Autor |
Zpráva |
Andrej
Příspěvky: 48
|
Problem s otackami
Ahojte,
Mam jeden problem.Mam favorita 89 rok vyroby. No a problem je ten ze cca nad 2500 otacok mi blbne otackomer, strasne kolise a vobec neukazuje presne otacky.A napriklad ked idem cca 65km/h na trojke tak mi ukazuje ze uz mam maximalne otacky(otackomer je na dosah).Dnes som bol na emisnej a ten pocitac co pripaja na motor,tak tiez cca od 2500 otacok smerom nahor mu tam uz blbosti vyhadzovalo,plyn nebol ani na plno zaslapnuty a mal tam strasne vysoke otacky.Problem s plynovym lankom by nemal byt. Najprv som chcel menit snimac otacok,ale som sa niekde docital ze ten moj favorit snimac otacok este nemal,tak si s tym neviem rady.To sa ani predbiehat poriadne na tom neda ked nemozem ist do poriadnych otacok..Snazil som sa to vysvetlit co najlepsie:).Poradte prosim ak viete.
Dakujem
|
16.11.08, 12:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
andrej já bych si sehnal někoho kdo má stejné fáčko a přehodil postupně cívku, ETZ a rozdělovač jestli tam nebude zakopaný pes
a taky nahlaš jaké máš odpory VN kabelů v kiloohmech ,
pokud bude problém v rozdělovači nekupuj si čínu nefachčí miloš
|
16.11.08, 12:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Začni tím, že pořádně očistíš elektriku (hlavně kostry) ETZ (krabička vedle zapalovací cívky).
Starý karburátorový favorit snímač otáček skutečně nemá, to až favority se vstřikováním (1993+) a nebo ecotronic
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.11.08, 12:57 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vzhľadom na rok výroby predpokladám že máš karb, nanajvýš ecotronik...
aký počítač pripájal, paltest, alebo čo?
ak ti i blbne iba otáčkomer a motor beží dobre, tak prečisti a preletuj všetky spoje v prístrojovke a poriadne prečisti ukostrenie prístrojovky to je na výstuhe pod budíkmi...
ak ti blbne j motor tak hľadaj závadu v rozdeľovači (tá cievočka) alebo ukostrenie ETZ, alebo niečo vo VN (sviečky, káble, viečko, palec, indučka)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.11.08, 13:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja mam podobny problem na zelenem favoritu ale taz tak od 4tis...kdyz vytocis nad tri az ctyri tak najednou otackomer vyleze treba na 5...6...skace tam vselijak..pritom moto ale nejak necuka..neztrati vykon..nic..tahne dobre i ve vyssich otackach pri nizzich otackach ukazuje presne...videl sem to uz na vic favoritech...nejak sem nezkoumal cim to...kdyby byl problem v nepravidelnem zapalovani tak bych rekl ze to bude delat v tech otackach kdy to skace bordel..ale ono nic...ja sem to nijak neresil..mozna ted budu menit nejake zarovky v palubce zkusim tak kouknou po spojich ale kdyby nekdo na neco prisel tak napiste
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.11.08, 14:03 |
|
|
Andrej
Příspěvky: 48
|
No v cievke by to nemalo byt,ta je nova,sviecky su tiez pomerne nove.
Odpory v kabloch VN sa pokusim co najskor napisat.
A co sa tyka ETZ, tak som asi pred tyzdnom ho chcel kupit a som ho chcel vyskusat,ale kukam kukam a ani som auto nenastartoval,tak som ho vratil a dal tam spat stary.No a akurat teraz ho idem este mrknut a precistit kontakty a ocistit od kostry.
A to k akemu pocitacu to bolo pripojene to absolutne netusim:)
|
16.11.08, 14:34 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Šemik píše: Starý karburátorový favorit snímač otáček skutečně nemá, to až favority se vstřikováním (1993+) a nebo ecotronic
A co je tedy potom induktivní snímač v rozdělovači? Snímá polohu vačkové respektive klikové hřídele. Pokud vím tak 1,6 MPi má snímač otáček umístěný taky v rozdělovači jen na Hallovem principu. Sice signál snímače u vstřikování zpracovává řídící jednotka a vypočítává z něj okamžik-dobu vstřiku, úhle zážehu atd. ale ve své podstatě je to totéž.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
16.11.08, 15:08 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No ale není to to, co si člověk pod pojmem snímač otáček představí jako první To by stejně tak dalo i kladívko klasického rozdělovače nazývat snímačem otáček
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.11.08, 16:05 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Šemik píše: No ale není to to, co si člověk pod pojmem snímač otáček představí jako první To by stejně tak dalo i kladívko klasického rozdělovače nazývat snímačem otáček
Nedalo... kladívko jako takové není založené na elektronickém principu. Tudíž je to mechanické spínání nikoliv elektronické jako v případě induktivního nebo Hallova snímače. Ale vím jak jsi to myslel... já si taky pod pojmem snímač otáček představím ten klasický na převodovce... Spíš jsem to myslel jen jako zamyšlení a rozvedení diskuze jiným směrem.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
16.11.08, 16:21 |
|
|
Andrej
Příspěvky: 48
|
noo tak zatial som nemal cas na nic,tak som ani nic nerobil:) a dnes som chcel ist autom cca 150km a za prvych 20km mi na aute len tak z nicoho nic vypol motor,siel som cca 80.Tak som zastal a znova nastartoval,ked sa mi to treti krat stalo radsej som sa domov vratil.Poradte prosim Vas ak viete,dik
|
14.12.08, 21:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|