Zajímavý článek auto.idnes
Autor |
Zpráva |
zokot
Příspěvky: 1311 Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
|
Zajímavý článek auto.idnes
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi Fiat GP 1.9 JTD Škoda Roomster 1,2 TSI
|
25.4.10, 11:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Citace: Nevadí motoru "podtáčení" při úsporné jízdě...
s tím si dovolím nesouhlasit...
Jinak celkem hezký PR článek na téma nebojte se downsizingu u škodovky...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.4.10, 12:14 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Já s článkem souhlasím... motoru to v zásadě nevadí když se poslochá... panda umí jezdit od 1500 do 6000 a není to podtáčení když to klesne pod 1500 už to chce podřadit. 742 motory a 781 jsou prostě jinak stavěné no.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
25.4.10, 12:31 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Konečně inteligentní článek co se dá číst až do konce se zájmem.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.4.10, 12:40 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Martin Hrdlička,to je člověk kterej ví,co mluví,jeho otec byl šéf vývoje favorita a to byl taky kádr
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
25.4.10, 15:23 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Dovolil bych si tedy tady rozpoutat diskuzi ohledně toho podtáčení. Nejde mi ani tak o životnost motoru, jako o jeho spotřebu. z praxe (jak starší tak novější motory) mám vyzkoušeno, že když se snažím jet na "nižší otáčky" a šetřit motor, mám kolikrát vyšší spotřebu, než když jedu "normálně", a nebojím se motor i trošku vytočit...
Je to tím, že to jsou všecko atmosféry benzíny nebo je to urban legend že nízký otáčky = nízká spotřeba? Prostřídal jsem karbecy, jednobody, i multipointy a všude to bylo stejně (po karbecích se mnou putoval průtokoměr z trabanta )...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.4.10, 15:37 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Ano ano, s feldou 1,6 jsem měl cca stejnou spotřebu jako otec... ten nepřekročí 2500, zatímco já jezdím tak do těch 4000.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
25.4.10, 15:40 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
pokud se někdy jede do kopečka a kvalt to nestačí táhnout a motor má +- 2000ot/min tak to nezpůsobuje podpálení ventilů a pod ?
prostě takovy otáčky v zátěži motoru nevadí ?
|
25.4.10, 16:52 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Samozřejmě že vadí, ale automobilce se nehodí do PR. Jejich auta jsou přece spolehlivá a úsporná za všech okolností...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.4.10, 16:57 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
j tak to je ...
|
25.4.10, 17:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mi to prijde jako reklamni kydy. Pokud motoru skutecne nevadi podtaceni, tak to znamena, ze ho na to museli zkonstruovat. A to neco stoji, takze jim to zakaznik (jeste rad, blbec) zaplati.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.4.10, 17:18 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ono to u těch nových aut tolik neškodí,maj víc lágrů maj je menší a maj hlavně dost velký čerpadlo,který polyká dost řídkej olej,kterej je bleskurychle všude...Ta druhá věc je že to stejně nejede ať je to supermoderní a to bude tim,že fyzika a tim i spojená konstrukce která má své hranice....tak že to berte tak jak to povídá,nikoliv upřednostňuje...On hovoří jasně že nikdo tak nejezdí,snad jen trotl nepozná že to netáhne a nechá to poskakovat na hranici volnoběžných ot. při zátěži...samozřejmě že to škodí a dost ale né hned,po sto tisících to i s hydroštelama klepe,pístní čepy maj místo svýho ložiska hřiště na běhání a klidnej a tichej chod motoru už není klidnej a to samý se dá říct i o převodovce ...Né že je jen rozkmitávanej setrvák,kterej už není aktuální,ale rozvody a všecko dostává rázy sem a tam....Jinak je to hezky pohodově odiskutovaný a hlavně lidsky....
Hrdlička mladší je šikula po tátovi Se zdá jako naprostej opak žurnalistů z jakýhokoliv časopisu nebo snad programu televize,která se zabývá automobily....tam je to spíš samá egohoňka, co si vozí prdel a pak je chytrej,podobně jako dnes všude a ve všech odvětvích a nejen vedoucích funkcích.... Asi to bude tim že je konstruktér a ví o čem mluví...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
25.4.10, 17:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Heh, ale sa mi páčilo v tom článku, ako sa diplomaticky vahol tej otázke na spotrebu oleja
Inak s tým "podtáčaním"...ja si tiež myslím, že je to v pohode, ale treba motor cítiť a počúvať...a neplatí to iba pre moderné motory...aj 742 a 781 vedia ísť v kľude s jemnúčkým plynom okolo 1200 ot...ale nie na 5ku, no...na tých modernejších je výhoda, že RJ vie nastaviť značne iné parametre, čo už klasiký rozdeľovač/karbec nevedia...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.4.10, 18:06 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Podtáčím Favorit do té míry, aby to bylo úměrné tahu, když jsem se snažil jet na co nejmenší spotřebu, po rovince stačilo přes 1500 otáček, a spotřeba klesala, při dalším snižování to je ale pak jen šlapání plynu, protože auto nejede, a místo trvalého malého přísunu to skokové přidání sežralo víc.
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
25.4.10, 21:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ikdyž to píšou na tom internetě, tak já bych s tim na 1100 rpm nejezdil ...jak řiká patrik, vznikaj větší provozní vůle díky větším rázům rozvodu, spojky, převodovky...prostě, když nám vydrželi 120tky, favoriti a felicie 300 a víc tisíc km s vývojově tak starym motorem, tak proč by Nám, normálním řidičům neměli TSI motory vydržet stejnou porci kilometrů?
jezdíme s 1100rpm na 5tku po městě s rapidem, 120tkou, feldou nebo fáčkem?...ne, tak proč bysme tak měli jezdit s fábiej a koktou?
jinak s tou spotřebou souhlasim s crowackem, protože když sem to zkoušel s naší starou oktávkou 1,8, tak jet 60 po hradci na 4ku a nějaký 2000-2200 je úspornější, než tam mit 5tku a drtit to na 1500 otáček
já bych to s tim velkym opotřebováním TSI a vůbec přeplňovanejch motorů nevyděl tak špatně
eidt: a když to tak bude, aspoň budu mit víc na chleba
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.4.10, 11:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|