Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.12.24, 19:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 jak poznat podpápené ventily ? 
Autor Zpráva
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek jak poznat podpápené ventily ?
zajímalo by mě jak nejlépe poznat jestli jsou podpálené ventily (jestli to de poznat přímo z jídny nebo ne)
nebo by jen stačilo změřit kompresní tlaky ??

přemýšlím že bych shodil hlavu na svém fávu a raději si zabrousil ventily at mám jistotu
jen se bojím že jí jen tak nesundám protože co sem někde četl nebo slyšel tak že ty hlavy jdou blbě sundávat když se jezdí na LPG (to těsnění se má "přilepit" nebo nějak znemožnit bezproblémové zdělání hlavy)
a pokud by se zdělala tak se bojím ještě jedné věci a to té že zbytky těsnění zůstanou někde přilepené a musela by se nechat zarovnat hlava

jaké z tím máte zkušenosti ??

díky všem za tipy/rady :)


Naposledy upravil hardb dne 30.3.10, 19:26, celkově upraveno 1



30.3.10, 19:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Češtin za 5 kamaráde. Nech změřit tlaky a uvidíš.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


30.3.10, 19:23
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
:roll:

ok zkusím to teda nechat přeměřit


30.3.10, 19:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
pokud budeš hlavu sundavat tak jí sniž rovou o 1mm, dostaneš se na kompresy 136

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.3.10, 19:30
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
dobře :) tak nebylo by to špatné ...


30.3.10, 19:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Sadra17 píše:
dostaneš se na kompresy 136
ale nečakaj od toho zázraky :wink: ale síce, ak jazdíš na LPG...Inak, ak jazdíš na LPG a máš motor v dobrom stave, tak môžeš dať hlavu znížiť aj o 1,5 mm; to máš potom KP okolo 10,2...
Inak, buď pomerať tlaky, alebo aj na analyzátore výfukových plynov...čo máš prístupnejšie...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.3.10, 19:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11893
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A jak by si s takovou změnou ekotronik poradil?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


30.3.10, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ekochronik si poradi so vsetkym, hlavne ked leti dlhym oblukom na srotovisko :evil:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


30.3.10, 20:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
poradi si stym podobne ako 40kW RJ z BMM.
Jazdit to bude, ale zial predstih bude trocha pozadu :cry:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 30.3.10, 20:18, celkově upraveno 1



30.3.10, 20:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
podlápený ventil se dobře pozná upravenou svíčkou na kompresor tlakuješ v kompresi a slyšíš z výfuku, sání nebo z kliky

nebo z vody miloš :D


30.3.10, 20:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek 
no kouř z vody jsem viděl zatím jenom ve vodní dýmce :D

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


30.3.10, 20:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
blbost, sundává se to stejně (blbě) jako u normálního pohonu

mě to čeká tenhle tejden :roll: , akorát sem myslel, že až jednou budu dělat těsnění pod hlavou, že tam rovnou frknu upravenou MPI, ale kde nic, tu nic :(

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.3.10, 20:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Neknuc.
Vymena tesnenia pri fa/fel je snad jedna z najmenej komplikovanych co poznam. Ohv ma svoje caro 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


30.3.10, 21:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já se toho nebojim, jen nevim, kdy budu mit čas :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.3.10, 21:16
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
darklord píše:
ekochronik si poradi so vsetkym, hlavne ked leti dlhym oblukom na srotovisko :evil:


tak nato si ještě chvíli počkáte protože chcu at jezdí tak dlouho, dokud to jeho technický stav dovolí :lol:

:)


31.3.10, 04:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz