Porovnání Favorit Fabia 1.2
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No jo ale on tu není, je to krátký nějakej 20 vteřin
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.4.07, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to pověs na www.edisk.cz
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.4.07, 20:41 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Si me predbeh Akorat to nepude pustit primo z netu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.4.07, 20:42 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ona aj hatapatka ide viac nez 110 aj ked by som si to asi nekupil. Predstava trojvalca v takom aute mi pripada neprijatelna. Ked uz fobiu tak aspon 55kw a ta je zase uz dost draha. Felcka s 50 kw mi pripadala len tak-tak. 200 kilo navrch a par kw menej musi byt dost poznat. Po meste som jazdil s 44 kw fabkou a to bolo celkom ok.
|
15.4.07, 20:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
tak já se pokusím
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.4.07, 20:46 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Vecne tema . S HTP jsem neco najezdil. Zavodak to teda neni ale kdyz si clovek uvedomi ze to ma 47 kW a co od toho muze cekat pak je to super motor z meho pohledu. Pripada mi ze nekterym prispevatelum schazi soudnost pri jeho hodnoceni. Svezte se jinou 1.2 a muzete porovnavat. Srovani s se starymi motory 742 je uz uplne mimo. Kdyz to srovnam s predchazejici felicii 1.3 MPi 50 kW tak take. Jakkoliv ma Fe lepsi hodnotu zrychleni (ma taky vyssi vykon) tak ve srovnani s HTP je to lenoch, ktery nechce jit do otacek, jezdi na 3 kopec ktery HTP jezdi za 4 a pritom ma o litr mensi spotrebu. Tak mi proste vychazi prime srovnani. I kdyz ma mensi vykon nez predchazejici typ tak se neskutecne lepe vytaci, je mnohem pruznejsi a jizda s nim prijemnejsi. Asi me budedte kamenovat kdyz napisu, ze s HTP jsem dosahoval prumerne spotreby 5-5.5 l/100 a maximalka na dalnici opakovane prekracovala 170 km/h. Ale je to marny, je to marny, je to marny . Je potreba si uvedomit ze postavit vykonny rychlobezny motor je opravdu to nejmensi a dovede to s odpustemim kazdej blbec. Mnohem tezsi je postavit motor kompaktni, s vysokou tepelnou a mechanickou ucinnosti a komfortni pro ridice.
|
16.4.07, 08:59 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
PetrVTR píše: Vecne tema . S HTP jsem neco najezdil. Zavodak to teda neni ale kdyz si clovek uvedomi ze to ma 47 kW a co od toho muze cekat pak je to super motor z meho pohledu. Pripada mi ze nekterym prispevatelum schazi soudnost pri jeho hodnoceni. Svezte se jinou 1.2 a muzete porovnavat. Srovani s se starymi motory 742 je uz uplne mimo. Kdyz to srovnam s predchazejici felicii 1.3 MPi 50 kW tak take. Jakkoliv ma Fe lepsi hodnotu zrychleni (ma taky vyssi vykon) tak ve srovnani s HTP je to lenoch, ktery nechce jit do otacek, jezdi na 3 kopec ktery HTP jezdi za 4 a pritom ma o litr mensi spotrebu. Tak mi proste vychazi prime srovnani. I kdyz ma mensi vykon nez predchazejici typ tak se neskutecne lepe vytaci, je mnohem pruznejsi a jizda s nim prijemnejsi. Asi me budedte kamenovat kdyz napisu, ze s HTP jsem dosahoval prumerne spotreby 5-5.5 l/100 a maximalka na dalnici opakovane prekracovala 170 km/h. Ale je to marny, je to marny, je to marny . Je potreba si uvedomit ze postavit vykonny rychlobezny motor je opravdu to nejmensi a dovede to s odpustemim kazdej blbec. Mnohem tezsi je postavit motor kompaktni, s vysokou tepelnou a mechanickou ucinnosti a komfortni pro ridice.
proc je uplne mimo porovnat HTP s motorem konstruovanym kolem roku 1975.. HTP ma 119? ccm , 120ma 1174 ccm a jede lip...jezdim kazdej tejden Most - Plzen, zadna dalnice, obyc silnice 1. tridy a tech HTP tam potkam spoustu.. a povim Ti, kdo se vlece, neutece.....
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.4.07, 12:16 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
kachnis píše: proc je uplne mimo porovnat HTP s motorem konstruovanym kolem roku 1975.. HTP ma 119? ccm , 120ma 1174 ccm a jede lip...jezdim kazdej tejden Most - Plzen, zadna dalnice, obyc silnice 1. tridy a tech HTP tam potkam spoustu.. a povim Ti, kdo se vlece, neutece.....
Tak to mas teda dobry. Cerstve vlastnim mimoradne zachovalou seriovku 120 a mam pocit ze i perfektne jede (kdyz neni protivitr predjede taky kde co ). Po presednuti do HTP mam ale pocit ze jedu ve sportaku a o pocitech po presednuti zpet do 120 mych ani radsi nemluvil, ale zase si zvyknu . Ne kazdy ridic HTP to drti. Mimochodem se 120 jsem predjel Dodge Viper, to je taky zdechlina
|
16.4.07, 13:32 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
PetrVTR píše: Tak to mas teda dobry. Cerstve vlastnim mimoradne zachovalou seriovku 120 a mam pocit ze i perfektne jede (kdyz neni protivitr predjede taky kde co ). Po presednuti do HTP mam ale pocit ze jedu ve sportaku a o pocitech po presednuti zpet do 120 mych ani radsi nemluvil, ale zase si zvyknu . Ne kazdy ridic HTP to drti. Mimochodem se 120 jsem predjel Dodge Viper, to je taky zdechlina
No ja nevim Je fakt ze sem jezdil este s tim slabcim OHC, ale kazdopadne po presednuti do 125L to bylo hned o necem jinym. Samozrejme ze ten rozdil neni zas az tak velky, ale preci jen je A co se tyka DOHC 47 nebo kolik kW, tak felda i favo se mi zda sviznejsi
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.4.07, 13:35 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Matthes píše: PetrVTR píše: Tak to mas teda dobry. Cerstve vlastnim mimoradne zachovalou seriovku 120 a mam pocit ze i perfektne jede (kdyz neni protivitr predjede taky kde co ). Po presednuti do HTP mam ale pocit ze jedu ve sportaku a o pocitech po presednuti zpet do 120 mych ani radsi nemluvil, ale zase si zvyknu . Ne kazdy ridic HTP to drti. Mimochodem se 120 jsem predjel Dodge Viper, to je taky zdechlina No ja nevim Je fakt ze sem jezdil este s tim slabcim OHC, ale kazdopadne po presednuti do 125L to bylo hned o necem jinym. Samozrejme ze ten rozdil neni zas az tak velky, ale preci jen je A co se tyka DOHC 47 nebo kolik kW, tak felda i favo se mi zda sviznejsi
favo urcite nie, ved to auto ma problem dostat sa nad 4500 ot . na dvojke.... aspon 135ka
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.4.07, 13:39 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Já se aspoň krátce svezl snad se všema motorama ve Fabii, stokoňovou 1,4 jsem měl jako služební, takže ji znam. Co se týká toho HáTéPéčka, je to dobrý do města, nebo třeba pro starší lidi, co jezdí málo a hlavně málo naložený. Po městě do 80 to má zrychlení pěkný, pak to pomalu umírá.
Je fakt, že jsem jich taky pár předjel, naposled v sobotu, ale netroufam si tvrdit, že 120 motor je o tolik moc větší dělo než HTP (samozřejmě obojí v sérii). Na zrychlení z místa bude určitě HTP o něco lepší, na max. rychlost a pružnost už by to mohlo bejt s udržovanou 120 srovnatelný. Nic to ale nemění na tom, že tříválec nepovažuju za motor, nikdy bych to nekoupil...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
16.4.07, 13:40 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
hans píše: Já se aspoň krátce svezl snad se všema motorama ve Fabii, stokoňovou 1,4 jsem měl jako služební, takže ji znam. Co se týká toho HáTéPéčka, je to dobrý do města, nebo třeba pro starší lidi, co jezdí málo a hlavně málo naložený. Po městě do 80 to má zrychlení pěkný, pak to pomalu umírá. Je fakt, že jsem jich taky pár předjel, naposled v sobotu, ale netroufam si tvrdit, že 120 motor je o tolik moc větší dělo než HTP (samozřejmě obojí v sérii). Na zrychlení z místa bude určitě HTP o něco lepší, na max. rychlost a pružnost už by to mohlo bejt s udržovanou 120 srovnatelný. Nic to ale nemění na tom, že tříválec nepovažuju za motor, nikdy bych to nekoupil...
Teda asi vam budu zavidet, ze vam vsem to jezdi lepe nez HTP. Ja takovou 120 nemam a ni jsem ji v zivote nevidel (a ani 130-136)
|
17.4.07, 10:13 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ja to vidim tak, ze 12 ventil HTP musi nechat v prachu vsetky starsie motory az po a vcitane 120LS. U S130 by som povedal, ze to moze byt tak zhruba vyrovnane. A HTP si ludia nekupuju na zavodenie. (ani S105/120). Komfort a jazdne vlastnosti su u HTP niekde uplne inde. Nic to na tom nemeni, ze na dnesnu dobu a vahu toho auta je HTP pomerne slaby motor. Porovnavat fabiu a S120 je asi dost o nicom. Kto si nemoze dovolit fabku, nech si jazdi na S120. Ale nech sa netvari, ze je to kvoli lepsim vlastnostiam motora. Favorit moze mat malinko lepsiu dynamiku ako HTP ale urcite nie pohodlie a ostatne jazdne vlastnosti. Zhrnute, radsej HTP ako felicu 1.3, radsej feliciu ako favo, radsej favo ako S120. Favo povazujem za plne porovnatelne s S130/Rapid.
|
17.4.07, 11:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Peter50kw píše: Ja to vidim tak, ze 12 ventil HTP musi nechat v prachu vsetky starsie motory az po a vcitane 120LS. U S130 by som povedal, ze to moze byt tak zhruba vyrovnane. A HTP si ludia nekupuju na zavodenie. (ani S105/120). Komfort a jazdne vlastnosti su u HTP niekde uplne inde. Nic to na tom nemeni, ze na dnesnu dobu a vahu toho auta je HTP pomerne slaby motor. Porovnavat fabiu a S120 je asi dost o nicom. Kto si nemoze dovolit fabku, nech si jazdi na S120. Ale nech sa netvari, ze je to kvoli lepsim vlastnostiam motora. Favorit moze mat malinko lepsiu dynamiku ako HTP ale urcite nie pohodlie a ostatne jazdne vlastnosti. Zhrnute, radsej HTP ako felicu 1.3, radsej feliciu ako favo, radsej favo ako S120. Favo povazujem za plne porovnatelne s S130/Rapid.
No vidíš tak zrovna Fávo nemůžeš srovnávat s Rapidem, to je asi nejlepší blábol co jsem dnes slyšel. Fávo a Rapid jsou úplně odlišný technologie, už jen základní konstrukce karoserie a podvozku. To už je teda reálnější porovnávat Fábii s Fávem protože maj spostu věcí podobnejch jen u Fábie se na tom projevuje zlepšující se technologie. Ať už jde o karoserii nebo podvozek.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.4.07, 11:39 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Já teda Fávo nepovažuji za plně porovnatelné s Rapidem. Samozřejmě uznávám, že Fávo má určo lepší motor, taky už ho sháním. Ale jízdní vlastnosti Fáva a Rapidu mi tady nesrovnávejte prosim. Podle mě se to srovnávat nedá.
Jak můžete srovnávat motor ve předu napříč s náhonem na předek a motor vzadu podél s náhonem na zadek...??? Nechápu...dit to je úplný opak...
Zase Fávo má určo pokročilejší aerodynamiku, odhlučnění, bezpečnost atd...
Rapid má na svůj věk podle mě všechno bomba, a to ho nemám v nejlepším stavu...
Těd sem např. jezdil týden do školy a Fordikem Escortem XR3i 1,6 105 koní r.v. 1986 jako Rapid a taky to nesrovnávám.
To nejde at si přesednu tak nebo naopak, je to šok co se týče posazu, jízdních vlastností a výkonů !!!
Srovnávám ??? Nesrovnávám...
Jinak ohledně 1.2 HTP neříkam, že to je špatný autííí !!! Stabilita je super, odhlučnění taky. Na motor si musí každej zvyknout a kdo si nezvykne tak at to prodá no.
Můj závod s Há-Té-Péčkem jsem dal jenom jako příklad že Š130 a Š1.2HTP jsou velmi vyrovnané a záleží dost na řidiči a terénu...chtěl sem naznačit 20 let vývoje...
Já jako mladý adolescent mám etě právo dělat si ze všeho prdel a něco si dokazovat páč na to mám věk...
Až se rozsekám tak už Vám sem nenapíšu no prostě...
Děkuji za názory...
S pozdravem Martin 007
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
17.4.07, 11:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|