Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 00:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Dotaz voda 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Bydliště: ŠUMPERK
Příspěvek Dotaz voda
Mám Škodu 120 a v poslední době musím často dolívat vodu do chladiče
Zhruba 1l na 200km.přitom pod autem není ani kapka,motor je suchej,olej je v pořádku
a do motoru asi taky nejde,protože jízdní vlastnosti se nezměnily.
Prosím poraďte


1.9.06, 07:51
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Dotaz voda
Bača píše:
Mám Škodu 120 a v poslední době musím často dolívat vodu do chladiče
Zhruba 1l na 200km.přitom pod autem není ani kapka,motor je suchej,olej je v pořádku
a do motoru asi taky nejde,protože jízdní vlastnosti se nezměnily.
Prosím poraďte


To může být více věcí:
1) netěsné víčko expanzní nádobky - neudrží vůbec žádný tlak čili se při pracovní teplotě motoru ta voda rychle vypařuje
2) ucpávka vodního čerpadla. Za studena těsní, ale za tepla ne (nepravděpodobné)

zkus si ten chladící systém natlakovat, je-li tam nějaká netěsnost tak se to projeví. Osobně bych nejdříve ze všecho zkontroloval to víčko expanzky

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.06, 08:17
Profil

Příspěvky: 4
Bydliště: ŠUMPERK
Příspěvek 
Víčko jsem vyloučil.
Občas,když přijedu,tak to zkouším po chvilce opatrně otevřít
a tlak tam opravdu je.
Zkusím se ale podívat na tu ucpávku,zkouším už úplně všechno,protože zima se blíží
a fridex je drahej.
Dík


1.9.06, 09:04
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Muze se jednat o nakou malou netesnost, ktera se projevi jen pri pracovni teplote motoru. Malou dirou unika voda pomalu a staci se odparovat. Mrkni mimo jiny na klingeritovy (bo jak se to pise) tesneni u cidla teploty (vzadu na hlave). A taky mrkni na tu propojovaci hadicku vpravo u motoru, propojuje ty dve trubky topeni.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.9.06, 10:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 105
Bydliště: Veselí nad Moravou
Příspěvek 
těsnění pod hlavou? :?

_________________
Favorit LPG


1.9.06, 11:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
znamemu netesnila ta odvzdusnovaci hadice v miste, jak je nasazena na ten ventil.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


1.9.06, 13:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Byvaju skorodovane pasky, najviac tie pod autom (su pod plechovym krytom). Dalej mozes mat prestarnute hadice (take zelene - odvzdusnenie chladica a prepojka napravo od motora). Ten unik je 5ccm/km, a zrejme len ked je motor teply tak sa to stiha odparovat a zastudena nevidis nic. V okoli uniku moze byt usadenina - biely prasok. Tak hladaj. Je aj mozne ze ti tecie chladic alebo kurenie ale najprv skus tie hadice.


1.9.06, 14:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No hľadať jemný únik chl. kvapaliny je pekná "scheisse Arbeit"! Ja by som odporúčal natlakovať a hádam uvidíš. Otcovi sa tieš stráca tak 1l/500 km (hlavne v lete, v zime podstatne menej) a za toho svätého nemôžem nájsť kde. Pozri hlavne tie SK pásky, a samotné hadice - vizuálne - možno hneď nájdeš príčinu...napr ale môže byť prehdzavená aj tá trubka od vodneh pumpy do hadice na kúrenie.

Skús to natlakovať, aj ja by som to mal skúsiť...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.9.06, 16:58
Profil

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
K utěsnění mikrotrhlinek v chladiči, kterými se vypařuje chladicí kapalina, se prodávají speciální kapaliny, které se do chladiče nalijí a nechají tam nějakou dobu působit. Osobní zkušenost s tím ale nemám, takže nevím, jak je to účinné.


1.9.06, 19:46
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja s temahle drekama mam osobni zkusenosti.
Kdyz mel tata sluzebni astru a prorazil chladic tak se to tim povedlo zaplacnout :D
Kdyz sem s tim ja chtel zalepit diru na skodovce tak se nestalo vubec nic :shock:
Kdyz chtel kamos ucpat diru u nakyho zemedelskyho stroje tak mu to zalepilo valec, takze se nechladil a posleze se zadrel :mrgreen:
Je to sazka do loterie, nejlepci je najit diru a opravit konvencim zpusobem a nehrat si na McGyvera kterej opravuje ruplej chladic tak, ze do nej da syrovy vejce a to se pak uvari a ucpe diru ... :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.9.06, 21:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 4
Bydliště: ŠUMPERK
Příspěvek 
Dom píše:
těsnění pod hlavou? :?


Tak to vypadá,že to bude to těsnění pod hlavou
Podle měrky to nebylo moc poznat,že by byla voda v oleji,
ale dnes jsem vypouštěl olej a byla tam.
Takže řeším,jestli shodit hlavu a to těsnění vyměnit nebo radši
dát jinej motor.Možná bude těsnění v pořádku a najdu tam nějakou
trhlinu a zase zbytečná práce.


2.9.06, 17:14
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No jo no, to znamena ze se k nam nedostaly presne informace :D
Voda se do oleje dostane jen krz to tesneni, to bys musel mit prasklinu v bloku aby to slo jinudy.
Dej hlavu dolu a uvidis hned, to jeste takova prace neni :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.06, 17:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
jasne, sundej hlavu a uvidis. Mas to hned. ja sem mel tesneni kolem ctvrteho valce totalne rozezrane az k tomu oplechovani... pak ze se to zavzdusnovalo a prehrivalo...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


2.9.06, 19:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Daj len pekne dole hlavu, skús zmerať presahy vložiek, hlavu dôkladne prezri, daj nové tesnenie a dobre utiahni hlavu. Potom môžeš meniť motor. Myslíš, že keď kúpiš 2. motor, ten bude bez chyby. A ešte to záleží aj na tom, v akom stave máš tvoj motor...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.9.06, 19:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Inac s tm vajcom do chladica to funguje. Videl som na Discovery tych dvoch chlapikov ( Bořiči mýtu ) ako stvarali rozne somariny s motorom. Nalievali do benzinu vselijake somariny, do oleja priliali odmastovacie prostriedoky, do sania ( az za filter ) vhodili maticu a este vselijake ine divociny a ten motor stale slapal, sice mal divny zvuk ale stale bezal. A urobili aj par dierok do chladica a potom tam vyklepli vajce. Za par sekund prestala vytekat voda z tych dier a motor stale bezal.
Len som tak valil bulvy :shock:

_________________
Favorit Black Line, 50kW, r.94


4.9.06, 08:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz