Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 20:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 škoda ferat 
Autor Zpráva
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1193
Bydliště: Úpatí Železných Hor
Příspěvek škoda ferat
mýty a fámy o počtu kusů .co kdo víte dejte k dobru.Prototyp je jen jeden a byl jeden.nevíte někdo jestli si filmaři tenkrád dělali nějaké nahradní repliky na natáčení????? pěkné foto taky možno přidat. :wink: :wink: :wink: :wink:
Obrázek

_________________
Postarší motorista 2 kategorie.

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. - J.A.Komenský


22.6.10, 22:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Původním názvem Škoda Supersport.
Něco z naší návštěvy depozitáře v roce 2008
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -53_10.jpg
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -50_92.jpg
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -43_74.jpg
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -12_20.jpg
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... 7-01_9.jpg
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -51_42.jpg

Původní vzhled (asi všichni znají)
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... 7-42_2.jpg

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


23.6.10, 09:48
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Četl jsem jednou nějakou knížku od kamaráda z práce, o autech, které se sériově nevyráběli a zůstalo jen u prototypu. Původní vůz byl myslím škoda 1100GTX OHC, nebo tak nějak ne? Byl bílý a mě se moc nelíbil. Potom prý pan Teodor Pištěk navrhl ten černý typ, hlavně pro film. Ten už se mi docela líbí. Motoricky to myslím bylo lepší než fáčko nejsilnější verze, tedy 136x 50kW karburátor.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.6.10, 10:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
varok :
MATTESS píše:
Původním názvem Škoda Supersport.
:roll:
Dle info z auta5p.eu
Škoda Super Sport 1100 "Ferat", Československo 1971
Dvoumístné sportovní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Vývojová studie, korosérie z plastů s odklopnou střední částí, motor Škoda 110 L Rallye. Původně bílý vůz byl v roce 1981 doplněn zadním spojlerem, přelakován na černo a hrál ve filmu "Upír z Feratu". Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 68 mm, komprese 10,4, výkon 55 kW (75 koní) při 6250 ot/min, točivý moment 83 Nm při 5250 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2500 mm, rozvor 1310/1300 mm, vnější rozměry 4060x1640x1220 mm, hmotnost 898 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 15,3 s.


1100GT je něco jiného
http://web.da­ves.cz/index2­.php?ses_web=2&ses_id_la ng=0&order=po­radi,item&item=366

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


23.6.10, 11:07
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Je to ale fakt směšný, že autu s takovými parametry se u nás říkalo supersport.


23.6.10, 11:40
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Konstrukcne to supersport byl, jenom do toho nebyl poradnej motor.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.6.10, 11:41
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
O to víc mě to fascinuje.


23.6.10, 11:44
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
nacpat tam neco novejsiho treba 1,2 TSI to by bylo zihadlo :-D

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


23.6.10, 11:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
a vylepšit nápravy :wink:

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


23.6.10, 12:40
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
kazdopadne v tu dobu se jeste vyvijeli Auta ne auta jako dneska :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.6.10, 15:36
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Souhlasím s Kachnisem. V 80. létech byly na silnicích škodovky 120 a podobné s výkonem např. 50koní.
S tím, že to mělo motor silnější motor než fáčko jsem se ale trefil. Sice menší obsah, ale výkonem lepší. Aha, já myslel že ta škoda 1100 GTX byl ten supersport, ze kterého se potom udělal Ferat. Tak to jsem si popletl, to bylo jen supersport 1100GT, ne GTX.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.6.10, 15:59
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Keby u nas nebol zasrany komunizmus, a bol volny priestor pre sikovnych a podnikavych ludi, boli by dnes ceskoslovenske auta niekde uplne inde (...no dobre, ceske, my sme mali akurat debilny taz :D )
vsade naokolo v kapitalistickych krajinach sa vyrabali realne sportove auta...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.6.10, 16:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tady by byly taky...dyk v tý době už byl motor 1,8 nebo 2,0 z RS, nápravy ze 130 RS nebo 200 RS, kastle z feratu...to by nebyl supersport? 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.6.10, 18:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
Keby u nas nebol zasrany komunizmus, a bol volny priestor pre sikovnych a podnikavych ludi, boli by dnes ceskoslovenske auta


jo chlapče nejenom auta...například traktory Fendt, využívající převodovku Vario, která se teďka už fláká snad do každýho stroje, co má jednu nápravu s menšíma a druhou s většíma kolama, tak tu převodovku vymyslel taky čech....a mnoho dalších, dřív sem si toho pamatoval dost, ale teď mě nic nenapadá...co třeba Ferdinand Porsche? :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.6.10, 18:51
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
třeba mikrovlná truba je taky českej vynález

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.6.10, 19:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz