Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 22:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Zajímavý článek auto.idnes 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek Zajímavý článek auto.idnes
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


25.4.10, 11:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Citace:
Nevadí motoru "podtáčení" při úsporné jízdě...

s tím si dovolím nesouhlasit...
Jinak celkem hezký PR článek na téma nebojte se downsizingu u škodovky... :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.4.10, 12:14
Profil
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Já s článkem souhlasím... motoru to v zásadě nevadí když se poslochá... panda umí jezdit od 1500 do 6000 a není to podtáčení když to klesne pod 1500 už to chce podřadit. 742 motory a 781 jsou prostě jinak stavěné no.

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


25.4.10, 12:31
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Konečně inteligentní článek co se dá číst až do konce se zájmem. :wink:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.4.10, 12:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
Martin Hrdlička,to je člověk kterej ví,co mluví,jeho otec byl šéf vývoje favorita a to byl taky kádr

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


25.4.10, 15:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Dovolil bych si tedy tady rozpoutat diskuzi ohledně toho podtáčení. Nejde mi ani tak o životnost motoru, jako o jeho spotřebu. z praxe (jak starší tak novější motory) mám vyzkoušeno, že když se snažím jet na "nižší otáčky" a šetřit motor, mám kolikrát vyšší spotřebu, než když jedu "normálně", a nebojím se motor i trošku vytočit...
Je to tím, že to jsou všecko atmosféry benzíny nebo je to urban legend že nízký otáčky = nízká spotřeba? Prostřídal jsem karbecy, jednobody, i multipointy a všude to bylo stejně (po karbecích se mnou putoval průtokoměr z trabanta :D )...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.4.10, 15:37
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Ano ano, s feldou 1,6 jsem měl cca stejnou spotřebu jako otec... ten nepřekročí 2500, zatímco já jezdím tak do těch 4000.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


25.4.10, 15:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
pokud se někdy jede do kopečka a kvalt to nestačí táhnout a motor má +- 2000ot/min tak to nezpůsobuje podpálení ventilů a pod ?
prostě takovy otáčky v zátěži motoru nevadí ?


25.4.10, 16:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Samozřejmě že vadí, ale automobilce se nehodí do PR. Jejich auta jsou přece spolehlivá a úsporná za všech okolností...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.4.10, 16:57
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
j tak to je ... :? :D


25.4.10, 17:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Mi to prijde jako reklamni kydy. Pokud motoru skutecne nevadi podtaceni, tak to znamena, ze ho na to museli zkonstruovat. A to neco stoji, takze jim to zakaznik (jeste rad, blbec) zaplati.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.4.10, 17:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ono to u těch nových aut tolik neškodí,maj víc lágrů maj je menší a maj hlavně dost velký čerpadlo,který polyká dost řídkej olej,kterej je bleskurychle všude...Ta druhá věc je že to stejně nejede ať je to supermoderní a to bude tim,že fyzika a tim i spojená konstrukce která má své hranice....tak že to berte tak jak to povídá,nikoliv upřednostňuje...On hovoří jasně že nikdo tak nejezdí,snad jen trotl nepozná že to netáhne a nechá to poskakovat na hranici volnoběžných ot. při zátěži...samozřejmě že to škodí a dost ale né hned,po sto tisících to i s hydroštelama klepe,pístní čepy maj místo svýho ložiska hřiště na běhání a klidnej a tichej chod motoru už není klidnej a to samý se dá říct i o převodovce ...Né že je jen rozkmitávanej setrvák,kterej už není aktuální,ale rozvody a všecko dostává rázy sem a tam....Jinak je to hezky pohodově odiskutovaný a hlavně lidsky.... :P
Hrdlička mladší je šikula po tátovi :wink: Se zdá jako naprostej opak žurnalistů z jakýhokoliv časopisu nebo snad programu televize,která se zabývá automobily....tam je to spíš samá egohoňka, co si vozí prdel a pak je chytrej,podobně jako dnes všude a ve všech odvětvích a nejen vedoucích funkcích.... :lol: Asi to bude tim že je konstruktér a ví o čem mluví...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


25.4.10, 17:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Heh, ale sa mi páčilo v tom článku, ako sa diplomaticky vahol tej otázke na spotrebu oleja :wink:

Inak s tým "podtáčaním"...ja si tiež myslím, že je to v pohode, ale treba motor cítiť a počúvať...a neplatí to iba pre moderné motory...aj 742 a 781 vedia ísť v kľude s jemnúčkým plynom okolo 1200 ot...ale nie na 5ku, no...na tých modernejších je výhoda, že RJ vie nastaviť značne iné parametre, čo už klasiký rozdeľovač/karbec nevedia...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.4.10, 18:06
Profil

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
Podtáčím Favorit do té míry, aby to bylo úměrné tahu, když jsem se snažil jet na co nejmenší spotřebu, po rovince stačilo přes 1500 otáček, a spotřeba klesala, při dalším snižování to je ale pak jen šlapání plynu, protože auto nejede, a místo trvalého malého přísunu to skokové přidání sežralo víc.

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


25.4.10, 21:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ikdyž to píšou na tom internetě, tak já bych s tim na 1100 rpm nejezdil :) ...jak řiká patrik, vznikaj větší provozní vůle díky větším rázům rozvodu, spojky, převodovky...prostě, když nám vydrželi 120tky, favoriti a felicie 300 a víc tisíc km s vývojově tak starym motorem, tak proč by Nám, normálním řidičům neměli TSI motory vydržet stejnou porci kilometrů? :)

jezdíme s 1100rpm na 5tku po městě s rapidem, 120tkou, feldou nebo fáčkem?...ne, tak proč bysme tak měli jezdit s fábiej a koktou? :)

jinak s tou spotřebou souhlasim s crowackem, protože když sem to zkoušel s naší starou oktávkou 1,8, tak jet 60 po hradci na 4ku a nějaký 2000-2200 je úspornější, než tam mit 5tku a drtit to na 1500 otáček :wink:

já bych to s tim velkym opotřebováním TSI a vůbec přeplňovanejch motorů nevyděl tak špatně :wink:

eidt: a když to tak bude, aspoň budu mit víc na chleba :lol: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.4.10, 11:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz