Autor |
Zpráva |
hany26
Ignorant pravidel
Příspěvky: 1193 Bydliště: Úpatí Železných Hor
|
škoda ferat
_________________ Postarší motorista 2 kategorie.
Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. - J.A.Komenský
|
22.6.10, 22:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
23.6.10, 09:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Četl jsem jednou nějakou knížku od kamaráda z práce, o autech, které se sériově nevyráběli a zůstalo jen u prototypu. Původní vůz byl myslím škoda 1100GTX OHC, nebo tak nějak ne? Byl bílý a mě se moc nelíbil. Potom prý pan Teodor Pištěk navrhl ten černý typ, hlavně pro film. Ten už se mi docela líbí. Motoricky to myslím bylo lepší než fáčko nejsilnější verze, tedy 136x 50kW karburátor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.6.10, 10:39 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
varok : MATTESS píše: Původním názvem Škoda Supersport.
Dle info z auta5p.eu
Škoda Super Sport 1100 "Ferat", Československo 1971
Dvoumístné sportovní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Vývojová studie, korosérie z plastů s odklopnou střední částí, motor Škoda 110 L Rallye. Původně bílý vůz byl v roce 1981 doplněn zadním spojlerem, přelakován na černo a hrál ve filmu "Upír z Feratu". Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 68 mm, komprese 10,4, výkon 55 kW (75 koní) při 6250 ot/min, točivý moment 83 Nm při 5250 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2500 mm, rozvor 1310/1300 mm, vnější rozměry 4060x1640x1220 mm, hmotnost 898 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 15,3 s.
1100GT je něco jiného
http://web.daves.cz/index2.php?ses_web=2&ses_id_la ng=0&order=poradi,item&item=366
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
23.6.10, 11:07 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Je to ale fakt směšný, že autu s takovými parametry se u nás říkalo supersport.
|
23.6.10, 11:40 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Konstrukcne to supersport byl, jenom do toho nebyl poradnej motor.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.6.10, 11:41 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
O to víc mě to fascinuje.
|
23.6.10, 11:44 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
nacpat tam neco novejsiho treba 1,2 TSI to by bylo zihadlo
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
23.6.10, 11:45 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
a vylepšit nápravy
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
23.6.10, 12:40 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kazdopadne v tu dobu se jeste vyvijeli Auta ne auta jako dneska
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.6.10, 15:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Souhlasím s Kachnisem. V 80. létech byly na silnicích škodovky 120 a podobné s výkonem např. 50koní.
S tím, že to mělo motor silnější motor než fáčko jsem se ale trefil. Sice menší obsah, ale výkonem lepší. Aha, já myslel že ta škoda 1100 GTX byl ten supersport, ze kterého se potom udělal Ferat. Tak to jsem si popletl, to bylo jen supersport 1100GT, ne GTX.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.6.10, 15:59 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Keby u nas nebol zasrany komunizmus, a bol volny priestor pre sikovnych a podnikavych ludi, boli by dnes ceskoslovenske auta niekde uplne inde (...no dobre, ceske, my sme mali akurat debilny taz )
vsade naokolo v kapitalistickych krajinach sa vyrabali realne sportove auta...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.6.10, 16:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tady by byly taky...dyk v tý době už byl motor 1,8 nebo 2,0 z RS, nápravy ze 130 RS nebo 200 RS, kastle z feratu...to by nebyl supersport?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.6.10, 18:48 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
deekay píše: Keby u nas nebol zasrany komunizmus, a bol volny priestor pre sikovnych a podnikavych ludi, boli by dnes ceskoslovenske auta
jo chlapče nejenom auta...například traktory Fendt, využívající převodovku Vario, která se teďka už fláká snad do každýho stroje, co má jednu nápravu s menšíma a druhou s většíma kolama, tak tu převodovku vymyslel taky čech....a mnoho dalších, dřív sem si toho pamatoval dost, ale teď mě nic nenapadá...co třeba Ferdinand Porsche?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.6.10, 18:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
třeba mikrovlná truba je taky českej vynález
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.6.10, 19:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|