Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 10:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 servis 
Autor Zpráva

Příspěvky: 260
Bydliště: Valašske Klobouky
Příspěvek servis
panove no dnes som si zas uzil srandu.Bol som si robit emisie :) Vesiel som do garaze vypol motor a uz my podaval papiere s emisiami aby som si to isiel zaplatit coz oto pritom este stihol polozit basnicku otazku vies o tom ze mas 130 ja vravim viem ale mas v nej motor s fava a to nemoze bit toz sak tam mam stvorpiestikove brzdy a to ze uz je v pohode tak to vzdal :lol: a potom som spravel osudovu chybu povedal som mu at my zosteluje karburator,tak ze my ho zosteluje ale preco prej take auto vobec spravujem a ze skodovku uz patria do srotu :evil: to som este zniesol ale po tom co mi zosteloval karbec zo slovami to nejde,co to mas za karbec,nebol na plyn,mas dobru tu vyrovnavaciu podlozku a ze ho mam aj tak na kryvo(no pravda asi tak 3mm :oops: ()pohybal mi zo syticom,rozdelovacom a hadam vsetkimi srobkami co nasiel no jednoduho predtim som mal volnobeh +/-800 a motor isiel krasne za plynom a bol tichy nebol problem startovat,teraz volnobeh 600-1400 ale viac menej kolisa okolo 1100-1400 ,je lenivsia a na krizovatke sa bojim ze mi zdochne motor a to doslovne chvilami sa mi zda ze ma miesto motora tuberaka :cry: a startovanie je male utrpenie
no som nasrany jak cip :evil: :evil:

_________________
Škoda 130L motor favo 136
riešim auto nie pravopis :-D


16.6.09, 12:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
nikdy si to nenechávaj seřizovat na emisích.!!!!!!


16.6.09, 13:22
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Nejsou emise jako emise, mi to posledně seštelovali dobře...


16.6.09, 13:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mě na emisích nic neladil, protože ten "motor" byl totálně mimo normy, naštěstí jsem měl taky nějaký vrakoidní rozdělovač, tak se to svedlo na něj a známku jsem dostal :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.6.09, 13:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ale pokiaľ šteluje karbec SEDR/EDSR, tak je to v poho, tam môže max. uškrtiť bohatosť...ale s LEKRom je to asi inak...neviem, no, ja som bol párkrát na emisnej, aj pokrútili, aj to išlo rovnako ako predtým...ale nie s mojim Favo motorom...to sa tam ani neodvážim ísť...to sa rieši inak...ale zatiaľ som vždy prešiel :lol:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.6.09, 14:07
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
dukezity je na emisich na nekoho kdo je ohleduplny vuci nastaveni..ja jsem v plzni tezko vysvetloval ze at krouti cim chce, tak ze mi CO proste nenacpe do rozmezi 0,8-1,5 protoze na tech 0,20 to jede dobre :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.6.09, 14:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Na favoritu je jen jeden šroubek :P a ten když nefunguje, tak to stejně nejde seřídit. Ten šroubek je jen na nastavení emisí na volnoběh, aby to prošlo. Takže před měřením se trošku přiškrtí, aby to sotva drželo volnoběh, naměří se, a po udělení nálepky se to zase přidá :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


16.6.09, 17:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Na favoritu je jen jeden šroubek :P a ten když nefunguje, tak to stejně nejde seřídit. Ten šroubek je jen na nastavení emisí na volnoběh, aby to prošlo. Takže před měřením se trošku přiškrtí, aby to sotva drželo volnoběh, naměří se, a po udělení nálepky se to zase přidá :)


centrální šroubek :?: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.6.09, 18:05
Profil

Příspěvky: 260
Bydliště: Valašske Klobouky
Příspěvek 
ja som tam bol uz dva krat stelovat raz mi to steloval priamo na emisiach starsi mechanik ale to slo paradne pekne nahodil stroj potom stroboskop ked skoncel tak mi len povedal ze to sice nesplna na 100% emisie ale ze mi to bude malo zrat a dobre jazdit a mal pravdu :wink: potom mi to steloval tiez starsi mechanik podla oka a sluchu a auto jazdilo jak das no a teraz som dostal mladeho cumel na ten pocitac jak bača do tuzexu a auto len :cry:
toz som si to teraz zosteloval doma podla oka je to skoro dobre len troska este kolise volnobeh ale to sa spravi len si musim odchitit toho starsieho mechanika :wink:

_________________
Škoda 130L motor favo 136
riešim auto nie pravopis :-D


16.6.09, 18:50
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Nepér píše:
Na favoritu je jen jeden šroubek


:shock: Já bych se teda vsadil, že jsem na fávu měl dva, jeden na bohatost a druhý na otáčky...


16.6.09, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to bys vyhral.. a pak je tam jeste dalsich X seriditelnzch veci


17.6.09, 09:12
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: servis
blbecek69 píše:
panove no dnes som si zas uzil srandu.Bol som si robit emisie :) Vesiel som do garaze vypol motor a uz my podaval papiere s emisiami aby som si to isiel zaplatit coz oto pritom este stihol polozit basnicku otazku vies o tom ze mas 130 ja vravim viem ale mas v nej motor s fava a to nemoze bit toz sak tam mam stvorpiestikove brzdy a to ze uz je v pohode tak to vzdal :lol: a potom som spravel osudovu chybu povedal som mu at my zosteluje karburator,tak ze my ho zosteluje ale preco prej take auto vobec spravujem a ze skodovku uz patria do srotu :evil: to som este zniesol ale po tom co mi zosteloval karbec zo slovami to nejde,co to mas za karbec,nebol na plyn,mas dobru tu vyrovnavaciu podlozku a ze ho mam aj tak na kryvo(no pravda asi tak 3mm :oops: ()pohybal mi zo syticom,rozdelovacom a hadam vsetkimi srobkami co nasiel no jednoduho predtim som mal volnobeh +/-800 a motor isiel krasne za plynom a bol tichy nebol problem startovat,teraz volnobeh 600-1400 ale viac menej kolisa okolo 1100-1400 ,je lenivsia a na krizovatke sa bojim ze mi zdochne motor a to doslovne chvilami sa mi zda ze ma miesto motora tuberaka :cry: a startovanie je male utrpenie
no som nasrany jak cip :evil: :evil:


Alespoň vidíš co je to za xindl :wink: Hlavně že by to šrotoval připrc jeden...takovejch jsou už plný servisy...je to namachrovaný,jezdí to ve dvojkový OCTAVII ale ložisko do těhlice Felicie ani napodruhý nenalisuje ale rovnou zkurví....A hlavně že tomu všemu rozumí...Mazec :roll: :sick: ...Ale to jsou vyjímky jako v ostatních zaměstnáních...No a tys zrovna na takovýho dobrodruha natrefil :wink:


18.6.09, 22:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz