170 km/h. Ale je to marny, je to marny, je to marny :-(. Je potreba si uvedomit ze postavit vykonny rychlobezny motor je opravdu to nejmensi a dovede to s odpustemim kazdej blbec. Mnohem tezsi je postavit motor kompaktni, s vysokou tepelnou a mechanickou ucinnosti a komfortni pro ridice.


16.4.07, 08:59
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
PetrVTR píše:
Vecne tema :-). S HTP jsem neco najezdil. Zavodak to teda neni ale kdyz si clovek uvedomi ze to ma 47 kW a co od toho muze cekat pak je to super motor z meho pohledu. Pripada mi ze nekterym prispevatelum schazi soudnost pri jeho hodnoceni. Svezte se jinou 1.2 a muzete porovnavat. Srovani s se starymi motory 742 je uz uplne mimo. Kdyz to srovnam s predchazejici felicii 1.3 MPi 50 kW tak take. Jakkoliv ma Fe lepsi hodnotu zrychleni (ma taky vyssi vykon) tak ve srovnani s HTP je to lenoch, ktery nechce jit do otacek, jezdi na 3 kopec ktery HTP jezdi za 4 a pritom ma o litr mensi spotrebu. Tak mi proste vychazi prime srovnani. I kdyz ma mensi vykon nez predchazejici typ tak se neskutecne lepe vytaci, je mnohem pruznejsi a jizda s nim prijemnejsi. Asi me budedte kamenovat kdyz napisu, ze s HTP jsem dosahoval prumerne spotreby 5-5.5 l/100 a maximalka na dalnici opakovane prekracovala 170 km/h. Ale je to marny, je to marny, je to marny :-(. Je potreba si uvedomit ze postavit vykonny rychlobezny motor je opravdu to nejmensi a dovede to s odpustemim kazdej blbec. Mnohem tezsi je postavit motor kompaktni, s vysokou tepelnou a mechanickou ucinnosti a komfortni pro ridice.


proc je uplne mimo porovnat HTP s motorem konstruovanym kolem roku 1975.. HTP ma 119? ccm , 120ma 1174 ccm a jede lip...jezdim kazdej tejden Most - Plzen, zadna dalnice, obyc silnice 1. tridy a tech HTP tam potkam spoustu.. a povim Ti, kdo se vlece, neutece.....

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.4.07, 12:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 110
Příspěvek 
kachnis píše:

proc je uplne mimo porovnat HTP s motorem konstruovanym kolem roku 1975.. HTP ma 119? ccm , 120ma 1174 ccm a jede lip...jezdim kazdej tejden Most - Plzen, zadna dalnice, obyc silnice 1. tridy a tech HTP tam potkam spoustu.. a povim Ti, kdo se vlece, neutece.....


Tak to mas teda dobry. Cerstve vlastnim mimoradne zachovalou seriovku 120 a mam pocit ze i perfektne jede (kdyz neni protivitr predjede taky kde co :-)). Po presednuti do HTP mam ale pocit ze jedu ve sportaku a o pocitech po presednuti zpet do 120 mych ani radsi nemluvil, ale zase si zvyknu :-) . Ne kazdy ridic HTP to drti. Mimochodem se 120 jsem predjel Dodge Viper, to je taky zdechlina :-)


16.4.07, 13:32
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
PetrVTR píše:
Tak to mas teda dobry. Cerstve vlastnim mimoradne zachovalou seriovku 120 a mam pocit ze i perfektne jede (kdyz neni protivitr predjede taky kde co :-)). Po presednuti do HTP mam ale pocit ze jedu ve sportaku a o pocitech po presednuti zpet do 120 mych ani radsi nemluvil, ale zase si zvyknu :-) . Ne kazdy ridic HTP to drti. Mimochodem se 120 jsem predjel Dodge Viper, to je taky zdechlina :-)



No ja nevim :? Je fakt ze sem jezdil este s tim slabcim OHC, ale kazdopadne po presednuti do 125L to bylo hned o necem jinym. Samozrejme ze ten rozdil neni zas az tak velky, ale preci jen je :) A co se tyka DOHC 47 nebo kolik kW, tak felda i favo se mi zda sviznejsi :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.4.07, 13:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Matthes píše:
PetrVTR píše:
Tak to mas teda dobry. Cerstve vlastnim mimoradne zachovalou seriovku 120 a mam pocit ze i perfektne jede (kdyz neni protivitr predjede taky kde co :-)). Po presednuti do HTP mam ale pocit ze jedu ve sportaku a o pocitech po presednuti zpet do 120 mych ani radsi nemluvil, ale zase si zvyknu :-) . Ne kazdy ridic HTP to drti. Mimochodem se 120 jsem predjel Dodge Viper, to je taky zdechlina :-)



No ja nevim :? Je fakt ze sem jezdil este s tim slabcim OHC, ale kazdopadne po presednuti do 125L to bylo hned o necem jinym. Samozrejme ze ten rozdil neni zas az tak velky, ale preci jen je :) A co se tyka DOHC 47 nebo kolik kW, tak felda i favo se mi zda sviznejsi :?


favo urcite nie, ved to auto ma problem dostat sa nad 4500 ot . na dvojke.... aspon 135ka

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.4.07, 13:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Já se aspoň krátce svezl snad se všema motorama ve Fabii, stokoňovou 1,4 jsem měl jako služební, takže ji znam. Co se týká toho HáTéPéčka, je to dobrý do města, nebo třeba pro starší lidi, co jezdí málo a hlavně málo naložený. Po městě do 80 to má zrychlení pěkný, pak to pomalu umírá.
Je fakt, že jsem jich taky pár předjel, naposled v sobotu, ale netroufam si tvrdit, že 120 motor je o tolik moc větší dělo než HTP (samozřejmě obojí v sérii). Na zrychlení z místa bude určitě HTP o něco lepší, na max. rychlost a pružnost už by to mohlo bejt s udržovanou 120 srovnatelný. Nic to ale nemění na tom, že tříválec nepovažuju za motor, nikdy bych to nekoupil...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


16.4.07, 13:40
Profil ICQ

Příspěvky: 110
Příspěvek 
hans píše:
Já se aspoň krátce svezl snad se všema motorama ve Fabii, stokoňovou 1,4 jsem měl jako služební, takže ji znam. Co se týká toho HáTéPéčka, je to dobrý do města, nebo třeba pro starší lidi, co jezdí málo a hlavně málo naložený. Po městě do 80 to má zrychlení pěkný, pak to pomalu umírá.
Je fakt, že jsem jich taky pár předjel, naposled v sobotu, ale netroufam si tvrdit, že 120 motor je o tolik moc větší dělo než HTP (samozřejmě obojí v sérii). Na zrychlení z místa bude určitě HTP o něco lepší, na max. rychlost a pružnost už by to mohlo bejt s udržovanou 120 srovnatelný. Nic to ale nemění na tom, že tříválec nepovažuju za motor, nikdy bych to nekoupil...


Teda asi vam budu zavidet, ze vam vsem to jezdi lepe nez HTP. Ja takovou 120 nemam a ni jsem ji v zivote nevidel (a ani 130-136) :-(


17.4.07, 10:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ja to vidim tak, ze 12 ventil HTP musi nechat v prachu vsetky starsie motory az po a vcitane 120LS. U S130 by som povedal, ze to moze byt tak zhruba vyrovnane. A HTP si ludia nekupuju na zavodenie. (ani S105/120). Komfort a jazdne vlastnosti su u HTP niekde uplne inde. Nic to na tom nemeni, ze na dnesnu dobu a vahu toho auta je HTP pomerne slaby motor. Porovnavat fabiu a S120 je asi dost o nicom. Kto si nemoze dovolit fabku, nech si jazdi na S120. Ale nech sa netvari, ze je to kvoli lepsim vlastnostiam motora. Favorit moze mat malinko lepsiu dynamiku ako HTP ale urcite nie pohodlie a ostatne jazdne vlastnosti. Zhrnute, radsej HTP ako felicu 1.3, radsej feliciu ako favo, radsej favo ako S120. Favo povazujem za plne porovnatelne s S130/Rapid.


17.4.07, 11:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Ja to vidim tak, ze 12 ventil HTP musi nechat v prachu vsetky starsie motory az po a vcitane 120LS. U S130 by som povedal, ze to moze byt tak zhruba vyrovnane. A HTP si ludia nekupuju na zavodenie. (ani S105/120). Komfort a jazdne vlastnosti su u HTP niekde uplne inde. Nic to na tom nemeni, ze na dnesnu dobu a vahu toho auta je HTP pomerne slaby motor. Porovnavat fabiu a S120 je asi dost o nicom. Kto si nemoze dovolit fabku, nech si jazdi na S120. Ale nech sa netvari, ze je to kvoli lepsim vlastnostiam motora. Favorit moze mat malinko lepsiu dynamiku ako HTP ale urcite nie pohodlie a ostatne jazdne vlastnosti. Zhrnute, radsej HTP ako felicu 1.3, radsej feliciu ako favo, radsej favo ako S120. Favo povazujem za plne porovnatelne s S130/Rapid.


No vidíš tak zrovna Fávo nemůžeš srovnávat s Rapidem, to je asi nejlepší blábol co jsem dnes slyšel. Fávo a Rapid jsou úplně odlišný technologie, už jen základní konstrukce karoserie a podvozku. To už je teda reálnější porovnávat Fábii s Fávem protože maj spostu věcí podobnejch jen u Fábie se na tom projevuje zlepšující se technologie. Ať už jde o karoserii nebo podvozek.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.4.07, 11:39
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já teda Fávo nepovažuji za plně porovnatelné s Rapidem. Samozřejmě uznávám, že Fávo má určo lepší motor, taky už ho sháním. Ale jízdní vlastnosti Fáva a Rapidu mi tady nesrovnávejte prosim. Podle mě se to srovnávat nedá.

Jak můžete srovnávat motor ve předu napříč s náhonem na předek a motor vzadu podél s náhonem na zadek...??? Nechápu...dit to je úplný opak...

Zase Fávo má určo pokročilejší aerodynamiku, odhlučnění, bezpečnost atd...

Rapid má na svůj věk podle mě všechno bomba, a to ho nemám v nejlepším stavu...

Těd sem např. jezdil týden do školy a Fordikem Escortem XR3i 1,6 105 koní r.v. 1986 jako Rapid a taky to nesrovnávám.

To nejde at si přesednu tak nebo naopak, je to šok co se týče posazu, jízdních vlastností a výkonů !!!

Srovnávám ??? Nesrovnávám...

Jinak ohledně 1.2 HTP neříkam, že to je špatný autííí !!! Stabilita je super, odhlučnění taky. Na motor si musí každej zvyknout a kdo si nezvykne tak at to prodá no.

Můj závod s Há-Té-Péčkem jsem dal jenom jako příklad že Š130 a Š1.2HTP jsou velmi vyrovnané a záleží dost na řidiči a terénu...chtěl sem naznačit 20 let vývoje... :wink: :wink: :wink:

Já jako mladý adolescent mám etě právo dělat si ze všeho prdel a něco si dokazovat páč na to mám věk... :lol: :lol: :lol:

Až se rozsekám tak už Vám sem nenapíšu no prostě...

Děkuji za názory...

S pozdravem Martin 007

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


17.4.07, 11:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz