Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 kompletní renovace 

Možnost ?
a 82%  82%  [ 9 ]
b 9%  9%  [ 1 ]
c 9%  9%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 11

 kompletní renovace 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek kompletní renovace
Jak byste postupovali v případě kompletní renovace tedy že rozeberete auto dokud nemáte uplně očesaný skelet a pak ho budete postupně skládat dokupy a renovovat....

k jaké možnosti se přikláníte ?:

a)

1.Vyvařit karoserii
2.hodit lak
3.podvozek + motor
4.interier
5.zbytek

b)

1.vyvařit
2.motor + podvozek
3.interier
4.zbytek a nakonec lak

nebo

c)

1.Vyvyřit + lak
2.Interier
3.Podvozek
4.drobnosti
a uplně nakonec motor ?

Pls poradtě ať vím jak je asi nejlíp postupovat....je mi jasne že nejprve vyvaření + plechařina ale třeba jestli nakonec motor nebo lak,nebo naopak po plechařině motor,jenže mám zase strach že když renovuju motor a pak půl roku budu renovovat zbytek tak bude problém s rozchozením motoru....pls o rady...dík

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


21.4.08, 11:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tak jako se auto vyrábí, kompletní kastle, plastizol, barva, antikorozní úpravy a pak ustrojit


21.4.08, 11:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
To mas uplne jedno, zavisi ake mas skladovacie moznosti. Karoseria sa najlepsie lakuje ked je uplne odstrojena. Motoru ani napravam sa nic nestane, ked pol roka postoja niekde v suchom sklade. Vyvarenu kastlu bez laku by som nenechaval dlho stat. Urcite by som nedaval calunenie a okna pred lakovanim. Tiez dvere najlepsie lakovat spolu so skeletom - namontovane. Idealne je teda zacat s nalakovanou komplet karoseriou, do nej postupne hodit napravy, motor, elektroinstalaciu, calunenie, palubku, trubky, chladic, sedadla, zmontovat dvere, nahodit okna, odvzdusnit brzdy a IDES.


21.4.08, 11:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jsem pro možnost a)
Teď mne to taky čeká, ale nebudu odstrojovat podvozek - nápravy, motor, převodovka, brzdy a chlazení zůstanou v autě, vše ostatní půjde dolů...
;)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


21.4.08, 20:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Elektroinstalaci...aspoň dráty bych natáhl hned po laku, ušetříš si spoustu sprostých slov.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.4.08, 20:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.4.08, 21:13
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Kristensen píše:
Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec
pri vkladani interieru do krasne nalakovaneho auta by som odporucil okolie dveri zalepit kobercoukou ( use3 to vela prace a nadavania... ) :wink: vkladali sme int. do ziguli a nepolepili sme si to :arrow: 2 lakove tuzky nam boli malo na zakrytie skod :shock: ....

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


21.4.08, 21:20
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Jonny píše:
Kristensen píše:
Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec
pri vkladani interieru do krasne nalakovaneho auta by som odporucil okolie dveri zalepit kobercoukou ( use3 to vela prace a nadavania... ) :wink: vkladali sme int. do ziguli a nepolepili sme si to :arrow: 2 lakove tuzky nam boli malo na zakrytie skod :shock: ....
zajímavé, rozebíral jsem interiér ve favoritu, formanu, 120, felici, passatu a možná i v jiném, vždy ven i dovnitř komplet a nic se nestalo, asi má žigul menší dveře... a nebo prostě stačí dávat pozor a nedělat jako PAT a MAT


21.4.08, 21:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Vít píše:
... a nebo prostě stačí dávat pozor a nedělat jako PAT a MAT

Jo to sedí :lol: :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.4.08, 22:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Záleží v jakém stavu auto je a jak jsi vybavený. Pro opravu v domácích podmínkách v garáži předposledně lak a nakonec interiér - z čistě praktického důvodu, a to je že v malé dílně kde není dost místa vždycky hrozí že nový lak ušpiníš nebo něcím poškráběš a to by byla přeci škoda. Otázka jestli chceš stříkat i takové věci jako je motorový prostor a vnitřní část karoserie (pokud auto není úplně shnilé tak že by se vařila půlka kastle tak bych se na to vykašlal)


21.4.08, 22:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz