|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
servis
panove no dnes som si zas uzil srandu.Bol som si robit emisie Vesiel som do garaze vypol motor a uz my podaval papiere s emisiami aby som si to isiel zaplatit coz oto pritom este stihol polozit basnicku otazku vies o tom ze mas 130 ja vravim viem ale mas v nej motor s fava a to nemoze bit toz sak tam mam stvorpiestikove brzdy a to ze uz je v pohode tak to vzdal a potom som spravel osudovu chybu povedal som mu at my zosteluje karburator,tak ze my ho zosteluje ale preco prej take auto vobec spravujem a ze skodovku uz patria do srotu to som este zniesol ale po tom co mi zosteloval karbec zo slovami to nejde,co to mas za karbec,nebol na plyn,mas dobru tu vyrovnavaciu podlozku a ze ho mam aj tak na kryvo(no pravda asi tak 3mm ()pohybal mi zo syticom,rozdelovacom a hadam vsetkimi srobkami co nasiel no jednoduho predtim som mal volnobeh +/-800 a motor isiel krasne za plynom a bol tichy nebol problem startovat,teraz volnobeh 600-1400 ale viac menej kolisa okolo 1100-1400 ,je lenivsia a na krizovatke sa bojim ze mi zdochne motor a to doslovne chvilami sa mi zda ze ma miesto motora tuberaka a startovanie je male utrpenie
no som nasrany jak cip
_________________ Škoda 130L motor favo 136
riešim auto nie pravopis
|
16.6.09, 12:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
nikdy si to nenechávaj seřizovat na emisích.!!!!!!
|
16.6.09, 13:22 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Nejsou emise jako emise, mi to posledně seštelovali dobře...
|
16.6.09, 13:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mě na emisích nic neladil, protože ten "motor" byl totálně mimo normy, naštěstí jsem měl taky nějaký vrakoidní rozdělovač, tak se to svedlo na něj a známku jsem dostal
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.6.09, 13:45 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ale pokiaľ šteluje karbec SEDR/EDSR, tak je to v poho, tam môže max. uškrtiť bohatosť...ale s LEKRom je to asi inak...neviem, no, ja som bol párkrát na emisnej, aj pokrútili, aj to išlo rovnako ako predtým...ale nie s mojim Favo motorom...to sa tam ani neodvážim ísť...to sa rieši inak...ale zatiaľ som vždy prešiel
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.6.09, 14:07 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
dukezity je na emisich na nekoho kdo je ohleduplny vuci nastaveni..ja jsem v plzni tezko vysvetloval ze at krouti cim chce, tak ze mi CO proste nenacpe do rozmezi 0,8-1,5 protoze na tech 0,20 to jede dobre
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.6.09, 14:42 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Na favoritu je jen jeden šroubek a ten když nefunguje, tak to stejně nejde seřídit. Ten šroubek je jen na nastavení emisí na volnoběh, aby to prošlo. Takže před měřením se trošku přiškrtí, aby to sotva drželo volnoběh, naměří se, a po udělení nálepky se to zase přidá
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.6.09, 17:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Nepér píše: Na favoritu je jen jeden šroubek a ten když nefunguje, tak to stejně nejde seřídit. Ten šroubek je jen na nastavení emisí na volnoběh, aby to prošlo. Takže před měřením se trošku přiškrtí, aby to sotva drželo volnoběh, naměří se, a po udělení nálepky se to zase přidá
centrální šroubek
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.6.09, 18:05 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
ja som tam bol uz dva krat stelovat raz mi to steloval priamo na emisiach starsi mechanik ale to slo paradne pekne nahodil stroj potom stroboskop ked skoncel tak mi len povedal ze to sice nesplna na 100% emisie ale ze mi to bude malo zrat a dobre jazdit a mal pravdu potom mi to steloval tiez starsi mechanik podla oka a sluchu a auto jazdilo jak das no a teraz som dostal mladeho cumel na ten pocitac jak bača do tuzexu a auto len
toz som si to teraz zosteloval doma podla oka je to skoro dobre len troska este kolise volnobeh ale to sa spravi len si musim odchitit toho starsieho mechanika
_________________ Škoda 130L motor favo 136
riešim auto nie pravopis
|
16.6.09, 18:50 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Nepér píše: Na favoritu je jen jeden šroubek
Já bych se teda vsadil, že jsem na fávu měl dva, jeden na bohatost a druhý na otáčky...
|
16.6.09, 20:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to bys vyhral.. a pak je tam jeste dalsich X seriditelnzch veci
|
17.6.09, 09:12 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: servis
blbecek69 píše: panove no dnes som si zas uzil srandu.Bol som si robit emisie Vesiel som do garaze vypol motor a uz my podaval papiere s emisiami aby som si to isiel zaplatit coz oto pritom este stihol polozit basnicku otazku vies o tom ze mas 130 ja vravim viem ale mas v nej motor s fava a to nemoze bit toz sak tam mam stvorpiestikove brzdy a to ze uz je v pohode tak to vzdal a potom som spravel osudovu chybu povedal som mu at my zosteluje karburator,tak ze my ho zosteluje ale preco prej take auto vobec spravujem a ze skodovku uz patria do srotu to som este zniesol ale po tom co mi zosteloval karbec zo slovami to nejde,co to mas za karbec,nebol na plyn,mas dobru tu vyrovnavaciu podlozku a ze ho mam aj tak na kryvo(no pravda asi tak 3mm ()pohybal mi zo syticom,rozdelovacom a hadam vsetkimi srobkami co nasiel no jednoduho predtim som mal volnobeh +/-800 a motor isiel krasne za plynom a bol tichy nebol problem startovat,teraz volnobeh 600-1400 ale viac menej kolisa okolo 1100-1400 ,je lenivsia a na krizovatke sa bojim ze mi zdochne motor a to doslovne chvilami sa mi zda ze ma miesto motora tuberaka a startovanie je male utrpenie no som nasrany jak cip
Alespoň vidíš co je to za xindl Hlavně že by to šrotoval připrc jeden...takovejch jsou už plný servisy...je to namachrovaný,jezdí to ve dvojkový OCTAVII ale ložisko do těhlice Felicie ani napodruhý nenalisuje ale rovnou zkurví....A hlavně že tomu všemu rozumí...Mazec ...Ale to jsou vyjímky jako v ostatních zaměstnáních...No a tys zrovna na takovýho dobrodruha natrefil
|
18.6.09, 22:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|